svítící červeny trojuhelník
Rozbalit všechny příspěvky- Zásobníky - pro kávu, pro mléko, pro odpadní kávu
- Páky a příslušenství pákových kávovarů
- O-ring, těsnění
- Spařovací jednotky + mechanika a příslušenství
- Mlecí mechanika, mlýnek
- Generátor, bojler, kotlík, ohřívač vody, vaporizér, výrobník páry
- Elektronika
- Trysky a ventily mechanické solenoidové + elektrické + IFD
- Plasty venkovní, vnitřní a nerez rošty
- Trubička spojovací, spojka, hadička, konektor
- Ovládací otočné knoflíky (knob), ovládací tlačítka
- Konvice - karafy pro kávu a čaj
- Čerpadlo, průtokoměr, filtry pevných částic, snímače vody
- DeLonghi modely a náhradní díly
- Jura modely a náhradní díly
Dobrý den,
chtěla bych se Vás zeptat zda se jedná taky o vadnou serii kavovaru delonghi ecam 21,117 SB seriové číslo 64024 S11
Kavovar mám od 9.1.2017 skoro 3týdny. již několikrát se rozvítil červený trpjuhelník s napisem ECO a nedalo se s ním nic dělat až vytahnutí ze zásuvky a přístroj se restartoval pak to přestalo. Již druhý den to neděla, mám prístroj zavčas reklamovat?
Co myslíte že tam je za problém.
Předem děkuji za informaci Špačková Petra
Dobrý den paní Špačková,
beze sporu je třeba kávovar předat k reklamaci. Příčiny, které uvádíte jsou shodné pro chybu SW.
Výrobní číslo, které je třeba uvést, je uvedeno na stříbrném štítku za zásobníkem vody, aby jsme přesně zařadili kávovar z chybné série. Vámi uvedené číslo, tomuto číslu neodpovídá.
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum automatických domácích i komerčních kávovarů
Kamenná specializovaná prodejna s autorizovaným servisem kávovarů DeLonghi a Jura Professional
Dobrý den,
děkuji za zprávu vzadu na stříbrném štítku jsem našla jen toto číslo: 6513213421-00
Dobrý den paní Špačková,
výrobní číslo kávovaru je za zásobníkem vody a vypadá stejně, jek je na přiloženém obrázku.
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum automatických domácích i komerčních kávovarů
Kamenná specializovaná prodejna s autorizovaným servisem kávovarů DeLonghi a Jura Professional
Ještě jednou dobrý den posílám tedy výrobní číslo 213086DP16100540143 , je potřeba kávovar reklamovat na servis nebo přímo do kamenného obchodu, kde jsem si ho objednala? Děkuji Špačková
Dobrý den paní Špačková,
k vyřízení reklamace je ze zákona, povinen prodejce. Servis Vám jen může reklamaci přijmout.
Řešení reklamace u nového kávovaru, který nejde spustit, případně jste připravili jen do 10 káv je lepší řešit takovou reklamaci vždy s prodejcem. Servis Vám za takový nefunkční přístroj - peníze nevrací.
Kávovar můžete doručit i na naši adresu k vyřízení. Stačí doručit kompletní kávovar a doklad o nákupu.
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum automatických domácích i komerčních kávovarů
Kamenná specializovaná prodejna s autorizovaným servisem kávovarů DeLonghi a Jura Professional