DeLonghi ECAM 22.110 B Magnifica jenmě mletá káva
Rozbalit všechny příspěvky- Zásobníky - pro kávu, pro mléko, pro odpadní kávu
- Páky a příslušenství pákových kávovarů
- O-ring, těsnění
- Spařovací jednotky + mechanika a příslušenství
- Mlecí mechanika, mlýnek
- Generátor, bojler, kotlík, ohřívač vody, vaporizér, výrobník páry
- Elektronika
- Trysky a ventily mechanické solenoidové + elektrické + IFD
- Plasty venkovní, vnitřní a nerez rošty
- Trubička spojovací, spojka, hadička, konektor
- Ovládací otočné knoflíky (knob), ovládací tlačítka
- Konvice - karafy pro kávu a čaj
- Čerpadlo, průtokoměr, filtry pevných částic, snímače vody
- DeLonghi modely a náhradní díly
- Jura modely a náhradní díly
Dobrý den,mám kávovar DeLonghi ECAM 22.110 Magnifica při tvorbě kávy naskočí hláška -- jemně namletá káva a kávovar se zastaví. Namletá káva jde do zásobníku na sedlinu částečně i s vodou. Při vypnutí a zapnutí funguje normálně, udělá 5-6 káv a znovu naskočí hláška. Teplá voda s trysky jde.
Děkuji za odpověď
Dobrý den pane Valento,
Vámi uvedená hláška mi nesedí k možnostem, co kávovar může vygenerovat za chybu. Kávovar nemá displej, ale vše indikuje světelnými kontrolkami s jejich možnými kombinacemi. Kontrolky zřetelně indikují nedostatek náplní, nebo příčinu proč kávovar nepracuje správně.
Podle Vámi popsané závady může být chyba následující:
1) špatná funkce čerpadla, kdy zpětný ventilek správně nedrží zpětný tlak.
Oprava - výměna čerpadla
2) přicpané sítko hrubých nečistot v zásobníku vody.
Oprava - vyčištění sítka obráceným proudem vody.
3) v neposlední řadě špatná voda - příliš mineralizovaná.
Oprava: dávejte jen pitnou vodu bez bublinek.
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum kávovarů
RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis Dé Longhi Groupe, Jura, Nivona, Saeco, Necta
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
tel/fax: +420571112044
mobil:+420 603153538
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz