Dotaz na závadu ESAM 5500.S DeLomghi

Rozbalit všechny příspěvky string(6) "226996"
Nový komentář
Zpracovávám...
Josef Husárek
1. 12. 2020

Prosí,zda mi pomůžete vyřešit závadu? Na displeji kávovaru se ukáže nápis "stiskněte ESkeit OK. To svítí stále a víc nejde s kávovarem hnout.

Servis Centrum kávovarů
1. 12. 2020

Dobrý den, pane Husárku,
kávovar uvedenou hlášku zobrazí hned po zapnutí kávovaru?
Dávkovač vody máte daný na svém místě, viz obrázek?
Kávovar používáte od novoty, nebo je kávovar z druhé ruky?
Návod k obsluze kávovaru máte? pokud ne, rádi pošleme elektronicky.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group. Prodej náhradních dílů a příslušenství.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Josef Husárek
1. 12. 2020

Ano,uvedenou hlášku zobrazí hned po zapnutí,dávkovač vody je na svém místě.Kávovar používáme od novoty, z druhé ruky není,návod na používání máme.Tato závada tam popsána není. Dík za odp.JH

Josef Husárek
1. 12. 2020

Zdravím. Uvedenou závadu jsem ostranil díky vašemu návodu.Zřejmně nespínal spínač od celé zásuvky misky na sedliny.