Dotaz na závady Dé Longhi MAGNIFICA PRONTO CAPUCCINO
Rozbalit všechny příspěvky- Zásobníky - pro kávu, pro mléko, pro odpadní kávu
- Páky a příslušenství pákových kávovarů
- O-ring, těsnění
- Spařovací jednotky + mechanika a příslušenství
- Mlecí mechanika, mlýnek
- Generátor, bojler, kotlík, ohřívač vody, vaporizér, výrobník páry
- Elektronika
- Trysky a ventily mechanické solenoidové + elektrické + IFD
- Plasty venkovní, vnitřní a nerez rošty
- Trubička spojovací, spojka, hadička, konektor
- Ovládací otočné knoflíky (knob), ovládací tlačítka
- Konvice - karafy pro kávu a čaj
- Čerpadlo, průtokoměr, filtry pevných částic, snímače vody
- DeLonghi modely a náhradní díly
- Jura modely a náhradní díly
Dobrý den, v prosinci byl automat Dé Longhi MAGNIFICA PRONTO CAPUCCINO ještě v záruce v servisu, kompletní čištění, promázání, kontrola. Celkem fungoval, až nyní po 4 měsících začal hlučněji fungovat, hlásí příliš najemno namletá káva, opakovaně i když protočím regulací hrubosti , po 2 dnech opět hlásí. Po velmi krátkých intervalech hlásí odvápnění. Navíc při výrobě pěny ( vydávání mléka z trysky ) hrčí, bublá a pak jakoby žuchne uvnitř pára a přestane mléko téct. Popisuji trošku laicky, ale nevím jak popsat. Prosím o informaci zda se jedná o závadu s nutností opravy v servisu. Je smutné že pár měsíců po opravě v záruce se opět pokazil. Je nárok ještě na reklamaci opravy v záruční době ? Moc děkuji za zprávu.
Dobrý den paní Krlínová,
1) odvápnění nejkratší možné je v intervalu průtoku 40 litrů vody celým kávovarem, tedy včetně proplachu.
2) pokud byl kávovar v servise se stejnou závadou, můžete chybu bez ohledu reklamovat, pokud není uvedeno jinak do 3 měsíců od opravy.
3) pravděpodobnou příčinou všeho špatného na kávovaru, je velmi tvrdá voda v systému, která mohla zapříčinit špatný chod ventilu, který podle popisu nefunguje.
Oprava kávovaru je nevyhnutelná v servise. Doporučuji po opravě ještě zkontrolovat kompletní funkci přípravy mléčné speciality dříve, než si kávovar převezmete!
Oprava přípravy mléčných specialit je velmi specifická a je třeba znát důkladně celou problematiku takovéto přípravy!
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
RH Vending s.r.o.
Kamenná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Specializovaný servis automatických kávovarů DeLonghi Group
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz