DéLonghi EC 680.R - nefunkční napěnění mléka

Rozbalit všechny příspěvky string(6) "145675"
Nový komentář
Zpracovávám...
Tomáš Havierník
1. 9. 2016

Dobrý den,

chtěl bych Vás požádat o radu k našemu delonghimu. Několik posledních pokusů se mi nepodařilo dostatečně našlehat mléko, které je stále téměř vodové, jenom horké. Přestože jsem celou trysku dostatečně vždy pročistil, mléko nejde standardně našlehat, jenom je ohřívané a při napěňování vydává tryska vyšší hluk. Zaznamenal jsem také dvakrát malý únik páry (mléčné pěny) z místa vyznačeného na obrázku.

Děkuji za Váš názor.

Tomáš Havierník

Servis RH Vending s.r.o.
1. 9. 2016

Dobrý den pane Havierníku,
zkontrolujte si na uvedené parní trysce, jestli Vám nechybí těsnění. Unik páry z vrchní části nátrubku naznačuje chybu v těsnění. Z uvedeného místa by pára za normálních okolností neměla jít.
Po stisknutí tlačítka páry je krátká doba k nahřátí teploty na teplotu páry, následně je třeba ihned pouštět páčkou páru. Jestli zaváháte, přepne se výroba páry na výrobu jen horké vody. Zde může být problém, který popisujete.
Vyzkoušejte si na nečisto, jestli Vám jde voda nebo pára z trysky. Doporučuji přečíst návod k přípravě páry k lepšímu porozumění.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Prodejní a servisní centrum automatických kávovarů DeLonghi, Jura a Jura Professional

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice


Andrea Pellešová
16. 3. 2017

Dobrý den, ode dneška mám stejný problém jako je popsaný v příspěvku pana Havierníka. Kávovar mléko pouze "ohřeje", nikoli napění. Vím, že z trysky vychází pára, nikoli horká voda a těsnění je také na svém místě (viz. obrázek). Rovněž vydává tryska vyšší hluk. Nikdy předtím jsem tento problém nezaznamenala. Prosím o radu, jak postupovat. Děkuji.

Andrea Pellešová

Servis RH Vending s.r.o.
16. 3. 2017

Dobrý den paní Pellešová,
zkontrolujte si těsnění, jestli je na svém místě, podle přiloženého obrázku. Dle fotografie, chybí spodní těsnění a nejde o uvedený model pákového kávovaru EC680, jak je uvedené v názvu tématu, ale jde o model ECAM22.110 Magnifica.

Jestli je tryska opravdu kompletní, bude mít uvedená chyba základ v čistotě parní trysky.
Parní tryska musí nasávat vzduch při přípravě mléčné pěny, aby tento vzduch spolu s párou vstoupil do mléka vytvořil mléčnou pěnu. Ozývá-li se při přípravě vysoký zvuk, je to známka toho, že uvedená tryska nemá přístup vzduchu, pravděpodobně je vzduchový kanálek přicpaný. viz obrázek.
Oprava: vyčištění vzduchového kanálku a vyčištění těsnění.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

RH Vending s.r.o.
Kamenná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Specializovaný servis automatických kávovarů DeLonghi Group
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Andrea Pellešová
17. 3. 2017

Dobrý den pane Hillere, děkuji za odpověď. Spodní těsnění jsem nikde nedohledala. Pravděpodobně bude závada tedy v tomhle. Kanálek praní trysky zanesen není. Je možné u Vás toto těsnění objednat?
Předem děkuji za odpověď.

Andrea Pellešová

Servis RH Vending s.r.o.
17. 3. 2017

Dobrý den paní Pellešová,
uvedené těsnění má číslo dle vyobrazení v bublině, které napíšete do kolonky na našich stránkách (dle přiloženého obrázku) a dostanete se do e-shopu, kde si těsnění objednáte a dokončením objednávky, Vám těsnění i zašleme.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

RH Vending s.r.o.
Kamenná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Specializovaný servis automatických kávovarů DeLonghi Group
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Vendula Dukayová
14. 1. 2018

Dobry den,

Dostala jsem kávovar ec9. Od počátku vubec nenahriva mléko ani neudělá pěnu. Těsnění atd je vsechno v pořádku. Kavovar standardně zapnu, ale jakmile se nahreje a potočim kolečkem, nic se neděje. Nevíte prosim, čím to muze byt? Dekuji

Servis RH Vending s.r.o.
14. 1. 2018

Dobrý den, paní Dukayová,
pravděpodobně nefunguje spouštění páry. Tlačítko páry!

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Monika Flodrová
4. 9. 2019

Dobrý den, vlastním kávovar DeLonghi EC 685.R. Mám ho 3/4 roku a po po odvápnění mi přestal dobře šlehat mléko. Dřív jsem ušlehala pěnovou čepici, nyní mám sotva pokrytý povrch kávy. Měla jsem ho už 2x na opravě. Vždy ho jen vyčistili a vrátili s tím, že funguje. Dnes jsem si ho právě přivezla z opravny a je to pořád stejný. Už jsem zoufalá. Po pročítání odpovědí na vašem webu mě napadá jen, jestli jsem nemohla ztratit nějaké těsnění. Proto vám posílám fotku trysky. Děkuji za odpověď.

Servis Centrum kávovarů
27. 4. 2020

Dobrý den, paní Flodrová,
omlouvám se, ale Váš dotaz jsme zaznamenali až nyní.
Tryska k napěnění z fotografie není kompletní.
Ale předpokládám, že zbytek trysky máte.
Pěnění je v tomto případě závislé na pozici "prstýnku" trysky, který vám otevírá přívod vzduchu do trysky a tím napomáhá napěnění mléka. Pozice "Cappuccino" směrem dolů!

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.

Stále kávovary servisujeme i v této náročné době.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Filip Dravecký
25. 4. 2020

Dobrý deň, pri odvapneni bola upchatá tryska na mlieko tým sa natlakovala hadicka vo vnutry a vytiekla voda načo sme kávovar vypli. Ale od vtedy po zapnutí len bliká a nejde. Už je hadicka zapojená kávovar vysušeny ale nejde. Dá sa nejak vyresetovat?

Servis Centrum kávovarů
27. 4. 2020

Dobrý den, pane Dravecký,
jestli kávovar stále bliká, signalizuje, že stále nemá provozní teplotu. Pravděpodobně chyba na topení.
Resetování v tomto případě nepomůže.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.

Stále kávovary servisujeme i v této náročné době.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Nikola Vozničkova
16. 9. 2020

Dobrý den, na napěnění mléka používám napěňovač. Ale ode dneška, ať se snažím jak chci, teče jen teplé mléko bez pěny. Několikrát jsem to pročistila a zkontrolovala těsnění, i proud páry či vody, nebo kolik pěny má být. Stále teče jen teplé mléko bez pěny.

Servis Centrum kávovarů
17. 9. 2020

Dobrý den, paní Vozničková,
pokud vám kávovar připraví jen mléko bez pěny, bude chyba v regulátoru pěny, která nedává žádný vzduch pro směšování s mlékem a následné našlehání.
Zkontrolujte regulátor pěny, jestli je čistý. Regulátor měny jde vytáhnout ven tak, že vytáhnete šedou tyčinku tahem k sobě. Je třeba překonat prvotní odpor mlékovky k vytažení regulátoru.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group. Prodej náhradních dílů a příslušenství.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Nikola Vozničková
17. 9. 2020

Dobrý den, všechno zkontrolováno i vyčištěno. Také nechápu v čem kůže být problém, když je vše jak má

Servis Centrum kávovarů
17. 9. 2020

Dobrý den, paní Vozničková,
je to jednoduché. Do mlékovky nejde vzduch, který ba mléko našlehal. Je-li všechno čisté, jak tvrdíte, může být problém v regulátoru, který nepouští vzduch.
Není možné koupit samotný regulátor pěny, nabízí se pouze celá mlékovka, jako kompletní náhradní díl.
Bohužel jste neuvedla model kávovaru pro který vyobrazená mlékovka je, proto Vás nemohu nasměrovat k nákupu správné mlékovky.
Vlákno tohoto fóra je pro model EC680, který mlékovku nemá.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group. Prodej náhradních dílů a příslušenství.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz


Nikola Vozničková
19. 9. 2020

Tak nakonec to už jede, ani nevím jak, asi to mělo své dny. Děkuji za rady

 

DOPRAVA ZDARMA_2020
AKCE: Doprava do / ze servisu ZDARMA

Otvírací doba od 7 - 16:00 hod v pracovní dny Pondělí až Pátek.

 Otevřeno přes výdejní místo.

Nově svážíme všechny opravy záruční i pozáruční ZDARMA!

Po přijetí kávovaru do servisu provedeme diagnostiku a navrhneme řešení. Pozáruční opravy provádíme po...

Více zde >