DeLonghi Cappuccino - indikace stavu vody v nádrži
Rozbalit všechny příspěvky string(6) "227022"- Aktuality
- Nabídka pracovního místa
- Provoz servisu NEPŘERUŠEN
- Doprava do / ze servisu ZDARMA
- Ostatní spotřebiče za TOP ceny
- Kávovary
- Údržba kávovaru
- Automatické kávovary
- Pákové kávovary
- Kávovary na kapsle
- Profesionální kávovary
-
Náhradní díly pro kávovary
- Zásobníky - pro kávu, pro mléko, pro odpadní kávu
- Páky a příslušenství pákových kávovarů
- O-ring, těsnění
- Spařovací jednotky + mechanika a příslušenství
- Mlecí mechanika, mlýnek
- Generátor, bojler, kotlík, ohřívač vody, vaporizér, výrobník páry
- Elektronika
- Trysky a ventily mechanické solenoidové + elektrické + IFD
- Plasty venkovní, vnitřní a nerez rošty
- Trubička spojovací, spojka, hadička, konektor
- Ovládací otočné knoflíky (knob), ovládací tlačítka
- Konvice - karafy pro kávu a čaj
- Čerpadlo, průtokoměr, filtry pevných částic, snímače vody
- DeLonghi modely a náhradní díly
- Jura modely a náhradní díly
- Bazar kávovarů
- Návody
- Moka Express, French Press
- Vakuové kávovary
- Prodejní a výdejní automaty
- Skříňové automaty
- Sodobary, výčepní ochlazovače
- Stolní prodejní kávovary
- Mincovníky
- Náhradní díly pro prodejní automaty
- Příslušenství
- Cukrovinky i do automatu
- Káva, Čaj, Cukr, Mléko
- Kelímky a míchátka
- Chladničky,ohřívače,termonádoby
- Šálky, sklenice, lžíce
- Pěniče mléka
- Cappuccinátory
- Kávomlýnky
- Kenwood do kuchyně
- Kenwood odšťavňovače
- Kenwood -kuchyňský robot
- Kenwood náhradní díly ke spotřebičům
- DeLonghi Fritéza
- DeLonghi Fritéza - ND
- DeLonghi Parní systémy
- Parní systémy ND
- Rekuperační filtry
- Náhrada za filtr PICHLER
- De´Longhi Grily
- Kontrolka plného zásobníku Po zhotovení 4 ks kávy mi…
- odborná rada Dobrý den, po revizi…
- Prázdný okruh - Eletta… Dobrý den, rád bych Vás…
Dobrý den,
rád bych se dotázal, jakým způsobem je indikován stav vody v nádržce? Při menším množství než minimálním "A" nesvítí chybové hlášení NAPLNIT NÁDRŽ, kavovar začne kávu připravovat, ale poté se zastaví a objeví se hlášení PŘÍLIŠ JEMNĚ NAMLETO a je třeba kávovar vypnout, vyčistit spařovač, doplnit vodu a zapnout. Poté kávovar funguje bez problémů.
Děkuji za radu.
Petr Šorm
Dobrý den, pane Šorme,
kávovar si hlídá hladinu pomocí plováku a snímače plováku v dolní poloze.
Tedy, když plovák spadne na dno zásobníku vody, musí se zobrazit hlášení o doplnění vody do zásobníku.
Pokud tomu nenastane, bude chyba na plováku, nebo na snímači polohy plováku.
Doporučím Vám vyzkoušejte vyměnit zásobník vody za druhý z jiného podobného kávovaru. Bohužel neuvedl jste model kávovaru, tak nevím který kávovar mát, abych Vám dal možnosti výběru.
.Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi Group. Prodej náhradních dílů a příslušenství.
U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.
RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz