DeLonghi ECAM23.120 - nesignalizuje nedostatek vody, nelze odvápnit

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Šárka Uhlíková
5. 7. 2016

Dobrý den.
Prosím o radu při odvápnění kávovaru.
Máme úplně stejný problém jako pan Marián Nemčík, ale u přístroje DeLonghi ECAM23.120.
Nesignalizuje stav (nedostatek) vody v nádržce. Při přípravě kávy a nedostatku vody se kávovar nezastaví včas, čerpadlo natahuje vzduch se zvukovým efektem...Při odvápnění bohužel proces nikdy nedojde dokonce, skončí to natahováním vzduchu a stroj se zastaví. Teď jsme odvápnění provedli již 3x, vždy se stejným výsledkem...za chvíli už nebudeme mít ani chemii na odvápnění:-).
Děkuji za radu.
Uhlíková Šárka

Servis RH Vending s.r.o.
11. 7. 2016

Dobrý den paní Uhlíková,
odpověď bude nachlup stejná.
Pravděpodobnou chybou bude chyba v plováku v zásobníku vody.
Oprava jen výměna celého zásobníku vody za nový zde:
www.rhvending.cz/delonghi-nd-zasobnik-vody-pro-ecam
Plovák se nedá samostatně objednat!

Poškození snímače v podobě jazýčkového relé je velmi nepravděpodobné.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller
centrum kávovarů DeLonghi & Jura Zlín - Otrokovice

Jiří Uhlík
11. 7. 2016

Dobrý den, pane Hillere,
děkuji Vám za odpověď. Plovák jsem zkontroloval, normálně se pohybuje podle množství vody v nádržce. Předpokládám, že v plováku je magnet, který při nízké hladině vody a plováku v dolní poloze, sepne jazýčkové relé uložené někde těsně pod nádržkou. Laicky se mi tedy zdá být nádržka s plovákem v pořádku. Problémem je zřejmě to, že přístroj nevyhodnotí spodní polohu plováku. Máme tedy přesto objednat nádržku novou?
Děkuji Vám za odpověď či radu.
S pozdravem
Jiří Uhlík

Servis RH Vending s.r.o.
12. 7. 2016

Dobrý den pane Uhlíku,
máte naprostou pravdu, přístroj špatně vyhodnocuje hladinu vody. K vyhodnocování mu slouží hladinový snímač v podobě plováku jež ukrývá magnet, který ve spodní úrovni hladiny sepne jazýčkové relé a následně předá informaci přístroji o nízké hladině vody.
Pokud jazýčkové relé nesepne a plovák je v poloze, kdy by měl magnet sepnout kontakty, bude právě chyba zde, ve jmenovaném plováku. Plovák se samostatně nedá koupit, proto se musí objednávat celý zásobník vody.
Jelikož ze servisní praxe o problému víme, řešíme tento problém nejjednodušší možnou a rychlo cestou výměny celého zásobníku vody.
Proto tedy říkám ANO, objednejte celý zásobník vody!
Příčinou celého vzniklého problému je netěsnost plováku a následná jeho destrukce permanentního magnetu pomocí odvápńovacího prostředku, který zákazník u svého přístroje používá.

Pokud přeci jenom budete mít pochybnosti o mém vyhodnocení chyby. Doporučuji, aby jste se obrátil na prodejce kávovaru, nebo autorizovaný servis ve vašem okolí. U nás Vám můžeme nabídnout bezplatnou výměnu zásobníku vody na počkání a následnou kontrolu funkčnosti celého kávovaru.
Zásobníky vody držíme stále skladem.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum kávovarů DeLonghi & Jura Zlín - Otrokovice

Na naší prodejně nabízíme zákazníkům poradenství ve výběru kávovarů, ukážeme si jednotlivé přípravy kávy a vysvětlíme celkovou údržbu kávovaru. Následně máte u nás podporu v poprodejním servisu a zdarma 3x garanční servisní kontroly kávovaru. Záruční a pozáruční servis provádíme u nás a našim zákazníkům v nejkratším možném čase, případně zapůjčujeme náhradní kávovar zdarma.

Jiří Uhlík
12. 7. 2016

Dobrý den pane Hillere,

děkuji Vám za rychlou odpověď a objasnění problému. Právě jsem zásobník vody objednal. Jen doufám, že plovák vydrží o dost déle než ten současný.

