DeLonghi Cappuccino - indikace stavu vody v nádrži

Rozbalit všechny příspěvky string(6) "227022"
Nový komentář
Zpracovávám...
Petr Šorm
2. 12. 2020

Dobrý den,
rád bych se dotázal, jakým způsobem je indikován stav vody v nádržce? Při menším množství než minimálním "A" nesvítí chybové hlášení NAPLNIT NÁDRŽ, kavovar začne kávu připravovat, ale poté se zastaví a objeví se hlášení PŘÍLIŠ JEMNĚ NAMLETO a je třeba kávovar vypnout, vyčistit spařovač, doplnit vodu a zapnout. Poté kávovar funguje bez problémů.
Děkuji za radu.
Petr Šorm

Servis Centrum kávovarů
9. 12. 2020

Dobrý den, pane Šorme,
kávovar si hlídá hladinu pomocí plováku a snímače plováku v dolní poloze.
Tedy, když plovák spadne na dno zásobníku vody, musí se zobrazit hlášení o doplnění vody do zásobníku.
Pokud tomu nenastane, bude chyba na plováku, nebo na snímači polohy plováku.
Doporučím Vám vyzkoušejte vyměnit zásobník vody za druhý z jiného podobného kávovaru. Bohužel neuvedl jste model kávovaru, tak nevím který kávovar mát, abych Vám dal možnosti výběru.

.Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi Group. Prodej náhradních dílů a příslušenství.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz