Problém s programováním

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Jana Ocásková
25. 10. 2016

Dobrý den!

Prosím Vás o radu ohledně kávovaru De'Longhi EC680. Po odvápnění se resetovalo veškeré nastavení, které bohužel nelze znovu obnovit. Kávovar vydává kávu pouze chvíli a zastaví výdej po pár vteřinách i přes neustále zmáčknuté tlačítko, kterým se snažíme o naprogramování. Prosím o radu, kde by mohl být problém a zda-li musíme stroj poslat na opravu.
Moc Vám děkuji za pomoc!
S pozdravem,
Jana Ocásková

Servis RH Vending s.r.o.
25. 10. 2016

Dobrý den paní Ocásková,
uvedený model nemá možnost továrního nastavení.
Pravděpodobnou příčinou bude špatné provedení odvápnění.
Zkontrolujte si průběh odvápnění podle návodu.
Případně popište, které kontrolky na kávovaru svítí v této chvíli "poruchy".

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum automatických domácích i komerčních kávovarů
Kamenná specializovaná prodejna s autorizovaným servisem kávovarů DeLonghi a Jura Professional

Jana Ocásková
26. 10. 2016

Vážený pane Hillere,

moc Vám děkuji za reakci na můj problém. Odvápnění jsem dělala podle návodu, bohužel poslední část - čistění už čistou vodou, se nespustila jak měla a nádobku z vodou jsem tedy musela vyprázdnit manuálně. Tady možná mohl vzniknout problém. Snažila jsem se provést celé odvápnění znovu, ale kávovar bohužel nereaguje jak má. Postupuji dle návodu, ale proces odvápnění se nespustí. Stejně jako při snaze o naprogramování, kdy držím tlačítko pro výdej kávy, druhé tlačítko bliká, jak je uvedeno v návodu, káva teče, ale vše se po pár vteřinách samo přeruší i přes neustále zmáčknuté tlačítko.
Jinak svítí kontrolky normálně. Jen při snaze o programování nebo odvápňování nic nefunguje jak má.
Podle návodu lze obnovit výchozí (výrobní) hodnoty, což jsme taky zkoušeli. Ovšem nepomohlo to.
Ještě jednou děkuji za pomoc a budu ráda, pokud mi ještě poradíte, kde si myslíte, že by mohl být problém. Jsem Vám opravdu velice vděčná!

S pozdravem,

Ocásková Jana

Servis RH Vending s.r.o.
28. 10. 2016

Dobrý den paní Ocásková,
pokud nebyl řádně nedokončen program odvápnění, bude to mít za následek uvedenou chybu.

Napište co se děje, když kávovar zapnete do provozu. Která kontrolka se rozsvítí, či začne blikat. Následně co se děje a ve kterém okamžiku se zastaví.
Je třeba přesně a srozumitelně popsat průběh. Jen tak Vám mohu pomoci se zprovozněním.
Nejde-li pomoci, doporučuji navštívit prodejce, nebo kávovar poslat na naši adresu. Viz kontakt.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum automatických domácích i komerčních kávovarů
Kamenná specializovaná prodejna s autorizovaným servisem kávovarů DeLonghi a Jura Professional

  • Kávovary na kapsle
  • Profesionální kávovary
  • Bazar kávovarů
  • Návody
  • Moka Express, French Press
  • Vakuové kávovary
  • Prodejní a výdejní automaty
  • Stolní prodejní kávovary
  • Mincovníky
  • Náhradní díly pro prodejní automaty
  • Příslušenství
  • Cukrovinky i do automatu
  • Kelímky a míchátka
  • Chladničky,ohřívače,termonádoby
  • Pěniče mléka
  • Kávomlýnky
  • Kenwood do kuchyně
  • Kenwood odšťavňovače
  • Kenwood -kuchyňský robot
  • Kenwood náhradní díly ke spotřebičům
  • DeLonghi Fritéza
  • DeLonghi Fritéza - ND
  • DeLonghi Parní systémy
  • Parní systémy ND
  • De´Longhi Grily
  •