S pozdravem

Jiří Uhlík

Servis RH Vending s.r.o.
12. 7. 2016

Dobrý den pane Uhlíku,
bez poškození krytu v zásobníku se nedostanete k plováku, aby jste je případně zabezpečil proti prosaku.
Přece jenom jde o pitnou vodu, která by neměla být žádnou chemii kontaminována. Však takovou preventivní údržbu důrazně nedoporučuji!

Předejít takovému problému se dá jen používáním měkké vody, aby se odvápnění nedělalo v tak častých intervalech.

Předpokládám, že jde jen o vadnou sérii těchto plováků. U jiných modelů se tento nešvar vyskytuje velmi zřídka. Výrobce nedal žádné stanovisko k tomuto problému.

Kávovary Jura tento problém vůbec neznají. Konkurence se tak má od koho učit. Třeba se tak stane u další modelové řady. Podobně, jak tomu bylo s vadným ohřevem vody pro kávu. DeLonghi začalo dávat do kávovaru stejný termoblok, jako používá léta Jura a rázem odpadly veškeré problémy s vadným ohřevem vody pro kávu. Bohužel se tak stalo, až na čtvrtý pokus.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum kávovarů DeLonghi & Jura Zlín - Otrokovice

Jiří Uhlík
14. 7. 2016

Dobrý den pane Hillere,
včera jsme obdrželi nový zásobník vody pro kávovar. Po instalaci nového zásobníku, de facto nového plováku, se přístroj po chvíli "probral", dokončil odvápňovací proces a kontrolka pro odvápnění konečně přestala blikat. Takže veliké díky za Vaše rady! Jen mě mrzí, že se zřejmě jedná o výrobní vadu této verze plováku, my máme kávovar již třetí rok a s reklamací máme asi smůlu. Nerad bych kupoval každý třetí rok nový zásobník.

Takže ještě jednou děkuji.

Jiří Uhlík

Petra Hrabalová
28. 9. 2021

Dobrý den, v odpovědi je odkaz na přední držák zásobníku vody, v odpovědích ale mluvíte o celém zásobníku. Je tedy potřeba objednat obě části nebo pouze predni štítek www.rhvending.cz/delonghi-nd-madlo-predni-stitek-zasobniku-vody-pro-ecam-stribrny/ nebo zásobník www.rhvending.cz/delonghi-nd-zasobnik-vody-pro-ecam-as13200250/ ?

Servis Centrum kávovarů
29. 9. 2021

Dobrý den, paní Hrabalová,
přední štítek zásobníku vody je odnímatelný a tudiž není třeba jej objednávat, stačí demontovat a nasadit na nový zásobník vody. K opravě stačí vyměnit samotný zásobník vody, který obsahuje plovák pro snímání hladiny vody.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi Group. Prodej náhradních dílů a příslušenství.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.
RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Jan Miller
30. 8. 2022

Dobrý den, pravděpodobně mám stejný problém s plovákem v nádržce na vodu. Rád bych si koupil novou nádržku ale bohužel nemohu najít označení jaké potrebuji. Můžete mi prosím poradit jaký typ si mám kouoit? Mám Delonghi PrimaDonna S Deluxe viz. Foto. Děkuji

Servis Centrum kávovarů
30. 8. 2022

Dobrý den,
zásobník vody si můžete objednat na níže uvedeném linku:
www.rhvending.cz/delonghi-nd-zasobnik-na-vodu-pro-ecam-26.455-ecam-28.465

  • Kávovary na kapsle
  • Profesionální kávovary
  • Bazar kávovarů
  • Návody
  • Moka Express, French Press
  • Vakuové kávovary
  • Prodejní a výdejní automaty
  • Stolní prodejní kávovary
  • Mincovníky
  • Náhradní díly pro prodejní automaty
  • Příslušenství
  • Cukrovinky i do automatu
  • Kelímky a míchátka
  • Chladničky,ohřívače,termonádoby
  • Pěniče mléka
  • Kávomlýnky
  • Kenwood do kuchyně
  • Kenwood odšťavňovače
  • Kenwood -kuchyňský robot
  • Kenwood náhradní díly ke spotřebičům
  • DeLonghi Fritéza
  • DeLonghi Fritéza - ND
  • DeLonghi Parní systémy
  • Parní systémy ND
  • De´Longhi Grily
  •