dokončení odvápnění

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Ivana Hlínová
5. 10. 2019

Dobrý den. Vlastním kávovar DeLonghi Magnifica S. Asi potřetí jsem prováděla odvápnění. První dva procesy proběhly bez problému. Nyní celý proces proběhl v pořádku až do konce. Jen na samém konci nezhasla kontrolka B5 upozorňují na potřebu odvápění. Nebliká, svítí. Když do prázdné nádržky naleju vodu, začne vypouštění vody znovu. Nemohu tedy přístroj používat, i když je odvápněný. Poradíte mi, prosím?

Servis Centrum kávovarů
7. 10. 2019

Dobrý den, paní Hlínová,
pokud kontrolka B5 stále svítí, signalizuje, že program odvápnění stále probíhá.
Doplňte tedy vodu a program dokončete.
Kontrolku nejde jiným způsobem vypnout, než že regulérně dokončíte program odvápnění!

PŘÍPADNĚ KÁVOVAR PŘINESTE K NÁM A MI VÁM ODVÁPNĚNÍ DOKONČÍME.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.
Připravujeme pro Vás kurzy vaření na robotech Kenwood od října 2019

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz