De´Longhi ECAM45.760 problém s příliš dlouhým programem odvápněním

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Dana Černá
11. 12. 2014

Dobrý den, máme kávovar DeLonghi Eletta Ecam. Po ohlášení nutnosti odvápnění jsme dle návodu začali odvápňovat. Z trysky začala odtékat voda a v okamžiku vyprázdnění nádrže chce kávovar opět dolít odvápňovač a tak je to pořád dokola a odvápnění tudíž nelze dokončit. Nedostaneme se vůbec k fázi proplachování po odvápnění. Poprvé bylo odvápnění bez problémů. Toto bylo naše druhé odvápňování. Moc děkuji za radu.

Servis RH Vending s.r.o.
11. 12. 2014

Dobrý den paní Černá,
pokud jste si naprosto jista, že odvápnění děláte přesně podle návodu, že máte přesné množství vody v zásobníku a že vše děláte podle displeje (neuvedla jste model!) a přesto se objevuje odvápnění, tak pravděpodobně bude chyba v kávovaru a je třeba kávovar předat do servisu.
Nebo Vám můžeme pomoci u nás na prodejně, kde Vám rádi pomůžeme a případně zapůjčíme náhradní kávovar.
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum kávovarů

RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis Dé Longhi Groupe, Jura, Nivona, Saeco, Necta
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
tel/fax: +420571112044
mobil:+420 603153538
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Tomáš Kebl
19. 3. 2015

Dobrý den, myslím, že De'Longhi ELLETA ECAM je pouze model 45.760.W. Mám tento model a při druhém odvápňování jsem byl 3x vyzván k naplnění nádržky odvápňovačem a při proplachování 2x k naplnění nádržky pro výplach. Poté se program úspěšně ukončil. V návodu jsem se o tomto chování nedočetl. Jak je vidět, tak nejsem jediný, koho to překvapilo. Je to běžné chování, nebo se jedná o závadu? Děkuji za radu.

Tomáš Kebl
19. 3. 2015

Omlouvám se, jsou samozřejmě i jiné modely:-) TK

pavel kule
15. 9. 2018

Mám DeLonghi ELETTA a ty samé problémy za tři roky se ani jednou nestalo,že by se odvápnil napoprvé.Pokaždé minimálně 2x dolít odvápnovač a asi 3-4 x propláchnout.

Servis RH Vending s.r.o.
18. 9. 2018

Dobrý den!
Všechny nové modely kávovarů De´Longhi, mají nově vytvořený SW, který zcela nově pouští odvápňovací prostředek i přes výpust kávy. Aby se docílilo odbourání kyselého odvápňovacího prostředku, který zůstává vně spařovači, musí se vícenásobně kávovar propláchnout. Proto to opakující se doplnění zásobníku vody k propláchnutí.
SW je nový, proto se v návodu o této skutečnosti, delšího programu odvápnění, zatím nemluví.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Pavel kule
18. 9. 2018

Mám tři roky starý model.Tak můj kávovar nikdy nepouštěl nic přes trysky na kávu.Vždy pouze jen tryskou na páru. Naposledy tj nyní o víkendu jsem postupně nalil všech 5 dávek a stále to samé.Vlijte odvápňovač. Takže jsem odvápnování přerušil a nevím co s tím.Kávovar funguje bez problémů jen stále bliká odvápnit.

Servis RH Vending s.r.o.
18. 9. 2018

Dobrý den, pane Kule,
pro zjištění příčiny je třeba doplnit závadu o informaci, kdy se kávovar zastaví a něco signalizuje.
Pozorujte, zda čerpadlo jede na sucho, jestli kávovar přeruší program a při jakém stavu?
Případně jestli kávovar zastavujete bez vyzvání kávovaru. Jako že, čerpadlo jede na sucho - hlasitě hrčí a v tomto okamžiku doplňujete vodu?
Jestli odvápňujete tři roky a pokaždé jinak, je to důvod k rozklíčování chyby.
Můžeme o problému debatovat na tomto fóru, až se dopídíme k výsledku, nebo zvolit rychlejší řešení a kávovar předvést u nás na prodejně, jak provádíte odvápnění a garantuji, že odjedete z výsledkem, kdy následující odvápnění již bude standardní a shodné.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Pavel kule
18. 9. 2018

Tři roky odvápnuji stylem, že doplním odvápnovač tak 2-3 x pak naskoci proplachování a je hotovo.Ted naposledy jsem jej doplnil 5x a stále to chtělo odvápňovač.Zkusil jsem 2 x pouze vodu bez přípravku a stále po vyprázdnění nádobky naskočí vlijte odvápňovač.No a v té chvíli jsem to restartoval a používám přístroj dále jen mě bliká odvápnit.Za celé 3 roky přístroj jede 5-8 x denně a nikdy sebemenší problém.Až nyní,že je nemožné jej odvápnit.

Servis RH Vending s.r.o.
18. 9. 2018

Dobrý den, pane Kule,
tak znovu!
Odvápnění probíhá podle níže uvedeného?
0) Uvedete zapnutím kávovaru do stavu připraveno k výdeji kávy.
1) Spusťte program odvápnění!
2) Vyprázdněte zásobník vody a vyjměte filtr na vodu ven ze zásobníku! Vyprázdněte zásobník použité kávy a odpadní šuplík.
3) Naplníte zásobník vody, 100 ml odvápňovacím roztokem po hladinu "A" v zásobníku na vodu a doplníte vodou po hladinu "B"
4) Spustíte odvápnění a čekejte na povel co napíše kávovar. Odvápnění nepřerušujete a stále sledujete, kdy kávovar napíše další potřebné. Po vyčerpání odvápňovacího roztoku by měl kávovar napsat "vyplachování" "naplnit nádrž"

Popište, jak se váš kávovar chová. Jinak se nedostaneme dál k vyřešení problému!

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

pavel kule
18. 9. 2018

Ano přístroj mám tři roky odvápnuji dle návodu k čemu je tento hovor když ze mě děláte debila??

Servis RH Vending s.r.o.
18. 9. 2018

Dobrý den, pane Kule,
omlouvám se, jestli jste si vyložil mou pomoc jinak.

S přáním hezkého zbytku dne
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Pavel kule
19. 9. 2018

Pomoc?Vždyt jste mě nic neporadil.Popsal jsem problém a vy jen omíláte nic neřešící fráze,

Helena Kasparová
1. 1. 2019

Dobrý den. Mám ecam 23.460 a také jsem již šílela, když jsem odvapnila a místo poplachu se mě to zeptalo, zda potvrdím vložení odvapnovace... Když už se mě to zeptalo po páté, a to už jsem odvapnovala skoro dvě hodiny, tak jsem vypnula natvrdo. Znovu zapnula, šla do nastavení vody tvrdost pouze 1, vložit nový filtr, teplota vody nejvyšší, pustila horkou vodu... A hurá... Ten pitomej nápis odvapnit zmizel. Tak doufám, že příště už z toho nebudu na nervy a zkusím kdyztak zase takto. Je možné, že přístroj zblbnul, jak nám tady furt prerusuji dodávku elektriky a přístroj se tím stále dává do výchozího a tím špatného nastavení.

Servis Centrum kávovarů
2. 1. 2019

Dobrý den, paní Kasparová,
hlášení "odvápnit kávovar" zmiz tím, že jste naprogramovala delší interval k pokynu odvápnit. Následující stejné hlášení, které se Vám dříve nebo později zobrazí, již nepůjde obejít!
Příčinou uvedené chyba je chyba snímání hladiny vody.
Můžete se sama vyzkoušet, že pokud kávovaru dojde vody v zásobníku, tak kávovar uvedenou chybu nerozpozná!

Doporučuji svépomocí vyměnit zásobník vody za nový:
www.rhvending.cz/delonghi-nd-zasobnik-vody-pro-ecam-7313212611/

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Milan Pazdera
10. 1. 2021

Dobrý den, mám typ ECAM45760w a už po 15dnech jsem musel odvápňovat. Vše proběhlo v pořádku, jen mě zarazil takto krátký interval. Dva dny na to, začal přístroj na konci procesu nepříjemně pískat, vrzat. Zkusil jsem čistění a i na konci tohoto procesu se tento zvuk ozve. Vyčistil jsem vše co se dalo dle návodu, ale ten nepříjemný zvuk nepřestal. Nevíte, co by to mohlo být?

Servis Centrum kávovarů
18. 1. 2021

Dobrý den, pane Pazdero,
předně odápnění si kávovar hlásí podle počtu litrů vody, které protekly kávovarem. Budete-li požívat výhradně páru pro přípravu mléčných nápojů, zkrátí se interval odvápnění až na polovinu standardní délky! používáním filtru interval odvápnění protáhnete o 30 - 40% podle používání.
Vrzání neumím posoudit bez toho, abych kávovar viděl a slyšel. Natočte video a pošlete přes ushcovna.cz
Potom se můžeme pobavit, jak nejlépe vrzání odstranit.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi Group. Prodej náhradních dílů a příslušenství.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.
RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Jarda K
28. 8. 2021

To jsem udělal taky, bohužel když se dostanete na stupeň 1 v nastavení tvrdosti, tak už to tam odvapneni bude blikající pořad. Zřejmě častá závada a pan ze servisu tu jen pořad dokola z lidi dělají idioty ze neumí odvapnit kavovar, místo toho aby rovnou řekli co je příčinou. Podle mne je to buď SW chyba nebo závada nějakého čidla. Bohužel co vše tuhle závadu muže způsobovat se tu od nich nedozvíte. Zbytečná ztráta času na tomto fóru.

Servis Centrum kávovarů
30. 8. 2021

Dobrý den, pane Jardo K.
děkuji za názor. Chyba v SW určitě není, to jen pro ty kteří mají uvedený model a poběží hned reklamovat kávovar k prodejci.
Výrobce změnil celý program odvápnění tak, aby fungoval lépe a účinněji. Nevýhodou je jeho delší doba proplachování od zbytku odvápňovacího roztoku, která je 3x delší než u starší verze kávovarů. Velká většina uživatelů odvápňovací program nedokončí a proto hlášení o nutnosti odvápnit nezmizí, ale stále bliká. Proto uživatel neví, kdy má další odvápnění provést a dostává se do situace, že se kávovar zanese vodním kamenem a nefunguje.
Je to nejčastější závada kávovaru bez displeje!!!

Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi Group. Prodej náhradních dílů a příslušenství.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.
RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Darina Janikova
11. 9. 2021

Dobrý deň, tiež máme automaticky kávovar Delonghi Eletta ECAM 45.766.W. Pyta si stale odvapnit, uz 4krat som dala odvapnovac, aj čistú vodu a stále dokola. Doposiaľ som vzdy len raz liala odvapnovac, vzdy na prvýkrát sa odvapnil. Nechapem v com je problém. Prosím Vás o odpoveď. Ďakujem.

Servis Centrum kávovarů
13. 9. 2021

Dobrý den, paní Janíková,
signalizuje vám zásobník vody chybějící vodu, když je prázdný?

Vyzkoušejte vyměnit zásobník za druhý, můžete použít libovolný zásobník vody z různých modelů kávovaru s označením ECAM.

pokud se odvápnění podaří dokončit z vypůjčeným zásobníkem, bude chyba v plováku daného zásobníku vody. plovák se samostatně výrobcem nenabízí a proto je třeba zakoupit nový zásobník vody.

K objednání na níže uvedeném odkaze:
www.rhvending.cz/delonghi-nd-zasobnik-vody-pro-eletta-ecam-45.760-44.660-45.360-45.320

Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi Group. Prodej náhradních dílů a příslušenství.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.
RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Jarin
18. 9. 2021

Také jsem měl stejný problém, bohužel jsem na forech četl jen obecné rady od servisaku že jsme hlupaci, kteri neumi odvapnovat. Pak jsem si všiml, že když vařím kávu a dojde voda, tak kavovar nehlasil doplnění vody. Zjistil tak, že je vadné magnetické relé pod nádržkou detekujici prázdnou nádržku. Vyměnil jsem ho( cca 100Kč), provedl odvápnění 1-2 cykly, pak nahlásil vyplach a problem s blikajicim odvapnenim je vyresen.Prazdnou nadrz jsem nasymuloval zkratovanim konektoru J2, abych se co nejdriv zbavil te protivne blikajici hlasky. Preji hodne zdaru.

Jarin
18. 9. 2021

Dobry den u druhého kavovaru ESAM 5500 mam ted jiný problém. Presto ze je v nadrzce voda a bez problemu vyteka jak z kavovaru tak z kohoutu na horkou vodu, tak kavovar cas od casu napise ze je prazdny okruh a ze mam doplnit vodu. Pokud mate nekdo napad cim to muze byt rad uvitam vasi radu. Dekuji

 

ikona pro web_nabídka práceB
AKCE: Nabídka pracovního místa

Hledáme na HPP

- přijmacího technika, nebo asistentku přijmacího technika i na zkrácený úvazek

- servisního technika

do provozovny v Otrokovicích

 Nástup možný ihned

Nabízíme:

příjemné prostředí nové prodejny s vůní kávy

odpovídající mzdové ohodnocení v...

Více zde >