DeLonghi EC155
Rozbalit všechny příspěvky- Zásobníky - pro kávu, pro mléko, pro odpadní kávu
- Páky a příslušenství pákových kávovarů
- O-ring, těsnění
- Spařovací jednotky + mechanika a příslušenství
- Mlecí mechanika, mlýnek
- Generátor, bojler, kotlík, ohřívač vody, vaporizér, výrobník páry
- Elektronika
- Trysky a ventily mechanické solenoidové + elektrické + IFD
- Plasty venkovní, vnitřní a nerez rošty
- Trubička spojovací, spojka, hadička, konektor
- Ovládací otočné knoflíky (knob), ovládací tlačítka
- Konvice - karafy pro kávu a čaj
- Čerpadlo, průtokoměr, filtry pevných částic, snímače vody
- DeLonghi modely a náhradní díly
- Jura modely a náhradní díly
Dobrý den.Mám DeLonghi EC155. Kávovar neprotlačí vodu přes kávu a sítko, jako by nemělo čerpadlo sílu. Vše jsem vyčistil a stále nic. Může být problém ve ventilku sítka?
Děkuji
Dobrý den pane Grunde,
uvedená popsaná chyba může mít příčinu v přicpaném zpětném ventilku. Doporučuji ventilek demontovat a vyzkoušet přípravu kávy bez uvedeného ventilku, nebo vyměňte filtrační sítko za druhé jedno porce, či dvou porce. V neposlední řadě může jít i o chybu čerpadla, které již nemá patřičný tlak, příčinou může být nesprávný odvápňovací prostředek. Pro zjištění správného tlaku na čerpadle, je třeba čerpadlo přezkoušet - změřit barometrem.
Je přínosné zkontrolovat i správnou funkci přetlakového pojistného ventilku, který možná propouští dříve než je žádoucí, příčinou může být používání nesprávného odvápňovacího prostředku. Oprava - jen výměna za nový.
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
centrum kávovarů
RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna automatických kávovarů a prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz
Dobry den, mame doma MagnificuS (zhruba 6 mesicu). Kontrolka signalizovala potrebu odvapneni. Postupovali jsme podle navodu, znackovy prostredek, vse probihalo naprosto v poradku az do posledni faze. Po procisteni a doplneni nadrze a otocenim volice pary doleva, z napenovace zhruba 5s vytekala tepla voda (tak ja by mela). Nicmene pote vytekat prestala a studena voda zacala vytekat z kavovaru az do vyprazdneni nadrze. Po otocenim volice pary zpet doprava, kontrolka odvapneni nezhasla. Svitila pouze prazdna nadrz. Opakoval jsem proces nekolikrat, stale stejny vysledek. Kdyz nadrz doplnim, zacne opet do vyprazdneni z kavovaru vytekat studena voda. Kontrolka odvapneni bude stale svitit. Poradite prosim?
Dobrý den pane Krausi,
odvápnění dokončete tak, že budete stále doplňovat vodu do zásobníku na vodu, tak jak je požadováno! Jen tak dokončíte program podvápnění. Proplach je přesně naprogramovaný, počet litrů pro propláchnutí po použití odvápňovacího prostředku je přesně daný a není možné jej zkrátit. Pro propláchnutí doplňte vodu do zásobníku po značku "B" 3x za sebou.
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
centrum kávovarů
RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna automatických kávovarů a prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz
Pane Hillere, moc dekuji za rychlou odpoved. Jdu na to. To, ze ve fazi cisteni voda vyteka z kavovaru studena a ne z napenovace tepla, neni zasadni problem pro odvapneni? Hezky den.
Dobrý den pane Krausi,
při programu odvápnění není nikde v návodu zmínka, jaká by měla být teplota vody při proplachování. Celý program odvápnění je předem naprogramovaný a není možné jej upravovat s nastavením teploty. Pokud by byla závada na teplotním zdroji, určitě by kávovar zahlásil poruchu a nešla by připravit káva.
Příprava kávy je stěžejní pro fungování kávovaru.
Tedy správně připravená výsledná káva je známkou dobře fungujícího kávovaru, bez ohledu na to, jaká je teplota vody při programu odvápnění!
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
centrum kávovarů
RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna automatických kávovarů a prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz
Pane Hillere, uz vse funguje. Velice dekuji za informace a odbornou pomoc. Jdu si hned udelat kavu. Krasny den.