DeLonghi ECAM22.110 Jak obnovit tovarni nastaveni

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Honza Š.
19. 1. 2017

Dobrý den,

zakoupil jsem u Vás DeLonghi ECAM 22.110.B a jsem maximálně spokojen jak s kávovarem, tak i s vašimi službami, proto se na Vás obracím s prosbou, zda by jste mi neporalil(li) jak u tohoto typu vrátit veškeré nastavení do tovarního nastavení, v návodu jsem bohužel nenašel, ale věřím, že kávovar tuto funkcí má, předtím jsem také vlastnil kávovar Delonghi bez displeje a na základě kombinace dvou tlačítek se to povedlo. Děkuji za Vaší odpověď.

Servis RH Vending s.r.o.
20. 1. 2017

Dobrý den Honzo,
možnost volby do továrního nastavení je nově u modelů jen s displejem. U kávovarů bez displeje tato možnost není. Tovární nastavení, bylo možno použít hlavně u modelů s přípravou mléčných specialit, po samotnou kávu nemělo význam řešit tovární nastavení.
Tedy na Vámi položenou otázku, jestli jde u uvedeného kávovaru, zadat tovární nastavení stisknutím tlačítkové kombinace? Je odpověď NE.
Jestli máte s kávovarem problém, uveďte jaký, vynasnažíme se ho vyřešit.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum automatických domácích i komerčních kávovarů
Kamenná specializovaná prodejna s autorizovaným servisem kávovarů DeLonghi a Jura Professional

Michaela Štěpánková
23. 8. 2018

Dobrý den,

dle komentáře vidím, že píšete, že možnost továrního nastavení je nově jen u modelů s displejem. Pán píše o typu, který mám také a vy píšete, že to nejde. Tento model ale display má. Asi jsem se ztratila, ale potřebovala bych také poradit, jestli přímo u tohoto typu DeLonghi ECAM 22.110 (bez B) tovární nastavení lze nebo ne.

Děkuji za pomoc. Michaela Š.

Servis RH Vending s.r.o.
23. 8. 2018

Dobrý den, paní Štěpánková,
omlouvám se, ale odpovím otázkou, proč potřebujete obnovit tovární nastavení?
Pokud kávovar vykazuje chybu, továrním nastavením chybu neodstraníte.
Bliká-li kontrolka odvápnění - nebude možné resetováním kontrolku zhasnout!

Tovární nastavení uvedeného kávovaru se provádí jen v režimu technika a to v případě, že se na kávovaru vyměnila elektronika, motor, nebo jiná mechanická část, kterou si kávovar potřebuje opětovně načíst, pro správné fungování.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz


Michaela Štěpánková
23. 8. 2018

Dobrý den,

kolegyním se podařilo přenastavit množství kávy a vody. Napadlo nás tedy, zda není jednodušší, než tu odměrkou zkoumat předepsané množství, provést tovární nastavení. Byl to spíše jen dotaz, pokud to vůbec lze. Byl to spíše jen dotaz. Ostatní kontrolky jako čištění apod. fungují bez problémů a tak jak mají. Jedná se nám opravdu jen o to prvotní nastavení množství kávy na dané tlačítko.

Děkuji, M. Štěpánková

Servis RH Vending s.r.o.
23. 8. 2018

Dobrý den, paní Štěpánková,
množství kávy nastavíte jen rotačním ovládačem na čelním panelu! Jiné nastavení z kávovaru nedostanete, ani po resetováním do továrního nastavení. Vše řídí elektronika a SW program.
Jestli máte stále málo pomleté kávy ve spařovači a nastavení síly je na maximum, bude chyba na hlavní elektronice. Důvod k opravě, případně reklamaci.
Objem šálku nastavíte dlouhým podržením tlačítka nastaveného nápoje. Viz návod k obsluze, který jsme Vám poslal do uvedeného e-mailu.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Tomáš K.
15. 12. 2018

Kupil som si tento model a keď som si chcel nastaviť množstvo kávy tak som podržal tlacitko vybraného napoja. Odvtedy v každom móde a to aj pri výdaji kávy alebo pri precisteni sa mi zapnu kontoly plnej nadobky na odpad ta blika, potom voda ta svieti a vystraha ta blika. V navode je ze pri instalacii filtra to je a treba dat preplachnut cez naparovac mlieka ale aj počas preplachnutia sa to zastavi a robi to to iste. Co mám robiť? Ďakujem

Servis Centrum kávovarů
12. 5. 2020

Dobrý den, pane Tomáši K,
pravděpodobně špatně funguje průtokoměr, nebo máte vzduch v systému, nebo používáte minerální vodu, nebo používáte starý filtr na vodu.
Kávovar hlásí, že neteče rovnoměrně systémem vody.
Možná příčina: v systému je vzduch, který je třeba odstranit.
Proto v návodě je odpustit trochu vody přes parní trysku.
Případně doporučuji provést odvápnění.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.

Stále kávovary servisujeme i v této náročné době.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

David
23. 2. 2019

Zdravím, mám úplně ten samý problém. Vždy v teče jen půl deci vody a kontrolky začnou blikat. Prosím taky o radu. Děkuji

Servis Centrum kávovarů
12. 5. 2020

Dobrý den, pane Davide,
postupujte podle předchozí odpovědi.
Doporučuji nastavit správnou tvrdost vody, ihned při signalizaci odvápnění, tento program vyvolat a odvápnění provést správným odvápňovacím roztokem DeLonghi, nebo Durgol Espreso 2x125 ml.
Používáte-li filtr ke změkčení vody, tak tento filtr pravidelně vyměňujte ve třetím měsíci používání a nenechte je mezi tím vyschnout.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.

Stále kávovary servisujeme i v této náročné době.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Jaroslav Slíva
14. 3. 2019

Dobrý den,dnes přišel nový kávovar ,po pokusu nastavení češtiny svítí neustále informace Vul reservoir a kávovar nejde uvést do stavu výběru jazyka.Jedná se o DeLonghi Dinamica Ecam 350.55 B ,nejde se dostat do Menu.Děkuji za info. JaS

Servis Centrum kávovarů
12. 5. 2020

Dobrý den, pane Slívo,
omlouvám se za pozdní reakci. V systému se Váš dotaz zapadl mezi ostatní dříve vyřešené.
Nový kávovar je třeba nejdříve zavodnit. Tedy dát dávkovač vody místo zásobníku na mléko a následně zvolit spuštění zavodnění systému.
Při prvotním nastavení je třeba dbát na nastavení českého jazyka, aby s vámi kávovar komunikoval v přijatelném jazyce.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.

Stále kávovary servisujeme i v této náročné době.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Plecháč Zdeněk
4. 3. 2020

Stále mi bliká červená kontrolka i po opětovném odvápnění DeLonghi ECAM 22.110. Děkuji za radu.

Servis Centrum kávovarů
12. 5. 2020

Dobrý den, pane Plecháči,
Postup odvápnění Magnifica S je následující:
Odvápňování musíte provést přesně podle návodu. Nejprve vysypte kávové sedliny, vylijte vodu z odkapávací nádobky, vyjměte vodní filtr z nádobky na vodu (pokud používáte) a zapněte kávovar.
Poté vlijete do nádobky na vodu 100ml odvápňovače a 1 litr vody (pokud jste již min. 1 cyklus s odvápňovačem provedli a toto je Váš další pokus, stačí 1,1 litru čisté vody).

Odvápňování zahájíte stiskem tlačítka "odvápňování/kapky" po dobu 5-ti vteřin, až kontrolka odvápnění zůstane svítit a pára začne blikat. Poté otočíte páčkou páry do polohy I a odvápňování bude probíhat asi 30 minut (střídavě - chvíli voda teče z napěňovače, chvíli z dávkovače kávy, chvíli se nic neděje). Poté jakmile dojde voda, dáte páčku do polohy 0, naplníte nádobku čistou vodou po MAX a otočíte páčkou do polohy I, provede se proplach. Pak dáte páčku do polohy 0.
Poté vložte filtr (pokud používáte - pokud nepoužíváte, nevkládejte). Znovu naplňte nádobku čistou vodu po MAX, otočte páčku do polohy I, jakmile kávovar dokončí vyplachování, otočte od polohy 0 a kontrolka "odvápňování" by měla zhasnout. Naplňte nádobku a kávovar je připraven k přípravě kávy. Pokud kontrolka odvápnění v tomto okamžiku stále svítí, pokračujte s proplachováním až do doby, kdy zhasne (tedy opět naplnit nádobku čistou vodou, otočit páčku do polohy I).
Pokud se Vám odvápnění nepodaří dokončit, volejte prosím zákaznickou linku DeLonghi tel:228883543, kde s Vámi celý cyklus projdou krok po kroku.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.

Stále kávovary servisujeme i v této náročné době.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Pavol Fáber
2. 5. 2020

Dobrý deň. Mám kávovar Delonghi ECAM25.452.B. Kávovar si vyžiadal odvápnenie. Po vyprázdnení nádržky vypísal naplňte nádržku. Po naplnení a stlačení OK si vypísal prázdny okruh. Po opätovnom stlačení OK vypísal odvápnenie čakajte. Od vtedy sa proces odvápnenia neukončil. Keď je prázdna nádržka vypíše naplňte nádržku. Zaviezol som kávovar do servisu. O dva dni bol hotový. Na otázku čo mu bolo,odpoveď nič servisák ukončil proces odvápnenia a je všetko v poriadku. Po čase si kávovar vyžiadal odvápnenie. Momentálne už berie vodu z piatej nádržky a stále svieti odvážnejšie čakajte prosím. A tu je každá rada dobrá.

Servis Centrum kávovarů
12. 5. 2020

Dobrý den, pane Fábere,
pokud servis dokončil odvápnění jen s vodou, bude problém v zásobníku na vodu.
Doporučuji vyzkoušet zaměnit zásobník vody s jiným shodný kávovarem modelové řady ECAM, který má shodný zásobník vody a vyzkoušet odvápnění.
Předpokládám, že odvápnění dokončíte a chyba bude ve špatné signalizaci plováku zásobníku vody.
Oprava výměna zásobníku vody za nový.
www.rhvending.cz/delonghi-nd-zasobnik-vody-pro-ecam-7313212611/

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.

Stále kávovary servisujeme i v této náročné době.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Pavol Fáber
13. 5. 2020

Ďakujem krásne za vašu odpoveď. Vypožičal som si nádržku a vyskúšal som podľa vašej rady a všetko dopadlo na sto percent. Už je nová nádržka objednaná.
Pán Hiller ďakujem za radu. S pozdravom Fáber.

Veronika Vlčkova
14. 7. 2022

Dobrý den blbě nám mele kávu krátce a ne vypadne sedli a vcelku ale drobky přitom to začalo po 4letech je možné že by bylonurvane kolečko na mletí či řadu jak a co děkuji hezky den

Július Čóry
3. 8. 2022

Dobrý deň.
kávovar DeLonghi ECAM 22 110
Pri varení preso kávy kávovar namele kávu, stlačí, pričerpá trochu vody, a znovu by malo trochu pritlačiť, ale to nespraví a čerpá vodu podľa nastaveného množstva a vyhodí vyvarenú kávu do nádobky.
Prečo nepritlačí 2 krát kávu?
Prosím o radu ako odstrániť tento problém.
vďaka za radu

accta X, s.r.o.
24. 8. 2022

Dobrý den,
máme nový DeLonghi ECAM 55X.6Y Primadonna Class s displejem, bohužel při zmáčknutí "espresso" nám nyní nabízí vždy 2 nápoje, ne jeden. Pomůžete mi přenastavit tuto funkci? Někdo ji v kanceláři omylem uložil...Děkuji. S pozdravem M. Cieślarová, accta X

Jiří Strohner
22. 12. 2022

Dobrý den poté, co snacha stále odkládala odvápnění na kávovaru De Longhi Magnifica S se rozsvítil červený trojůhelník a nelze kávovar nijak spustit /ani pro odvápnění/. Není nějaké šance na restart?
Děkuji za odpověď.

Servis RH Vending s.r.o.
26. 12. 2022

Dobrý den, kavovar zjistil nějakou chybu, kterou neumí rozpoznat. Je třeba zkontrolovat servisem. Reset celého kávovaru, kávovar neumí. Vyzkoušejte vypnout ze sítě na dobu delší jak 3hodiny po opětovném zapnutí kontroluje, co kavovar dělá. Určitě se chyba projeví dříve než se znovu zobrazí výstražný trojúhelník.

Antonín
6. 10. 2023

U tohoto kávovaru mám problém, že namele, spaří, uvaří kávu, odjede z pozice a bez odstranění již použité kávy se nastaví rovnou do pozice připraven na další kávu. Centrální jednotka nedojede až na konec, aby se aktivoval shrnovač kávy. Pojezd c.j. je čistý, promazaný, c.j. je v pořádku, zkoušena i jiná.

Eva Venzhofetová
2. 3. 2024

Dobrý den, pane Romane. Mám problém s kávovarem De Longhi ESAM.460.75, za který si můžu sama. Během přípravy nápoje (mletí), jsem zjistila málo vody v nádržce a dolila

  • Kávovary na kapsle
  • Profesionální kávovary
  • Bazar kávovarů
  • Návody
  • Moka Express, French Press
  • Vakuové kávovary
  • Prodejní a výdejní automaty
  • Stolní prodejní kávovary
  • Mincovníky
  • Náhradní díly pro prodejní automaty
  • Příslušenství
  • Cukrovinky i do automatu
  • Kelímky a míchátka
  • Chladničky,ohřívače,termonádoby
  • Pěniče mléka
  • Kávomlýnky
  • Kenwood do kuchyně
  • Kenwood odšťavňovače
  • Kenwood -kuchyňský robot
  • Kenwood náhradní díly ke spotřebičům
  • DeLonghi Fritéza
  • DeLonghi Fritéza - ND
  • DeLonghi Parní systémy
  • Parní systémy ND
  • De´Longhi Grily
  •