Kávovar DeLonghi

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Lenka Kindlová
6. 9. 2019

Dobrý den,
obracím se na Vás s dotazem, co je příčinou, že ve většině případů na první udělané kávě není pěna. Jakmile uvaříme druhé kafe, je tam pěna krásna, ale první káva je úplně bez pěny. Máme Espresso DeLonghi ESAM.
Děkuji za odpověď

Servis Centrum kávovarů
6. 9. 2019

Dobrý den, paní Kindlová,
ano může stát, že připravíte kávu která bude mít horší výsledek, než káva připravená v těsném sledu. Příčinou je:
1) dlouhá časová prodleva mezi přípravou kávy. Káva v mlýnku "zvětrává" a ztrácí aroma. Odborníci doporučuji připravovat kávu do 15 hodin od předchozího mletí
2) nízká teplota kávovaru. Kávovar po zapnutí není vnitřně předehřán. Doporučujeme provést více proplachů před přípravou samotné kávy
3) teplota šálku. Doporučujeme předehřívat hrníčky před přípravou kávy zvlášť, kdy připravujete Espresso do 60 ml
4) nepravidelné čištění odpadního zásobníku použité kávy. Doporučujeme denně po ukončení činnosti kávovaru, důkladně vyčistit zásobník použité kávy před dalším použitím
5) dlouhé setrvání vody v zásobníku. Doporučujeme denně vyměňovat vodu před přípravou kávy

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.
Připravujeme pro Vás kurzy vaření na robotech Kenwood od října 2019

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz