ECAM 28.465 stále signalizuje ZASTRČIT NÁDRŽKU
Rozbalit všechny příspěvky- Zásobníky - pro kávu, pro mléko, pro odpadní kávu
- Páky a příslušenství pákových kávovarů
- O-ring, těsnění
- Spařovací jednotky + mechanika a příslušenství
- Mlecí mechanika, mlýnek
- Generátor, bojler, kotlík, ohřívač vody, vaporizér, výrobník páry
- Elektronika
- Trysky a ventily mechanické solenoidové + elektrické + IFD
- Plasty venkovní, vnitřní a nerez rošty
- Trubička spojovací, spojka, hadička, konektor
- Ovládací otočné knoflíky (knob), ovládací tlačítka
- Konvice - karafy pro kávu a čaj
- Čerpadlo, průtokoměr, filtry pevných částic, snímače vody
- DeLonghi modely a náhradní díly
- Jura modely a náhradní díly
Dobrý den, po zasunutí nádržky s vodou svítí stále na displeji "ZASUNOUT NÁDRŽKU", i když je zasunutá a přístroj je tak nefunkční, žádné tlačítko nefunguje a přístroj čeká na zasunutí nádržky. Děkuji za radu.
Dobrý den, pane Bláho,
opravdu svítí nápis ZSUNOUT ZASOBNIK VODY?
Nebo máte nový kávovar a svítí nápis ZSUNOUT DÁVKOVAČ VODY?
Dobrý den, svítí nápis jak je popsáno v původním příspěvku "ZASUNOUT NÁDRŽKU". Co se typu přístroje týče, možná jsem se spletl s číslicí na konci, mám k přístroji manuál ECAM 28.46X, kupován na začátku roku 2016 PRIMADONNA S DELUXE. Děkuji.
posílám foto
Dobrý den, pane Bláho,
chyba je na spínači kontroly správně zasunutého zásobníku do kávovaru. Pravděpodobnou chybou bude špatná kladka pro přenos kontaktu se zásobníkem vody. Oprava: Doporučuji servis. Případně řešit záruční opravou. Nebo si můžete kávovar zaslat na níže uvedenou adresu.
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.
U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.
RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz
Dobrý den, mám DeLonghi Dinamika a stále mi to hlásí Zasunout dávkovač vody i přesto, že je zasunutý. Nemůžu tedy používat pro horkou vodu a při odvápnění. Pomůžu si nějak sama nebo je to a servis? Kávovar je v záruce. Děkuji
Dobrý den, paní Flodrová,
doporučuji zkontrolovat správně zasunutí parní trysky do kávovaru.
Pokud bude chyba přetrvávat, doporučuji navštívit servis, kde při příjmu zjistí zda jde o drobnost, nebo o chybu na kávovaru. Případně vás můžeme nasměrovat na https://delonghi.zaslat.cz/
- kde si objednáte svoz kávovaru k záruční opravě.
Nebo Vás rádi obsloužíme na níže uvedené adrese naší prodejny včetně servisu.
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.
Připravujeme pro Vás kurzy vaření na robotech Kenwood od října 2019
U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.
RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz