DéLonghi ECAM22.110 nejde voda do kávy

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Dusan Zahorsky
12. 8. 2014

Dobry den,

Vlastnim kavovar Magnifica S ECAM 22.110.

Kávovar pri výrobe kávy obvykle nedokáže pretlačiť potrebné množstvo vody /zväčša iba cca 1 -tretinu/ alebo sa počas procesu zablokuje so signalizáciou potreby nadstavenia jemnosti mletia kávy.
Aj po mnohých pokusoch o nadstavenie mlynčeka po jednom stupni smerom k číslu 7 podľa návodu sa kávovar v procesoch tvorby kávy nevyspytateľne a opakovane zablokuje.
Počas opakovaných pokusoch som dokonca spozoroval prienik vody do spodnej vaničky kávovaru.
Taktiež sa pristroj zablokuje s rovnakým problémom aj pri klasickom prečistení trysky na paru. Otočením z polohy 0 do polohy 1 po chvíli prečisťovania vodou sa zablokuje.
Kavovar sa zablokuje aj pri procese odvapnovania.

Kavovar odvapnujeme podla signalizacie dokonca aj castejsie a pouzivame aj filtre ktore pravidelne vymiename.

Kavovar uz bol pred jednym rokom v oprave s tym istym problemom.

Uz som sa aj pokusal pristroj vycistit sam ale neuspesne, ale v kazdom pripade ho uz poznam do detailov aj "zvnutra"

Prosim este Vas o poslednu radu co by som mohol urobit viac.
S kávovarom sme boli doposiaľ nadmieru spokojný
Kávovar nebol ani nadmieru používaný. S pravidla sa jedná o 2-3 kávy denne.

Servis RH Vending s.r.o.
12. 8. 2014

Dobrý den pane Zahorsky,
kavovar evidentne vykazuje chybu ventilu, ktery je umisten nad pistem a byva zpravidla zavapneny. Tento ventil se neodvapnuje, odvapnovaci prostredek jde mimo tento ventil. Jedinou pomoci zustava pouzivani jineho zdroje stolni vody. Nebo doporucuji casteji pouzivat filtr, co dva mesice vymenovat za novy.
Pokud jste takovi kutil, ze kavovar jste mel jiz nekolikrate rozdelany, tak rozdelejte jeste ten posledni ventil v rade nad pistem. Doporucuji prevrtat, protoze jiz nekolkrate se nam stalo ze ve ventilu zustali vylisky, ktere branili spravne funkci.
Se servisním pozdravem
Roman Hiller

RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis Dé Longhi Groupe, Jura, Nivona, Saeco, Necta
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
tel/fax: +420571112044
mobil:+420 603153538
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Holtanova
5. 3. 2019

dobrý den, mám kavovar De Longhi Magnifica a dnes sa mi objavil problém - veteká velmi pomalý prúd kávy , viac menej len taký slabučký a ked som opätovne zapla kavovar tak velmi dlho svietili a blikali obidve zelení svetielka - šalocky kavy. neviem kde by mohla byt chyba a ci mám zavolať opravára.
dakujem

centrum kávovarů
5. 3. 2019

Dobrý den,
prvně bychom potřebovali znát model kávovaru, který je na stříbrném štítku zespodu kávovaru (ESAM..., ECAM...)
nicméně první problém poukazuje na problém s čerpadlem, které je potřeba přeměřit, nebo na ucpané kávové cesty. Druhý problém ukazuje na špatné topení, které topí málo a proto trvá než se kávovar nahřeje a spustí. Doporučuji navštívit autorizovaný servis, kde závady přesně diagnostikují a navrhnou způsob opravy.
S pozdravem
specialista na kávovary Jura a DeLonghi
Jan Tomiga
Servis centrum kávovarů

Josef Tarabus
1. 4. 2019

Dobrý den ,mám problém s kavovarem ECAM 21.117 SB MAGNIFICA.Snížilo se mi množství přitekajicí vody do kávy .Nelze podle manualu provést změnu,kávovar se zastavi sám ikdyš kontrolka bliká.Doplnit pomocí tlačítka do 3 sekund se dá.

Servis Centrum kávovarů
1. 4. 2019

Dobrý den, pane Tarabusi,
nastavujete množství vody do šálku prvně?
Jaké množství vody do šálku požadujete v ml (příkladně: 60ml, nebo dokonce 300ml?)
Maximální výdej kávovaru pro jednu porci kávy je 240ml.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Kamenná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Specializovaný servis automatických kávovarů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.
Otevírací doba Pondělí - Čtvrtek 7:00 - 18:00 hod., Pátek 7:00 - 16:00 hod.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel.recepce: +420 571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Josef Tarabus
2. 4. 2019

Kavovar mám tak 3 roky ,v poslední době se snížila hladina tak na 200 ml a kávovar se zastaví, někdy dá i 210 ml ,možná to chce přetěsnění .Voda se dá doplnit pomoci zvolené kavy ale to se mi nechce čekat u kávovaru,změna nastavení množtví kavy neze zvednout kávovar se zastaví na nastavené poloze.

Servis Centrum kávovarů
3. 4. 2019

Dobrý den, pane Tarabusi,
výrobce má standardně nastavenou hodnotu množství kávy na Espresso 50 ml a na velkou kávu 100 ml. Chcete-li připravovat maximální množství vody do šálku kávy, musí být v perfektní kondici čerpadlo, aby za zvolený maximální čas připravilo více jak 200 ml.

Proto si myslím, že příčina špatného množství vody v šálku, může být chyba na čerpadle.
Další možností chyby po tříletém provozu, bývá chyba na rozdělovači vody. To se pozná tak, že chybějící voda v šálku se hromadí v kontejneru na použitou kávu, nebo v odkapávacím šuplíku.
Oprava, výměna rozdělovače vody za nový.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Kamenná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Specializovaný servis automatických kávovarů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.
Otevírací doba Pondělí - Čtvrtek 7:00 - 18:00 hod., Pátek 7:00 - 16:00 hod.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel.recepce: +420 571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

 

Letí otevírací doba 2019
AKCE: ZMĚNA OTEVÍRACÍ DOBY LÉTO 2019

ZMĚNA OTEVÍRACÍ DOBY LÉTO 2019

 Od 17.6. do 31.8.2019, bude upravena otevírací doba:

Pondělí - Pátek   7:00 - 16:00 hod

Střídáme se v čerpání řádné dovolené. Odpoledne po pracovní době se plně věnujeme našim dětem.

Děkujeme za pochopení

RH Vending s.r.o.

Více zde >