Dotaz

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Jozef Hudek
9. 7. 2018

Dobry den
U kavovaru Magnifica 4500 mi porad sviti na display ,,vyprazdnit nadobu na sedliny”
Byla vyprazdnena kavovar vypnut zapnut a porad to same
Dekuji za reakci

Servis RH Vending s.r.o.
21. 7. 2018

Dobrý den, pane Hudku,
odpadní kontejner požité kávy, musí být mimo kávovar minimálně 30 vteřin pro vynulování virtuálního počítadla naplnění kontejneru.
Druhá možnost chyby je možné poškození jazýčku pro sepnutí kontaktu spínače identifikaci kontejneru.
Doporučuji kontrolu, případně vyzkoušet záměnu s jiným kávovarem.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz