DéLonghi ESAM6600 PrimaDonna
Rozbalit všechny příspěvky- Zásobníky - pro kávu, pro mléko, pro odpadní kávu
- Páky a příslušenství pákových kávovarů
- O-ring, těsnění
- Spařovací jednotky + mechanika a příslušenství
- Mlecí mechanika, mlýnek
- Generátor, bojler, kotlík, ohřívač vody, vaporizér, výrobník páry
- Elektronika
- Trysky a ventily mechanické solenoidové + elektrické + IFD
- Plasty venkovní, vnitřní a nerez rošty
- Trubička spojovací, spojka, hadička, konektor
- Ovládací otočné knoflíky (knob), ovládací tlačítka
- Konvice - karafy pro kávu a čaj
- Čerpadlo, průtokoměr, filtry pevných částic, snímače vody
- DeLonghi modely a náhradní díly
- Jura modely a náhradní díly
Dobrý den,ráda bych radu: před uděláním jedné kávy, mám celý kávovar naprosto uvnitř čistý. Po udělání jedné kávy otevřu dvířka a mám kolem spářovací jednotky a také pod ní všude rozsypanou namletou kávu.,Jak suchou tak i mokrou.. Změnila jsem pouze před týdnem kávu na obyčejnou Standard Tchibo. Nastavení kávomlýnku mám na st.3. Kávovar mám více než 4 r. Před tím se mi tohle nestalo. Předem mnohokrát děkuji. Vlaďka S.
Dobrý den paní Vlaďko S.,
pravděpodobná příčina může být dvojí:
1) špatná elektronika - mlýnek mele víc než je určeno programem - Zkuste, připravit kávu co nejjemnější síly a potom opak co nejsilnější síly, výsledkem musí být v odpadním zásobníku koláček malý a jednou velký, pokud tomu tak není, je chyba v elektronice
2) špatný snímač otáček - spařovací jednotka nedojíždí správně na pozici pod mlýnek. - Zkuste otevřít dvířka a zobáček od dvířek nahradit prádelním kolíčkem, tak aby jste simulovala zavření dvířek, potom stiskněte přípravu kávy a sledujte spařovací jednotku, jak se chová, zda přijíždí pod mlýnek a namletá káva padá do spařovače, nebo mimo něj. Pokud padá mimo něj je chyba ve snímači otáček. Zkuste vymazání provozní paměti (všechna dosavadní nastavení objemu budou smazána) - při vypnutém kávovaru ze sítě stiskněte zároveň zapnutí "ON" a "P" současně zapněte kávovar do sítě, tlačítka držte 10 vteřin, kávovar je zapnutý v síti displej nesvítí, zapněte kávovar "ON" a proveďte proplach kávovaru, potom vypněte kávovar a odpojte ze sítě a znovu zapněte a vyzkoušejte kteroukoliv kávu. (můžete kontrolovat spařovací jednotku, zda najíždí lépe pod mlýnek.
Pokud se bude chyba opakovat je třeba vyhledat nejbližší servis, nebo kontaktujte nás a mi Vám kávovar svezeme kurýrní službou, opravíme a obratem posíláme zpět.
S přáním hezkého dne
Roman Hiller
Překonali jsme magickou hranici 1000 ks opravených kávovarů ročně!
RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna automatických kávovarů a prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis Dé Longhi, Jura, Saeco, Necta
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
tel/fax: +420571112044
mobil:+420 603153538
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz