DeLonghi ESAM 4000 jak dokončit odvápnění

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Lucie Kaňová
26. 9. 2014

Dobrý den,
na zařízení bliká, že je zapotřebí provést odvápnění. Vůbec se mi to ale nedaří, i když dělá přesně podle návodu, který jsem si našla na Vašich stránkách. Vždy skončím na místě, kdy otočím knoflíkem páry proti směru hodinových ručiček o půl otočky, z napěňovače vyteče odvápňovací roztok a ani pro 30 minutách se nerozsvítí kontrolka, která představuje "nádobku" - je to první tlačítko. Prosím, můžete mi poradit, co mám v této situaci dělat? Děkuji mockrát.

Lucie K.
26. 9. 2014

Dobrý den,

prosím, nezlobte se, ale už se mi podařilo stroj odvápnit ... nějakým zázrakem ... :-D

S pozdravem

Lucie Kaňová

Servis RH Vending s.r.o.
26. 9. 2014

Dobrý den paní Kaňová,
jestli se Vám již podařilo odvápnit, nějakým záhadným způsobem, tak Vám doporučuji vyzkoušet odvápnění znovu, ale tentokrát tzv. " na prázdno", bez odvápňovacího roztoku. Aby jste si odvápnění vyzkoušela a příště Vás takové odvápnění nezaskočí. :-)

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis Dé Longhi Groupe, Jura, Nivona, Saeco, Necta
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
tel/fax: +420571112044
mobil:+420 603153538
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Anton Grác
20. 10. 2014

Dobrý deň, máme kávovar Delonghi Magnifica 4000 a prestal nám tlacit vodu, síce čerpadlo počut ale voda len velmi pomaly kvapká a niekedy ani nekvapká. Odvápnenie som urobil a to prebehlo bez problemov aj výpust skade tecie káva do šálky som kompletne vycistil. Nejaká rada? Ďakujem.

Servis RH Vending s.r.o.
20. 10. 2014

Dobrý den pane Gráci,
předně, prosím vyzkoušejte, zda Vám dostatečně rychle teče horká voda z parní trysky, po otočení ovládacího kolíku na pravé straně kávovaru.
Pokud voda teče dostatečně rychle, bude možný problém:
1) znečištěné kávové cesty - počínaje sítkem a vstupním ventilkem na spařovací jednotce, až po přicpané kanálky výpusti
2) zavápněný výstupní ventil, který pouští vodu do spařovací jednotky a zúženými kanálky nepropouští dostatečné množství vody.
Oprava:
Kávovar je potřeba odborně rozebrat na jednotlivé komponenty vyčistit, případně vyměnit některá nefunkční těsnění, ale hlavně namazat. Stářím a používání se pohybový aparát vně kávovaru dosti opotřebovává a pokud se včas nemaže, můžou být následky i destruktivní a následná oprava pak výrazně finančně nákladná.
Pokud voda dostatečně neteče ani při otevřeném ventilu vody a páry, bude příčina:
1) špatná funkce čerpadla - bude potřeba čerpadlo vyměnit za nové
2) nečistota v přívodním potrubí - zanesení filtrační sítko na vstupu do čerpadla
3) nevhodná voda - příliš mineralizovaná nebo okysličená (soda) NEPOUŽÍVAT!
Oprava:
doporučuji svěřit kávovar do péče odbornému servisu.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller
CENTRUM KÁVOVARŮ

RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis Dé Longhi Groupe, Jura, Nivona, Saeco, Necta
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
tel/fax: +420571112044
mobil:+420 603153538
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Ladžovová
7. 5. 2015

Dobrý den,
také máme stejný problém, na přístroji bliká, že je zapotřepí odvápnění, nemáme však žádný manuál a nevíme, jak to provést. Kávovar jsme dostali bez návodu /dárek/. Jedná se o Prima Donnu ESAM 6620. Poradíte mi? S pozdravem Ladžovová

Servis RH Vending s.r.o.
7. 5. 2015

Dobrý den paní Ladžovová,
návod je tak objemný, že jej nemůžeme mít na stránkách, proto jsem vám ho poslal na Váš e-mail.
Pokud ho z nějaké příčiny neotevřete případně neobdržíte, prosím napište si o něj znovu na níže uvedenou e-mailovou adresu.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis Dé Longhi Groupe, Jura, Nivona, Saeco, Necta
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
tel/fax: +420571112044
mobil:+420 603153538
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Ladžovová
7. 5. 2015

Hezký večer,
velice děkujeme za okamžitou odpověď na náš dotaz. Návod jsme otevřeli bez problému. S pozdravem Ladžovová

Peter Mózer
4. 6. 2017

Dobrý deň,
potreboval by som poradiť.Mám kávovar De Longhi Magnifica esam 4000b.Poslednú dobu bol kávovar používaný v režime dávkovania pomletej kávy.Chcel som sa znovu vrátiť k používaniu zrnkovej kávy.Urobil som zmenu nastavenia,aby sa mohla používať zrnková káva.Mlynček síce kávu pomelie,ale po zomletí začne blikať červená kontrolka vedľa kontrolky na množstvo vody.Zrnkovej kávy je pritom v zásobníku dostatok.Vedeli by ste mi poradiť,ako postupovať?

Servis RH Vending s.r.o.
4. 6. 2017

Dobrý den pane Mózre,
zkontrolujte si kolik kávy vám pomele mlýnek do spařování komory. Nastavte na ovladači síly kávy na max. Zaměřte čas mletí, který by měla odpovídat 6 až 10 vteřinám doby mletí mlýnku.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller
centrum kávovarů
RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna automatických kávovarů a prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Michaela
14. 11. 2017

Dobrý den, mám kávovar DeLonghi Esam 4200 Magnifica a bliká mi kontrolka odvápnění. Zakoupila jsem přímo prostředek od DeLonghi na odvápnění a snažila jsem se to odvápnit podle návodu, ovšem vždy se zaseknu u kroku kdy mám dlouze přidržet tlačítko odvápnění a mají začít blikat všechny tři kontrolky s 1 a 2 hrníčky a pára, ale blikat nezačnou, jen zhasnou a nic se neděje, žádné tlačítko nereaguje jen vypnutí a zapnutí. Můžete mi prosím poradit? Děkuji.

Servis RH Vending s.r.o.
14. 11. 2017

Dobrý den, Michaelo,
provádíte-li odvápnění prvně, tak je třeba přidržet tlačítko odvápnění do doby (5 vteřin), než začnou blikat kontrolky 1 a 2 porce a signálka páry, rovněž bude svítit tlačítko odvápnění. Tímto aktivujete program odvápnění, který následně spustíte otočením ventilu horké vody, do polohy I. Následně postupujete podle návodu k dokončení odvápnění.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Michaela
14. 11. 2017

Ano odvapnenivápnění provádím poprvé. To vše jsem udělala přesně jak píšete, ovšem kontrolky po 5s nezačaly svítit, nýbrž se zhasly a červeně svítila jen kontrolka odvápnění. Fungovalo jen tlačítko vypnout a zapnout.

Servis RH Vending s.r.o.
14. 11. 2017

Dobrý den, Michaelo,
jestli se podaří rozsvítit kontrolku odvápnění tak, že trvale svítí, otočte ventilem horké vody do polohy "I." na nechte vytékat vodu do té doby, než se objeví signalizace doplnění vody na ovládacím panelu.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Tomáš
14. 1. 2018

Pani Michaela čo ste zistili? podarilo sa tú chybu odstrániť? ak áno tak ako? Mne to robí tak isto .-blikat nezačnou, jen zhasnou a nic se neděje, žádné tlačítko nereaguje jen vypnutí a zapnutí.

Radka
24. 1. 2018

Mne robi kavovar Delongi ESAM 4000 to iste, proste ziadne kontrolky nezacnu blikat, len kontrolka odvapnovania svietit, tak pokracujem otocenim pary...a funguje to. postupne mi vyteka s prostriedkom voda po troche v istých intervaloch.
Návod je zrejme nezrozumitelne napisany v tomto useku..?

Daniel Přibyl
21. 9. 2018

Dobrý den, prosím o radu k produktu Ecam 4000, neustále svítí kontrolka na sedliny, ikdyž je prostor vyčištěn. Nějaký nápad jak se toho zbavit?

Děkuji za pomoc

S pozdravem

Přibyl Daniel

Servis RH Vending s.r.o.
26. 9. 2018

Dobrý den, pane Přibyle,
nechte při za pnutém kávovaru odpadní kontejner mimo kávovar delší dobu, než jednu minutu.
Dejte vědět, jestli informace pomohla!

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Dana
20. 1. 2019

Dobrý den,mame kavovar delonghi magnigica s.Svieti kontrolka odvapnenia,a vsak podla navodu sa to nepodarilo zrealizovat.Kontrolka stale svieti.Ako postupovat dalej

Servis Centrum kávovarů
4. 2. 2019

Dobrý den, paní Dano,
pokud se vám nedaří odvápnění provést - dokončit, doporučuji si udělat čas a odvápnění projít s operátorkou služby zákazníkům na telefonu 735 751 929 v pracovní dny od 9 - 16:00 hod.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Dana Špeťková
26. 2. 2019

mám stejný problém, odvápňuji podle návodu, ale nedaří ukončit a tak stále bliká červená kontrolka.
Odvezla jsem stroj do záruční opravny , ale tam ze mě udělali úplného bl....., že vše funguje-mám prý pořádně číst návod.
Jsem znechucena jednáním, jsem majitelkou již druhého stroje DeLonghi, první fungoval cca 15 let bez problémů a tento druhý mám rok a problém je odvápnění.
Nejraději bych stroj vrátila a volila jinou značku
Děkuji předem za nějakou dobrou radu
Dana

centrum kávovarů
5. 3. 2019

Dobrý den,
pokud se vám nedaří odvápnění provést - dokončit, doporučuji si udělat čas a odvápnění projít s operátorkou služby zákazníkům na telefonu 735 751 929 v pracovní dny od 9 - 16:00 hod.
Pokud chcete poradit s výběrem nového kávovaru, rádi vás uvidíme na naší prodejně v Otrokovicích, kde si kávovary předvedeme a pomůžeme s výběrem.
S pozdravem
specialista na kávovary Jura a DeLonghi
Jan Tomiga
Servis centrum kávovarů

