Nefunguje tlačítko pro započetí odvápnění

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Jaroslav Mareček
13. 11. 2019

Dobrý den, máme kávovar DeLonghi ETAM3636X a při odvápnění, když postupuji dle návodu, splním všechny požadavky tak, že na display svítí již nápis “vlít odvápňovač, stisknout OK” a když vliji i ten do nádrže s vodou opět podle návodu, tak proces vůbec nezapočne a tlačítko OK ani jiné vůbec nereaguje, i když je jinak funkční. Zkoušel jsem třikrát opakovat stejně postup, ale nic. Nemužete, prosím, poradit? Děkuji, Mareček.

Servis Centrum kávovarů
14. 11. 2019

Dobrý den, pane Marečku,
jak dlouho máte uvedený kávovar? Je kávovar z druhé ruky? Odvápňujete poprvé?
Při programu odvápnění je třeba zásobník s vodou a odvápňovacím roztokem vytáhnout z kávovaru a opětovně nasadit!
Může být chyba ještě někde jinde na cestě k započetí programu, proto je třeba doplnit úvodní otázky.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.
Připravujeme pro Vás kurzy vaření na robotech Kenwood od října 2019

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Jaroslav Mareček
14. 11. 2019

Děkuji za odpověď.
Kávovar jsme kupovali nový před dvěma roky. V záruce už ale není. Během užívání jsme ho právě již dvakrát odvápňovali totožným způsobem jako teď a odvápňovací proces se normálně spustil.
Co se týče zásobníku s vodou, tak když svítil uvedený nápis “vlít odvápňovač”, ten jsem vyjmul, smíchal odvápňovač s vodou a opětovně nasadil. Zkoušel jsem to opakovaně a různými způsoby, ale tlačítko OK ani jiné nereagovalo.

S pozdravem
J. Mareček

Servis Centrum kávovarů
15. 11. 2019

Dobrý den, pane Marečku,
nesvítí Vám náhodou nápis "ZASUŇTE DÁVKOVAČ VODY"?
Pošlete prosím fotografii celého kávovaru s pohledu uživatele, jak je zobrazeno na mém přiloženém obrázku, při zobrazení uvedené chyby. Děkuji

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.
Připravujeme pro Vás kurzy vaření na robotech Kenwood od října 2019

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Jaroslav Mareček
18. 11. 2019

Dobrý den, v příloze zasílám obrázek kávovaru. Dávkovač vody je zapojen, mřížka vyprázdněna a nádržka nejprve vyprázdněna, poté opět naplněna. V tomto stavu poté stále svítí uvedený nápis a přístroj nereaguje jak na tlačítko OK, tak ani na jakékoliv jiné tlačítko.

Děkuji, Mareček