Delonghi ETAM29.660 autentika hlásí "ZASUNOUT DÁVKOVAČ VODY"

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Karin Macurová
17. 10. 2018

Dobrý den, prosím Vás potřebuji radu, jsem už zoufalá před měsícem jsem si koupila kávovar delonghi 29660 etam autentika a ukázala se mi kontrolka odvápnit tak jsem vše připravila a jak chci potvrdit proces odvápnění tak mi to píše zasunout dávkovač vody a to samé i když tam chci dát filtr tak to nejde, píše mi to, to samé, nevím co teď dělat. Jinak vše funguje jak má. Děkuji Vám moc za radu s pozdravem pěkného dne Macurová

Servis RH Vending s.r.o.
18. 10. 2018

Dobrý den, paní Macurová,
hlášení na kávovaru v podobě "ZASUNOUT DÁVKOVAČ VODY" si velmi často uživatelé zaměňují za informaci se zasunutým zásobníkem vody. Není tomu tak, dávkovač vody je nedílnou součástí výbavy v příslušenství daného modelu kávovaru s mlékovkou. Dávkovač vody se zasouvá na místo, které je určené pro zásobník mléka. Viz obrázky.
Po vložení dávkovače vody na místo, postupujte podle informací uvedených na displeji kávovaru.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Karin Macurová
18. 10. 2018

Dobrý den pane Hillere, moc Vám děkuji za radu,jste hodný, teď vše funguje jak má, škoda, že jsem nevěděla dříve o Vaší firmě, ráda bych si kávovar koupila u Vás, ale vřele ji všem doporučím, ještě jednom moc děkuji s pozdravem pěkného dne Macurová

Veronika Kovář Matejová
19. 10. 2019

Pane Hillere, také moc děkuji. Řešila jsem zrovna dnes to samé, ačkoliv jsem už v minulosti 2x odvápňovala, teď mi to nedošlo. Moc díky!

Lucie Houfkova
24. 2. 2021

Dobrý den,
Mam kávová Delonghi Autentica etam 29.66X, provedla jsem již podruhé odvápneni, vše v pořádku, po te se zobrazilo výměna filtru, vyměněno, ale bohužel od te doby nelze připravit žádnou kávu s mlékem (nelze Cafe latte, capucino, latte machiato) , kávu uměle a expreeso provede, ale s mlékem nic. Provedla jsem vyčištění násobky na mléko ( komplet rozebrána i knoflík,....), dále čištění sparovace, čištění trysky horké vody. A i po tomto zásahu proste žádnou kávu s mlékem kávovar nepripravi.
Nevíte co dal dělat? Nebo co se mohlo stát? Kávovar mam 2 měsíce.

Dekuji, Houfkova

Servis Centrum kávovarů
26. 2. 2021

Dobrý den, paní Houfková,
rozumím tomu, že kávovar připraví kávu a rozumím tomu, že kávovar nepřipraví mléčný nápoj, ale potřebuji znát, co kávovar přesně dělá, co se zobrazuje na displeji při volbě mléčného nápoje?
Změkčovací filtr jsme vyměnila a v kávovaru jste dala informaci o výměně filtru? Kávovar si po výměně filtru, nový filtr propláchl vodou?
Vyzkoušejte používat kávovar dočasně bez filtru.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi Group. Prodej náhradních dílů a příslušenství.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.
RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Klara Dlouha
16. 10. 2021

Dobry den. Kávovár DeLonhgi Dinamica mi přestal čerpat vodu. Zkoušela jsem jít vytáhnout dle návodu na YouTube ten davkovac a stále vodu nečerpa. Jak mam, prosím, postupovat? Dlouha

David Kunst
1. 10. 2023

Dobré odpoledne. Mám starší kávovar DeLonghi PrimaDonnaS a zača hlásit "Zasunout nádržku" ačkoliv je nádržka zasunuta na doraz. Pokud nádržku odstraním a vložím do zdířky něco plochého, tak to vypadá, že čidlo funguje, protože hlášení zmizí a objeví se na displeji čas. Nevíte co s tím? Předem děkuji za odpověď.

Vlastimil
10. 11. 2023

Dobrý den, mám stejný problém jako dotazovatel David Kunst přede mnou - kávovar DeLonghi PrimaDonnaS a začal hlásit "Zasunout nádržku" ačkoliv je nádržka zasunuta na doraz. Poradíte prosím, jak řešit opravu - dá se objednat náhradní díl / mikrospínač přítomnosti nádržky? Předem díky. V.

Eliška Nováková
5. 1. 2024

Dobrý den, máme kávovar Delongi Dinamica plus již čtyři roky. Piju kávu s mlékem, ale mám naregulované množství mleka podle sebe, takže nejdříve používám “TEPLE MLEKO”. Jenže poslední dobou to po mně začalo chtít při každém vaření kávy “DAVKOVAČ VODY”, bez toho se mi mleko neudela. Tak to udělám a až poté mohu opět vyměnit za mleko a dat si ho. Ale děje se to při každém vaření kávy a nevim, proč. Jde to prosím nějak změnit? Aby to nebylo každý den, každé vaření kávy…
Děkuji, Eliška Nováková

  • Kávovary na kapsle
  • Profesionální kávovary
  • Bazar kávovarů
  • Návody
  • Moka Express, French Press
  • Vakuové kávovary
  • Prodejní a výdejní automaty
  • Stolní prodejní kávovary
  • Mincovníky
  • Náhradní díly pro prodejní automaty
  • Příslušenství
  • Cukrovinky i do automatu
  • Kelímky a míchátka
  • Chladničky,ohřívače,termonádoby
  • Pěniče mléka
  • Kávomlýnky
  • Kenwood do kuchyně
  • Kenwood odšťavňovače
  • Kenwood -kuchyňský robot
  • Kenwood náhradní díly ke spotřebičům
  • DeLonghi Fritéza
  • DeLonghi Fritéza - ND
  • DeLonghi Parní systémy
  • Parní systémy ND
  • De´Longhi Grily
  •