DeLongi ECAM 22.110 při přípravě kávy teče voda do odkapávací zásuvky
Rozbalit všechny příspěvky- Zásobníky - pro kávu, pro mléko, pro odpadní kávu
- Páky a příslušenství pákových kávovarů
- O-ring, těsnění
- Spařovací jednotky + mechanika a příslušenství
- Mlecí mechanika, mlýnek
- Generátor, bojler, kotlík, ohřívač vody, vaporizér, výrobník páry
- Elektronika
- Trysky a ventily mechanické solenoidové + elektrické + IFD
- Plasty venkovní, vnitřní a nerez rošty
- Trubička spojovací, spojka, hadička, konektor
- Ovládací otočné knoflíky (knob), ovládací tlačítka
- Konvice - karafy pro kávu a čaj
- Čerpadlo, průtokoměr, filtry pevných částic, snímače vody
- DeLonghi modely a náhradní díly
- Jura modely a náhradní díly
Dobrý den, chtěl bych se zeptat do jaké míry je normální, že při každé přípravě kávy teče trochu vody z levého předního rohu kávovaru (zřejmě přes nějaký safety ventil) do odkapové misky.
Je to běžné nebo u kávovaru v dokonalém stavu by měla zůstat odkapová miska naprosto prázdná?
Dobrý den pane Novotný,
předně při přípravě kávy, nesmí téct přes vedlejší ventil voda. Pokud tomu tak je bude chyba v přepínacím ventilu, který bude třeba vyměnit za celý zcela nový. Bývá to velmi častou závadou právě u těchto modelů kávovarů.
Pokud voda jen kape při přípravě, je tento jev zcela normální. Jde o zbytkový kondenzát.
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Prodejní a servisní centrum automatických kávovarů DeLonghi & Jura Zlín - Otrokovice
Díky za odpověď. Ještě bych se zeptal jestli je normální, když se vrací spařovací jednotka po průplachu, že zní vyteče (do nadrze na sedlinu) cca "malý panak" vody. Děkuji
Dobrý den pane Novotný,
pokud je hodně vody po proplachu v kontejneru na použitou kávu, tak to může být:
1) chyba zpětného ventilku na spařovací jednotce
2) chyba těsnění na spařovací jednotce
3) chyba zpětného ventilku na infusoru přepínacího ventilu vody
4) chyba zpětného ventilku na čerpadle
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Specializovaná prodejna a servisní centrum automatických kávovarů DeLonghi & Jura, Zlín - Otrokovice
Dobrý den. Mám kávovar DeLongi ECAM 22.110B týden. Po vybalení a zprovoznění dělal v zásobníku na odpad hromádku (mlýnek byl nastaven na cca č.5). Po úpravě hrubosti mletí na č.3 dělal pěkné suché puky a v zásobníku voda nebyla. Dnes, po výdeji cca 30káv to puky dělá stále, ale mokré a v nádržce na odpad je voda a to i po přípravě kávy, nikoli jen po čištění proplachem. Do odkapávací misky protéká voda rovněž. Při výdeji kávy mi teče větším tlakem z levého výtoku, z pravého po chvíli přestane a jen kape. Děje se tak i při proplachování po vypnutí kávovaru tlačítkem, což také nevím zda je úplně dobře. Každopádně je zarážející, když toto dělá fungl nový kávovar. Mohl by mi někdo poradit do jaké míry je to normální, nebo zda je to na reklamaci? Děkuji.
Dobrý den, pane Lindaure,
podle popisu je zde pravděpodobně o závadu k řešení záruční opravou.
Doporučil bych konzultaci se servisem.
Případně se zastavte u nás na prodejně, kde s vámi projdeme celou přípravu kávy a zjistíme případný problém, který můžeme opravit i na počkání.
Doporučení pro ostatní, kteří si pořizují nový kávovar. Každá kamenná speciálka vám velmi ráda předvede přípravu kávovaru k provozu, nastavení a údržbu.
U nás budeme vždy poctěny, když vám můžeme kávovar předvést pro správné fungování. Případné detaily fungování dokážeme řešit okamžitě.
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
centrum kávovarů
RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna automatických kávovarů a prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz
Dobrý den, mám s kávovarem tento problém:
Když je přístroj v klidu, tak z nádržky na vodu pozvolna uniká samovolně voda a to v takovém množství, že zcela naplní odkapávací misku, z které dál vytéká na pracovní desku (linku), pokud ji nevylijeme včas. Nádržku nikdy nenaplňujeme více, než je max doporučené množství, voda vytéká i když je nádržka naplněná jen např. 1/5.
Kávovar je fungl nový. Nemůže třeba chybět nějaké těsnění?
Můžete prosím poradit, co by mohlo být za problém? Děkuji.
Dobrý den, paní Hanzlíková,
v tomto uvedeném případě, neřešte problém opravu svépomocí, ale řešte v rámci reklamace.
Všechny plně automatické kávovary procházejí ve výrobě celkovou kontrolou. podotýkám, že za celou dobu prodeje nejen u nás ale i jinde, jsme nezaznamenali chybějící součástku na takovém kávvaru.
Předpokládám, že bude někde chyba, kterou nepůjde odstranit svépomocí.
Jednoznačně je třeba kávovar zkontrolovat v autorizovaném servisu.
Případně pokud máte originální přepravní obal - krabici od kávovaru, pošlete si kávovar na níže uvedenou adresu k vyřízení reklamace.
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.
RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz
DeLonghi Magnifica ECAM 22.110
Dobrý den.
Měla bych prosím dotaz ohledně protékání kávovaru. Při každém zapnutí a nahřátí stroje je v levém dolním rohu dost vody (3-5cl). Červená zachytávací nádržka je prakticky prázdná, až na pár kapek a vše je na stole.
O kávovar se staráme vzorně, vše čistíme, používáme změkčovače vody atp. Kávovar máme už skoro dva roky a teče cca 4 týdny, čím dál víc. Na fotkách už je většina vody setřená, aby netekla na zem.
Děkuji moc za radu a přeji hezký den
Martina Krotilová
Dobrý den, paní Krotilová,
pravděpodobně netěsní parní kondenzátor.
Je to běžná závada, která se dle používání kávovaru vyskytuje dříve, nebo později.
Oprava jen uvedené chyby je cenově do 1tKč včetně kompletní kontroly a základního vyčištění.
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group. Prodej náhradních dílů a příslušenství.
U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.
RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, koupili jsme kávovar. Po prvních 5 kávách jsme zjistili že nám pomalu vytéká voda z nádržky první se náplní malý "kalíšek" v pravo dole u odkapávací misky a dále teče až na kuchyňskou linku. Odkapávací miska je prázdná. Nádrž teče až po jejím zasunutí. Vytekla nám tak skoro celá nádržka na vodu. Můžete poradit čím by to mohlo být? Děkuji
Dobrý den, mám podobný problém jako paní. Únik vody je (asi) pouze po použití páry na napěnění mléka. Chci se zeptat jestli je možné opravu těsnění provést svépomocí, nebo jde o “složitější” problém a je lepší to nechat na Váš servis? Jedná se o výměnu “jen” nějakého těsnění nebo se musí vyměnit celý díl?
Předem děkuji za odpověď.
Jedná se o podobný problém jako měla paní Krotilová.
Dobry.
Foto alebo čislo toho prepinacieho ventylu by sa nenašlo?
Ďakujem.
Dobrý den,
mohu poprosit jak vypadá parní kondenzátor, případně kde ho najdu?
Děkuji moc a jsem s pozdravem Petr
Dobrý den, při přípravě kávy mi z tohoto místa kape voda.
Další problém je v tom, zě kavový puk je uplně mokry a zasobnik na sedlinu je plny vody.
Dekuji za rady.
DeLonghi ECAM 22.110 S - proplachování trysek
Dobrý den, při proplachování trysek, na začátku hned po zapnutí přístroje, neteče proud vody rovně do větších děr v misce, ale rozlévá se po celém jejím povrchu. Při konečném proplachu už teče rovně. V čem je problém? Musím vždy horkou vodu utírat, nechci do ní stavět hrnek. Děkuji za odpověď.
Dobrý den. Mám kavovar DeLonghi EC850.M
Káva z páky jen prokapava. Vypadá to že nemá takový tlak. Mám ještě jeden stejný kavovar. Používám stejnou kávu a tece normálně a káva je výborná. Díky za radu