DeLonghi Magnifica S - hlásí plný odpad použité kávy a skutečnost je opačná

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Stefan javorsky
9. 10. 2015

Dobry den prajem! Chcem sa spytat co moze byt u kavovaru za problem, ze po urobeni dvoch/ troch kav zacbe blikat kontrolka na vysypanie nadobky na kavu...dakujem za odpoved, stefan

Servis RH Vending s.r.o.
9. 10. 2015

Dobrý den pane Javorský,
jednoduchá rada nad zlato, vyprázdňujte zásobník použité kávy denně, a to na konci každého dne, kdy připravujete kávu a hlavně při zapnutém kávovaru.
Pokud vyprazdňujete odpad použité kávy ve stavu odpojeném od el. sítě, tak si tuto informaci kávovar nezaznamená a bude si myslet, že má stále nevyprázdněný odpad. Potom Vás upozorní, když jeho virtuální počítadlo nahlásí plný stav odpadní nádoby. Ale skutečný stav tomu neodpovídá.
se servisním pozdravem
Roman Hiller¨
centrum kávovarů
RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis Dé Longhi Groupe
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
tel/fax: +420571112044
mobil:+420 603153538
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Silvia Mackanicova
19. 3. 2019

Mam presne ten isty problem ako popisuje p. Stefan, a vyprazdnujem zasobnik pri zapnutom kavovare.

Centrum kávovarů
20. 3. 2019

Dobrý den paní Mackanicova,
kávovar má virtuální počítadlo, tzn. že neví jak je odpad doopravdy plný, ale počítá to dle připravených káv. Odpad by se měl vysypávat na konci každého den, po poslední kávě, při zapnutém stavu. Pár let zpátky přidali v DeLonghi do systému kávovaru funkci, kdy pokud 72 hodin neuděláte kávu, tak při následujícím zapnutí rovnou nahlásí vyprázdnit zásobník kávy, i když není plný.
S pozdravem
Specialista na kávovary Jura a DeLonghi
Jan Tomiga
Servis centrum kávovarů

Tomas Travnik
1. 12. 2019

Dobry den,
Mam problem s Delonghi Magnifica. Po zmacknuti tlacitka pro vyrobu kavy a najeti sparovace do polohy k vyrobe se rozsviti kontrolka plneho odpadu a kavovar kavu nepripravi. Napada Vas kde muze byt problem? Dekuji

Servis Centrum kávovarů
2. 12. 2019

Dobrý den, pane Trávníku,
zkontrolujte si na ovládači síly kávy polohu nastavení ovládacího kolíku síly kávy. Pravděpodobně je v poloze předemletá káva, vyřazení mlýnku z činnosti.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.
Připravujeme pro Vás kurzy vaření na robotech Kenwood od října 2019

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz