kávovar ECAM35X.75

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Jitka Priviczerová
24. 10. 2017

kávovar máme od pátku 20.10.2017, vyzkoušeli jsme několik káv, ale dnes je problém v tom, že hlásí abychom doplnili zrnkovou kávu - mlýnek nemele. Prosím mohli byste mi poradit? děkuji Priviczerová

Servis RH Vending s.r.o.
25. 10. 2017

Dobrý den, paní Priviczerová,
pokud je mlýnek slyšitelný, že jede, vrčí a zrnková káva v zásobníku poskakuje, bude pravděpodobně mlýnek zalepený z nějaké příčiny. Nejčastější příčinou je voda v mlýnku. Velmi často se stává, že při doplnění zásobníku na kávu doplníte omylem vodu.
Další chybou bývá, použití nevhodné zrnkové kávy, příkladně s příchutí aroma látek karamelu, čokolády apod.
Oprava jen mechanické vyčištění servisem. Oprava bývá převážně placená mimo záruku.
Jestli se při přípravě kávy mlýnek netočí a zvukově není slyšitelný, zkontrolujte nastavení síly kávy, jestli není přednastaveno pro předemletou kávu. V tomto případě je mlýnek vypnutý a čeká, že do vhozu na mletou kávu vhodíte jednu porci odměrky mleté kávy.
Oprava: změna nastavení síly kávy.
Stane-li se, že mlýnek se neroztočí za žádných okolností, kontaktujte prodejce, nebo pošlete poptávku k záručnímu servisu na níže uvedený e-mail. Kávovar si zdarma svezeme k záruční opravě.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller
centrum kávovarů

RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna automatických kávovarů a prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Jan Běhounek
25. 9. 2018

Dobrý den, během přípravy kávy uniká z útrob kávovaru do odkapávací misky voda. Je to tak v pořádku? Děkuji, s pozdravem Jan Běhounek

Servis RH Vending s.r.o.
26. 9. 2018

Dobrý den, pane Běhounku,
otázkou zůstává o jakém množství vody se bavíme.
Malé množství vody v podobě polévkové lžíce je v naprostém pořádku.
Mluvíme-li o větším množství vody, bude třeba kávovar doručit k posouzení.
Ale z jiných témat si můžete udělat obrázek, že jde o častou závadu způsobenou opotřebením.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Tomas Presl
11. 2. 2019

Dobry den. 27.1. 2019 jsme si koupili kavoval DeLonghi ECAM35X.75
Vcera 10.2. Nam prestalo slehat mleko a nedela pěnu na Latte. Nevite duvod?? Vse vyplachuji a cistim. Diky Presl

centrum kávovarů
20. 2. 2019

Dobrý den,
chyba nemusí být v kávovaru, ale může být v mléku. Mléko musí být správně vychlazené a během převozu a skladování i v obchodě (což vy neovlivníte) nesmí být vystavenou přímému slunci a nesmí být na mrazu. Doporučuji zkusit jiné mléko. Zároveň zkontrolujte zda na mlékovce máte správně natočené kolečko a není nastavené na vytáhnutí nebo na ohřev mléka bez dělání pěny. Zároveň narážecí trn i víko mlékovky musí být důkladně vyčištěno bez zbytků zaschlého mléka a mlékovku i s víkem doporučuji čistit také proto určenou chemií. Pokud nic nepomůže reklamujte kávovar, nebo navštivte autorizovaný servis s požadavkem na reklamační opravu.
S pozdravem
specialista na kávovary Jura a DeLonghi
Jan Tomiga
Servis centrum kávovarů

 

Letí otevírací doba 2019
AKCE: ZMĚNA OTEVÍRACÍ DOBY LÉTO 2019

ZMĚNA OTEVÍRACÍ DOBY LÉTO 2019

 Od 17.6. do 31.8.2019, bude upravena otevírací doba:

Pondělí - Pátek   7:00 - 16:00 hod

Střídáme se v čerpání řádné dovolené. Odpoledne po pracovní době se plně věnujeme našim dětem.

Děkujeme za pochopení

RH Vending s.r.o.

Více zde >