Daniel Šváb
4. 4. 2020

Dobrý den,
máme poměrně nový kávovar DeLonghi Magnifica S a rozsvítila se červená kontrolka indikující nutnost odvápnění. Poprvé za dobu, co přístroj máme. (od října 2019)
Provedl jsem odvápnění přesně dle pokynů a když se v poslední fázi má kávovar propláchnout čistou vodou a všechna voda má odtéci tryskou pro páru, tak touto tryskou odteče asi 1/2dcl vody a poté se to přepne na dvojhlavici, kterou obvykle teče káva a veškerá voda vytekla touto cestou.
A problém je, že se tím asi neukončí program odvápňování a červená kontrolka bliká stále.
Tento cyklus jsem provedl celkem 4x za sebou a spotřeboval jsem, zřejmě naprosto zbytečně spoustu odvápňovacího roztoku. A kontrola stále bliká.
Můžete mi prosím poradit, kde je chyba?

Děkuji,
Daniel Šváb

Servis RH Vending s.r.o.
8. 4. 2020

Dobrý den,
problém je v tom že program je nedokončený.

Odvápňování musíte provést přesně podle návodu. Nejprve vysypte kávové sedliny, vylijte vodu z
odkapávací nádobky, vyjměte vodní filtr z nádobky na vodu (pokud používáte) a zapněte kávovar. 
Poté vlijete do nádobky na vodu 100ml odvápňovače a 1 litr vody (pokud jste již min. 1 cyklus s
odvápňovačem provedli a toto je Váš další pokus, stačí 1,1 litru čisté vody). 
Odvápňování zahájíte stiskem tlačítka "odvápňování/kapky" po dobu 5-ti vteřin, až kontrolka odvápnění
zůstane svítit a pára začne blikat. Poté otočíte páčkou páry do polohy I a odvápňování bude probíhat asi 30
minut (střídavě - chvíli voda teče z napěňovače, chvíli z dávkovače kávy, chvíli se nic neděje). Poté jakmile
dojde voda, dáte páčku do polohy 0, naplníte nádobku čistou vodou po MAX a otočíte páčkou do polohy I,
provede se proplach. Pak dáte páčku do polohy 0.
Poté vložte filtr (pokud používáte - pokud nepoužíváte, nevkládejte). Znovu naplňte nádobku čistou vodu po
MAX, otočte páčku do polohy I,  jakmile kávovar dokončí vyplachování, otočte od polohy 0 a kontrolka
"odvápňování" by měla zhasnout. Naplňte nádobku a kávovar je připraven k přípravě kávy. Pokud kontrolka
odvápnění v tomto okamžiku stále svítí, pokračujte s proplachováním až do doby, kdy zhasne (tedy opět
naplnit nádobku čistou vodou, otočit páčku do polohy I).

Přeji Vám, aby se další pokus zdařil a mohl jste si dát šálek Vaší oblíbené kávy.
S přáním hezkého dne
Jaroslava Mašláňová

RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis Dé Longhi Groupe, Jura, Nivona, Saeco, Necta
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
tel/fax: +420571112044
mobil:+420 603153538
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Borák Jiří
5. 6. 2023

Dobrý den,
Po zapnutí kávovaru není žádný problém, když chci začít dělat kávu rozbliká se červená kontrolka na sedliny a je vlastně konec. Opět se rozsvítí zelené kontrolky že automat je připraven k dalšímu použití a chvilku ještě bliká červená kontrolka na sedliny která po nějaké době zhasne.
Můžu poprosit o radu? Děkuji Borák

Borák Jiří
5. 6. 2023

Jedná se o Delonghi Magnifica 4000

Monika Zelinkova
11. 9. 2023

Dobrý den, mohla bych poprosit o zaslání návodu na odvápnění kávovaru delo gi esam 4000. Děkuji Zelinková

  • Kávovary na kapsle
  • Profesionální kávovary
  • Bazar kávovarů
  • Návody
  • Moka Express, French Press
  • Vakuové kávovary
  • Prodejní a výdejní automaty
  • Stolní prodejní kávovary
  • Mincovníky
  • Náhradní díly pro prodejní automaty
  • Příslušenství
  • Cukrovinky i do automatu
  • Kelímky a míchátka
  • Chladničky,ohřívače,termonádoby
  • Pěniče mléka
  • Kávomlýnky
  • Kenwood do kuchyně
  • Kenwood odšťavňovače
  • Kenwood -kuchyňský robot
  • Kenwood náhradní díly ke spotřebičům
  • DeLonghi Fritéza
  • DeLonghi Fritéza - ND
  • DeLonghi Parní systémy
  • Parní systémy ND
  • De´Longhi Grily
  •