Kontrolka na vodu se nerozsvítí při prázdné nádobce

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Vladimír Lukáš
26. 3. 2020

Dobrý den, prosím o radu. Máme cca osm roků kávovar Magnifica S ECAM22.110.B v poslední době se přestala rozsvěcet kontrolka, která signalizuje nedostatek vody v nádobce. Při vysunutí nádobky na vodu a nebo při zapnutí kávovaru hlavním vypínačem kontrolka svítí, kávovar jinak pracuje bez problémů.Odvápnění provádím originálním DeLonghi přípravkem EcoDecalk zhruba po pěti týdnech.Prosím o radu, zda jde tato závada odstranit nějakým ,,důkladnějším vyčištěním'' a nebo je nutná výměna vadného dílu kávovaru.
Děkuji za informaci.
S pozdravem
Vladimír Lukáš

Servis Centrum kávovarů
27. 3. 2020

Dobrý den, pane Lukáši,
s největší pravděpodobností je chyba ve snímání hladiny vody. Pokud se plovák neposouvá, může jít o nečistotu, která brání volnému pohybu plováku. Ale nejčastěji je chyba na plováku v zásobníku vody, nebo může být chyba i na snímači plováku.
Plovák nejde samostatně objednat, proto je třeba objednat celý nový zásobník vody.
Doporučuji dříve, než objednáte vyzkoušet si vyměnit zásobník vody s někým známým, který má podobný kávovar. Modelové řady ECAM mají shodný zásobník vody.
www.rhvending.cz/delonghi-nd-zasobnik-vody-pro-ecam-7313212611/

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.

Stále kávovary servisujeme i v této náročné době.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Vladimír Lukáš
27. 3. 2020

Dobrý den pane Hillere, děkuji Vám za rychlou odpověď na můj dotaz. Plovák se v komůrce volně pohyboval, ale při vyčerpání vody z nádobky se kontrolka nerozsvítila a čerpadlo šlo dál naprázdno. Při dalším pokusu jsem sundal víčko plovákové komůrky, plovák vyčistil (osušil), vše vrátil do původního stavu a...….. ono to zafungovalo. Na tři vypuštění vody z nádobky se čerpadlo zastavilo a kontrolka nízkého stavu vody se rozsvítila!!! Takže uvidím, zda to bude fungovat i do budoucna, pokud ne, objednám u Vás novou nádobku. S pozdravem Vladimír Lukáš

  • Kávovary na kapsle
  • Profesionální kávovary
  • Bazar kávovarů
  • Návody
  • Moka Express, French Press
  • Vakuové kávovary
  • Prodejní a výdejní automaty
  • Stolní prodejní kávovary
  • Mincovníky
  • Náhradní díly pro prodejní automaty
  • Příslušenství
  • Cukrovinky i do automatu
  • Kelímky a míchátka
  • Chladničky,ohřívače,termonádoby
  • Pěniče mléka
  • Kávomlýnky
  • Kenwood do kuchyně
  • Kenwood odšťavňovače
  • Kenwood -kuchyňský robot
  • Kenwood náhradní díly ke spotřebičům
  • DeLonghi Fritéza
  • DeLonghi Fritéza - ND
  • DeLonghi Parní systémy
  • Parní systémy ND
  • De´Longhi Grily
  •