Problem s vodou DeLonghi ECAM 350.55.SB

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Tomáš Žajdlík
2. 4. 2021

Dobrý den,
potřeboval bych radu ohledně kávovaru DeLonghi ECAM 350.55.SB. Nemám s tím bohužel žádné zkušenosti. Kávovar máme asi 5-6 den, (takže je v záruce) kdy to byl dárek ale nadšení z toho nejsme. Kávovar podle statistik k aktuálnímu datu měl vyrobit 16 káv po pravdě jich vyrobil jen 5. Nejsem si úplně jist ale mám podezření, že z kávovaru při vyplachování a zapnuti vytéká málo vody. Pro větší objasnění situace jsem nahrál na to video. (viz odkaz níže) Při 9 pokusech o výrobu kávy vždy proces kávy skončil chybou: Prázdný okruh Doplňte okruh Horká voda: Potvrdit? a nebo druhou chybou: Příliš jemně namleto Seřídit mlýnek. Já bych potřeboval k tomu několik rad.

1) Je v pořádku (dle videa) průtok vody? Či je potřeba jej zaslat na servis? Jedná se o to, že občas to kávu (obyčejnou bez mléka) vyrobí a občas zase ne a skončí to s chybou.

2) V manuálu se píše ohledně kávomlýnku: Otočným regulátorem je možné otáčet pouze tehdy, když je kávomlýnek v provozu. To znamená, že mám nastavovat hrubost mleti kávy zrovna v situaci když mlýnek mele?

3) U nás v domě dost takzvaně perličkuje voda. Má otázka zní, jestli kávovaru vadí bubliny v nádržce na vodu?

Odkaz na video: https://youtu.be/eOF9uZtOIVE (bude dostupné jen dočasně)

Velmi pěkně děkuji za odpověď. S pozdravem Žajdlík

Servis Centrum kávovarů
6. 4. 2021

Dobrý den, pane Žajdlíku,
předně odkaz na video nefunguje. Doporučuji nahrát na uschovna.cz a poslat na níže uvedený email.
Pro konkrétní pomoc potřebuji doplnit několik chybějících informací.
V kávovaru máte daný změkčovací filtr? Pokud ano, provedl jste zavodnění filtru, jak se píše v manuálu. Nastavil jste filtr v menu kávovaru?
Když jste kávovar rozbalil a zapnul do sítě 230V, chtěl po vás kávovar nastavit jazyk? Pokud ne, určitě již kávovar někdo jiný zapnul a možná špatně.
Pramenitá voda není vhodná pro kávovar a může být zdrojem uvedené závady, která nesouvisí s poruchou na kávovaru.
Hrubost mletí se nastavuje za provozu mlýnku. Ve vašem případě jde o hlášku, že v systému není vody, ale vzduch. Proto se v systému netočí průtokoměr, který hlídá množství vody.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi Group. Prodej náhradních dílů a příslušenství.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.
RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Tomáš Žajdlík
6. 4. 2021

Dobrý den,
píši odpovědí na Vaše otázky:

1) V kávovaru filtr nemáme a v nastavení je filtr vypnutý.
2) Při zapnutí kávovar vyžadoval jazyk a vypadalo to, jak kdyby to bylo první spuštění. Ale v menu (ve statistikách) již byli nějaké kávy hotové. (1 normální a 1 mléčná)

Co se týče toho odkazu, tak je funkční. Jen při najetí na něj se bohužel 2x vloží https: Takže jej zkusím vložit znovu. To není chyba odkazu ale Vašeho webu.:) Pokud by odkaz nešel, je nutné jej označit, pravým tlačítkem myši a okopírovat. Poté vložit do adresního řádku. Teď jsem to kontroloval a normálně funguje.

Odkaz: youtu.be/eOF9uZtOIVE

Každopádně zkusím sundat na pákové baterii perličkování a pak Vám dám vědět.

Já mám každopádně otázku k tomu filtru. Při jaké tvrdosti vody je filtr nutné použit? A také by mě zajímalo, pokud na kávovaru mám nastaveno tvrdost vody na bodě 4, po asi kolikáté kávě budu muset udělat odvápnění? Kávovar jsem koupil rodičům ale bohužel jsem nikdy s ním nepracoval. Tak se velmi omlouvám za takové otázky. Nejsem technik na kávovary, nýbrž IT specialista.

Děkuji za Vaši odpověď a pochopení. S pozdravem Žajdlík

Servis Centrum kávovarů
6. 4. 2021

Dobrý den, pane Žajdlíku,
přiložený odkaz videa funguje a po shlédnutí bylo vidět jen samotné propláchnutí na kterém není rozpoznatelné, že by kávovar měl nějakou chybu.
Natočte video s přípravou kávy, která Vám nefunguje tak, aby bylo stále vidět na displej a po přípravě kávy, nebo vyhlášení chyby, zamiřte objektiv na zásobník vody v jednom nepřerušovaném záběru.

Tvrdost vody se nastavuje po otestování vody přiloženým lakmusovým papírkem, který je nalepený na návodu italské verze.
Po nastavení instalace filtru si kávovar sám určí, kdy bude třeba filtr vyměnit. Záleží na průtoku vody a přípravě páry.
Budete-li připravovat jen samotnou horou vodu při tvrdosti 4., budete odvápňovat s pravidelností mezi 50 - 60 litry vody, které se protočí kávovarem. Bute-li používat více páry k přípravě mléčných specialit, bude interval odvápnění a výměny filtru za nový kratší.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi Group. Prodej náhradních dílů a příslušenství.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.
RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Tomáš Žajdlík
7. 4. 2021

Dobrý den,
tak to další video nebude již potřeba. Navedl jste mě správně. Akorát si dovolím opravit Vaše tvrzení.

Píšete cituji: "Pramenitá voda není vhodná pro kávovar a může být zdrojem uvedené závady, která nesouvisí s poruchou na kávovaru. Ve vašem případě jde o hlášku, že v systému není vody, ale vzduch. Proto se v systému netočí průtokoměr, který hlídá množství vody."

Voda již z kávovaru vytéká normálně a asi o 60% vice. Chyba nebyla v druhu vody. Včera a dnes jsem zkoušel do kávovaru dát několik druhu vod (vždy jsem nádrž úplně vyprázdnil) a to včetně balených. A výsledek? Voda nesmí obsahovat bubliny. Sundal jsem na pákové baterii to perličkování a bez problému jsem vyrobil 6 káv po sobě. Jsem tedy velmi rád, že kávovaru nic není.

Vás bych jen chtěl poprosit a upozornit na jednu malou chybičku v mém příjmení. Chápu, že se může stát ale opravdu se nejmenuji Žejdlík.

Závěrem tedy velmi děkuji za pomoc a vyjádření se k problému. S pozdravem Žajdlík

Servis Centrum kávovarů
7. 4. 2021

Dobrý den, pane Žajdlíku,
omlouvám se za překlep ve jméně.
Jsem rád, že jste našel zdroj problému.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi Group. Prodej náhradních dílů a příslušenství.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.
RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz