nedostatok vody Delonghi kávovar

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
katarína Mikušková
11. 2. 2019

Dobrý deň, asi týždeň mi svietila kontrolka "odvápnenie", bohužiaľ, nemala som čas to urobiť, dnes ráno som si spravila kávu, všetko ok ale po dokončení pressa mi začala svietiť kontrolka " nedostatok vody",napriek tomu, že vody tam bolo ešte dosť, ale aj po naplnení vodnej nádržky a opätovnom umiestnení, kontrolka nezhasla, a ani po celkovom vypnutí prístroja .Kávovar nereaguje na žiadne tlačítka,pravidelne ho odvápňujem len prostriedkom na to určeným-XAVAX, máme ho už 9r, nikdy žiadna porucha, môžete mi prosím vás poradiť, čo mám robiť? Ďakujem.

KA
12. 2. 2019

Ide o KÁVOVAR ECAM23. 210

centrum kávovarů
20. 2. 2019

Dobrý den,
týdenní zpoždění odvápňování nemá s vaší chybou žádnou spojitost. Pokud svítí kontrolka málo vody i když je zásobník na vodu plný bude chyba buď v magnetu v zásobníku vody, nebo ve snímači magnetu vevnitř kávovaru. Proto doporučuji navštívit autorizovaný servis kde vám závadu diagnostikují a navrhnou způsob opravy.
Upozornění: určený prostředek na odvápnění kávovaru DeLonghi je pouze originál koncentrát od DeLonghi. Pokud používáte jiný prostředek takovou dobu, máte štěstí, že vám neodešlo čerpadlo.
S pozdravem
specialista na kávovary Jura a Delonghi
Jan Tomiga
Servis centrum kávovarů