DeLonghi ECAM 22.110 SB

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Peter Sako
3. 8. 2018

Dobrý den.
Aký je postup pri resetovani na vyrobne nastavenia. vedel by som to spravit aj sam alebo je potrbne pripojit sa na nejaky pristroj?

Servis RH Vending s.r.o.
6. 8. 2018

Dobrý den, pane Sako,
v uživatelském módu, není u tohoto přístroje možnost továrního nastavení. Toto je použito až u modelu ECAM350.35
Proč potřebujete tovární nastavení? Vše se dá nastavit dle manuálu, dle potřeb uživatele.
Jestli stále blikat odvápnění, po provedení resetování, bude blikat stejně tak. Signalizaci odvápnění, nelze nikterak zrušit, jen správným postupem a dokončením programu odvápnění.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Peter Sako
14. 8. 2018

dobrý den.
ano stale blika odvapnenie. ale problem bol v tom, ze cez trisky voda len slabo kvapkala aj po precisteni vstkych trubic v kavovare. cez sparovac tiekla normalne.myslel som si ze to moze byt chybne cerpadlo, tak som ho vymenil, ale problem som neodstranil. pri odvapnovani ide cerpadlo v pohode, ale ked dam robit kavu, tak uz voda ide len po kapkach. neviem, kde by mohol byt problem. myslel som, ze problem moze byt v elektronike pristroja, preto som chcel dat reset na vyrobne nastavenia. da sa spravit test prietoku vody len na trisky kadial vyteka hotova kava? alebo by mohol byt problem v niecom inom? dakujem za odpoved

Servis RH Vending s.r.o.
15. 8. 2018

Dobrý den, pane Sako.
samotný proplach kávových cest s proplachem přes kávovou výpust je možné provést i z uživatelského přístupu. Po stisknutí v menu NASTAVENÍ - VYPLACHOVANÍ.
Jestli z kávové výpustě poteče voda velmi pomalu, bude příčina v zaneseném zpětném ventilku v rozdělovači vody. Pokud voda poteče normálně, ale s kávou bude jen kapat, bude problém v nastavení hrubosti mletí. Seřiďte mlýnek na hrubější mletí.
Jestli hrubost mletí bude stále stejná, bude příčinou povolení mlecích kamenů.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Peter Sako
15. 8. 2018

mohli by ste sem pridat foto a oznacit zpětný ventil v rozdělovači vody.

Servis RH Vending s.r.o.
15. 8. 2018

Dobrý den, pane Sako,
v příloze posílám obrázek s umístěním zpětného ventilku.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Peter Sako
16. 8. 2018

Ďakujem za radu aj foto. Ventil bol ozaj zanesený a nepriechodný. Takže túto závadu som vyriešil.
Teraz nastal další problém. Pri zapnutí stroja vypínačom by sa mali rozsvietiť všetky kontrolky. Nerozsvietia sa. A stále svieti kontrolka naparovania a nie kontrolka zapnutia prístroja . Vlastne neviem prístroj spustiť.

Servis RH Vending s.r.o.
16. 8. 2018

Dobrý den, pane Sako!
Je třeba také připomenout, že jste určitě zkoušel resetovat kávovar, jak jste psal prvně, je tomu tak? Pokud ANO.
Kávovar je režimu prvního spuštění přímo z výroby! Je třeba odpustit vodu!
Otočte kličkou ventilu horké vody/páry? Jak je popsáno v návodu!

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Peter Sako
16. 8. 2018

skúšal som aj to. ale le cca 1-2 dcl vody. skúsim odpustiť celú nádrž. Ano reset som skúšal vytiahnutím zo siete pri zapnutom prístroji.

Peter Sako
17. 8. 2018

posielam kratke video, co robi pripadne nerobi pristroj po zapnuti.

Servis RH Vending s.r.o.
21. 8. 2018

Dobrý den, pane Sako,
kávovar vám stále signalizuje otevřít ventil vody/páry.
Ale již vám neukazuje zastavení, přesto zastavíte svévolně program zavodnění. Zde děláte chybu!!!
Nechte vodu vytéci, kávovar si sám zvolí zastavení!
Viz kapitola první zapnutí přístroje v návodu.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Peter sako
24. 8. 2018

Velmi pekne dakujem za Vase rady a ochotu pri rieseni problemov. Kavovar uz je v poriadku.

Servis RH Vending s.r.o.
24. 8. 2018

Dobrý den, pane Sako,
Vám a zároveň všem ostatním.
Pokud kávovar koupíte přes e-shop, nebo z druhé ruky, bez konzultace jak s kávovarem zacházet, případně jak jej obsluhovat či udržovat. Doporučuji vždy předně a důkladně prostudovat návod k danému kávovaru.
Ušetříme si zpravidla dlouhé povídání a zjišťování chyby.
Jestli nevlastníte návod k obsluze vašeho kávovaru, mohu obratem poslat na e-mail kterýkoliv návod z produkce De´Longhi. Jiné návody jiných výrobců kávovarů, jako Jura či Saeco v elektronické podobě NEPOSÍLÁM z důvodů ochrany autorských práv.

Pomoc se spuštěním, obsluho a provozem kávovaru, jak je uvedeno v návodu pomáhá zákaznická linka De´Longhi, kterou můžete kontaktovat na e-mailu zakaznickalinka@external.delonghigroup.com, nebo na tel.čísle: +420 735 751 929 (v pracovní dny od 8 do 16h).

Chyby které nejsou uvedeny v návodu, pak můžeme spolu konzultovat s možností opravy svépomocí, nebo za pomocí servisu.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Jakub Rolenec
24. 2. 2019

Dobrý den.
Mám dotaz, Mám ECAM 22.110B a při napěňování dává páru naplno při prvním šálku, při druhém se proud páry zmenšuje až se zastaví, jako by ji něco cestou škrtilo, jak se to postupně ohřívá. Po přepnutí ventilu do 0 pára normálně ujde do odpadu. Po vystydnutí pára jde zase jeden šálek normálně. Vodní čerpadlo dává impulsy vody normálně, alespoň podle zvuku.
Mohl by být problém ve ventilu páry, jak jsem někde tady již četl?
Díky

  • Kávovary na kapsle
  • Profesionální kávovary
  • Bazar kávovarů
  • Návody
  • Moka Express, French Press
  • Vakuové kávovary
  • Prodejní a výdejní automaty
  • Stolní prodejní kávovary
  • Mincovníky
  • Náhradní díly pro prodejní automaty
  • Příslušenství
  • Cukrovinky i do automatu
  • Kelímky a míchátka
  • Chladničky,ohřívače,termonádoby
  • Pěniče mléka
  • Kávomlýnky
  • Kenwood do kuchyně
  • Kenwood odšťavňovače
  • Kenwood -kuchyňský robot
  • Kenwood náhradní díly ke spotřebičům
  • DeLonghi Fritéza
  • DeLonghi Fritéza - ND
  • DeLonghi Parní systémy
  • Parní systémy ND
  • De´Longhi Grily
  •