bliká kontrolka vody

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Miloň
27. 10. 2016

Dobrý den mám Delonghi eca M22.110.B Po zapnutí začne nahřívat a odpustí vodu-nějaký asi proplach a pak začne blikat kontrolka na vodu. Nemáte nějaké zkušenosti s tímto problémem? Děkuji za pomoc.

Servis RH Vending s.r.o.
27. 10. 2016

Dobrý den pane Miloňi,
pokud v uvedeném kávovaru používáte filtr, bývá tento problém nejčastěji následkem špatně průchozího filtru. Filtr v zásobníku vody vyměňte za nový, nebo odstraňte.

V případě, že Vám svítí jen kontrolka doplnit zásobník vody, bude chyba ve snímači hladiny vody v zásobníku. Nejčastější příčinou bývá chyba plováku. Viz forum v dřívějším příspěvku.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum automatických domácích i komerčních kávovarů
Kamenná specializovaná prodejna s autorizovaným servisem kávovarů DeLonghi a Jura Professional

Miloň
27. 10. 2016

Dobrý den pane Hiller.Filtr máme -zkoušel jsem ho odstranit a žádné zlepšení. Koukal jsem že pod magnetem v nádobce je umístěn magnet,který při měření vykazuje rozdíl cca 700 ohmů. pokud je magnet v nádobce nahoře(je dost vody )naměřím cca 2,5k ohmů a bez vody cca o 700 méně.snímač umístěn pod nádobkou s vodou by měl mít zkrat -nekonečno? Děkuji za radu .S pozdravem Miloň

Servis RH Vending s.r.o.
28. 10. 2016

Dobrý den pane Miloňi,
snímač plováku je jen jazýčkové relé, tedy bez odporu. Nevím, jak jste měřil, ale musí být buď ON, nebo OFF. Pokud je zásobník vody bez vody, je jazýčkové relé v poloze ON a signalizace svítí.
Je-li zásobník vody prázdný a signalizace nedostatku vody nesvítí, (váš případ) bude třeba zkontrolovat magnet v zásobníku vody a hladinový snímač.

Hladinový snímač si můžete objednat zde:
www.rhvending.cz/delonghi-nd-snimac-hladiny-vody-magneticky-l650-spinaci-rele-senzor
Zásobník vody si můžete objednat zde:
www.rhvending.cz/delonghi-nd-zasobnik-vody-pro-ecam

Fórum, které jsem již probíral je k pročtení zde:
www.rhvending.cz/delonghi-magnificas-ecam22.110-signalizuje-nedostatek-vody-ale-zasobnik-je-plny/#comments

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum automatických domácích i komerčních kávovarů
Kamenná specializovaná prodejna s autorizovaným servisem kávovarů DeLonghi a Jura Professional

Servis RH Vending s.r.o.
28. 10. 2016

Dobrý den pane Miloňi,

ještě jednou zvažte název příspěvku - "bliká kontrolka vody" Může být pro ostatní velmi zavádějící!

Kontrolka signalizace vody, buď svítí trvale, nebo nesvítí!

Blikající kontrolka nedostatku vody mi NENÍ známa!

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum automatických domácích i komerčních kávovarů
Kamenná specializovaná prodejna s autorizovaným servisem kávovarů DeLonghi a Jura Professional

Miloň
30. 10. 2016

Dobrý den,
závada odstraněna. Byl vadný magnetický snímač hladiny vody. Mockrát děkuji za přínosné informace vedoucí k odstranění závady. tato závada se opravdu projevovala blikáním kontrolky na vodu.S pozdravem Miloň

Martin
27. 4. 2019

na toto musím reagovať. Mám Magnifica 3000, všetko funguje ako má, robí kávu, horúca voda ok. Ked ale zapnem paru a po nahriatí otočím gombíkom para ide slabo, čerpadlo by malo zabrať cca každé 3 sekundy ale zaberie len dvakrát a už je ticho. Následne začne blikať /nie svietiť/ kontrolka vody. Keď paru vypnem a otočím gombíkom na výdaj vody tak čerpadlo vrčí normálne aj horúca voda ide OK a zhasne kontrolka vody. Kávovar funguje ďalej bez problémov. Viete mi poradiť čo s tým?

Servis Centrum kávovarů
2. 5. 2019

Dobrý den, Martine,
kávovar si při každém výdeji vody hlídá průtok.
Proto si myslím, že chyba bude na průtokoměru, který při výdeji páry nezaznamená v systému vodu, proto ta signalizace v podobě blikající kontrolky chybějící vody v systému.
Oprava: vyčištění průtokoměru, nebo výměna průtokoměru.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Kamenná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Specializovaný servis automatických kávovarů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.
Otevírací doba Pondělí - Čtvrtek 7:00 - 18:00 hod., Pátek 7:00 - 16:00 hod.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel.recepce: +420 571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Martin
3. 5. 2019

Ďakujem za odpoveď, ale nakoniec to bolo slabé čerpadlo. Po výmene už funguje ako má.

Vladislav Geryk
5. 5. 2023

Dobrý den,chci se zeptat po zapnutí kávovarů,mi to začíná proplachovat vodou,ale voda mi neteče ven ale zůstává ve vnitr v misce.. Nevíte co by to mohlo být? děkuji za odpověď

David
16. 10. 2023

Dobrý den, mám kávovar DeLonghi Magnifica ESAM 3200.S po zapnutí bliká kontrolka vody. Už jsem vyměnil nádobku na vodu ale beze změny. Můžete mi prosím poradit kde by mohl být problém dekuji

  • Kávovary na kapsle
  • Profesionální kávovary
  • Bazar kávovarů
  • Návody
  • Moka Express, French Press
  • Vakuové kávovary
  • Prodejní a výdejní automaty
  • Stolní prodejní kávovary
  • Mincovníky
  • Náhradní díly pro prodejní automaty
  • Příslušenství
  • Cukrovinky i do automatu
  • Kelímky a míchátka
  • Chladničky,ohřívače,termonádoby
  • Pěniče mléka
  • Kávomlýnky
  • Kenwood do kuchyně
  • Kenwood odšťavňovače
  • Kenwood -kuchyňský robot
  • Kenwood náhradní díly ke spotřebičům
  • DeLonghi Fritéza
  • DeLonghi Fritéza - ND
  • DeLonghi Parní systémy
  • Parní systémy ND
  • De´Longhi Grily
  •