DeLonghi ESAM 4000 jak dokončit odvápnění

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Lucie Kaňová
26. 9. 2014

Dobrý den,
na zařízení bliká, že je zapotřebí provést odvápnění. Vůbec se mi to ale nedaří, i když dělá přesně podle návodu, který jsem si našla na Vašich stránkách. Vždy skončím na místě, kdy otočím knoflíkem páry proti směru hodinových ručiček o půl otočky, z napěňovače vyteče odvápňovací roztok a ani pro 30 minutách se nerozsvítí kontrolka, která představuje "nádobku" - je to první tlačítko. Prosím, můžete mi poradit, co mám v této situaci dělat? Děkuji mockrát.

Lucie K.
26. 9. 2014

Dobrý den,

prosím, nezlobte se, ale už se mi podařilo stroj odvápnit ... nějakým zázrakem ... :-D

S pozdravem

Lucie Kaňová

Servis RH Vending s.r.o.
26. 9. 2014

Dobrý den paní Kaňová,
jestli se Vám již podařilo odvápnit, nějakým záhadným způsobem, tak Vám doporučuji vyzkoušet odvápnění znovu, ale tentokrát tzv. " na prázdno", bez odvápňovacího roztoku. Aby jste si odvápnění vyzkoušela a příště Vás takové odvápnění nezaskočí. :-)

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis Dé Longhi Groupe, Jura, Nivona, Saeco, Necta
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
tel/fax: +420571112044
mobil:+420 603153538
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Anton Grác
20. 10. 2014

Dobrý deň, máme kávovar Delonghi Magnifica 4000 a prestal nám tlacit vodu, síce čerpadlo počut ale voda len velmi pomaly kvapká a niekedy ani nekvapká. Odvápnenie som urobil a to prebehlo bez problemov aj výpust skade tecie káva do šálky som kompletne vycistil. Nejaká rada? Ďakujem.

Servis RH Vending s.r.o.
20. 10. 2014

Dobrý den pane Gráci,
předně, prosím vyzkoušejte, zda Vám dostatečně rychle teče horká voda z parní trysky, po otočení ovládacího kolíku na pravé straně kávovaru.
Pokud voda teče dostatečně rychle, bude možný problém:
1) znečištěné kávové cesty - počínaje sítkem a vstupním ventilkem na spařovací jednotce, až po přicpané kanálky výpusti
2) zavápněný výstupní ventil, který pouští vodu do spařovací jednotky a zúženými kanálky nepropouští dostatečné množství vody.
Oprava:
Kávovar je potřeba odborně rozebrat na jednotlivé komponenty vyčistit, případně vyměnit některá nefunkční těsnění, ale hlavně namazat. Stářím a používání se pohybový aparát vně kávovaru dosti opotřebovává a pokud se včas nemaže, můžou být následky i destruktivní a následná oprava pak výrazně finančně nákladná.
Pokud voda dostatečně neteče ani při otevřeném ventilu vody a páry, bude příčina:
1) špatná funkce čerpadla - bude potřeba čerpadlo vyměnit za nové
2) nečistota v přívodním potrubí - zanesení filtrační sítko na vstupu do čerpadla
3) nevhodná voda - příliš mineralizovaná nebo okysličená (soda) NEPOUŽÍVAT!
Oprava:
doporučuji svěřit kávovar do péče odbornému servisu.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller
CENTRUM KÁVOVARŮ

RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis Dé Longhi Groupe, Jura, Nivona, Saeco, Necta
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
tel/fax: +420571112044
mobil:+420 603153538
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Ladžovová
7. 5. 2015

Dobrý den,
také máme stejný problém, na přístroji bliká, že je zapotřepí odvápnění, nemáme však žádný manuál a nevíme, jak to provést. Kávovar jsme dostali bez návodu /dárek/. Jedná se o Prima Donnu ESAM 6620. Poradíte mi? S pozdravem Ladžovová

Servis RH Vending s.r.o.
7. 5. 2015

Dobrý den paní Ladžovová,
návod je tak objemný, že jej nemůžeme mít na stránkách, proto jsem vám ho poslal na Váš e-mail.
Pokud ho z nějaké příčiny neotevřete případně neobdržíte, prosím napište si o něj znovu na níže uvedenou e-mailovou adresu.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis Dé Longhi Groupe, Jura, Nivona, Saeco, Necta
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
tel/fax: +420571112044
mobil:+420 603153538
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Ladžovová
7. 5. 2015

Hezký večer,
velice děkujeme za okamžitou odpověď na náš dotaz. Návod jsme otevřeli bez problému. S pozdravem Ladžovová

Peter Mózer
4. 6. 2017

Dobrý deň,
potreboval by som poradiť.Mám kávovar De Longhi Magnifica esam 4000b.Poslednú dobu bol kávovar používaný v režime dávkovania pomletej kávy.Chcel som sa znovu vrátiť k používaniu zrnkovej kávy.Urobil som zmenu nastavenia,aby sa mohla používať zrnková káva.Mlynček síce kávu pomelie,ale po zomletí začne blikať červená kontrolka vedľa kontrolky na množstvo vody.Zrnkovej kávy je pritom v zásobníku dostatok.Vedeli by ste mi poradiť,ako postupovať?

Servis RH Vending s.r.o.
4. 6. 2017

Dobrý den pane Mózre,
zkontrolujte si kolik kávy vám pomele mlýnek do spařování komory. Nastavte na ovladači síly kávy na max. Zaměřte čas mletí, který by měla odpovídat 6 až 10 vteřinám doby mletí mlýnku.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller
centrum kávovarů
RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna automatických kávovarů a prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Michaela
14. 11. 2017

Dobrý den, mám kávovar DeLonghi Esam 4200 Magnifica a bliká mi kontrolka odvápnění. Zakoupila jsem přímo prostředek od DeLonghi na odvápnění a snažila jsem se to odvápnit podle návodu, ovšem vždy se zaseknu u kroku kdy mám dlouze přidržet tlačítko odvápnění a mají začít blikat všechny tři kontrolky s 1 a 2 hrníčky a pára, ale blikat nezačnou, jen zhasnou a nic se neděje, žádné tlačítko nereaguje jen vypnutí a zapnutí. Můžete mi prosím poradit? Děkuji.

Servis RH Vending s.r.o.
14. 11. 2017

Dobrý den, Michaelo,
provádíte-li odvápnění prvně, tak je třeba přidržet tlačítko odvápnění do doby (5 vteřin), než začnou blikat kontrolky 1 a 2 porce a signálka páry, rovněž bude svítit tlačítko odvápnění. Tímto aktivujete program odvápnění, který následně spustíte otočením ventilu horké vody, do polohy I. Následně postupujete podle návodu k dokončení odvápnění.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Michaela
14. 11. 2017

Ano odvapnenivápnění provádím poprvé. To vše jsem udělala přesně jak píšete, ovšem kontrolky po 5s nezačaly svítit, nýbrž se zhasly a červeně svítila jen kontrolka odvápnění. Fungovalo jen tlačítko vypnout a zapnout.

Servis RH Vending s.r.o.
14. 11. 2017

Dobrý den, Michaelo,
jestli se podaří rozsvítit kontrolku odvápnění tak, že trvale svítí, otočte ventilem horké vody do polohy "I." na nechte vytékat vodu do té doby, než se objeví signalizace doplnění vody na ovládacím panelu.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz