nemele mlýnek

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Magda Neřoldová
10. 8. 2019

Dobrý den, Delonghi Magnifica jsme jednou po normálním používání zrnkové kávy přepnuli na udělání kávy z mleté, což fungovalo. Když jsme dobrali mletou, chtěli jsme se vrátit zpět k zrnkové. Kávovar nebliká, tváří se normálně, ale nemele kávu. Mlýnek nevydává ani žádné zvuky, kávovar se ohřeje vyteče voda, pak když zapneme, tak nic, na druhé zapnutí udělá pauzu na mletí, které neproběhne, a pak se zase rozsvítí kontrolka, že je připraven. Kávu neudělá. Nemáte nějakou radu? To přepnutí na mletou kávu, přece nemohlo rozbít mlýnek. Děkuji za jakoukoliv radu.

Servis Centrum kávovarů
12. 8. 2019

Dobrý den, paní Neřoldová,
ne, opravdu nemohlo dojít k samovolnému zničení mlýnku. Pravděpodobně mlýnek nemá kontakt sepnutí. Možná kontakt v zapojení mlýnku, nebo pravděpodobnější možnost, chyba kontaktu uhlíku na kolektor rotoru motoru. Doporučuji kávovar otevřít a klepnout ocelovým kladívkem na tělo motoru mlýnku.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.
Připravujeme pro Vás kurzy vaření na robotech Kenwood od října 2019

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Magda Neřoldová
31. 8. 2019

Dobrý den, děkuji za radu, pokusila jsem se po dovolené klepnout na mlýnek, ale předpokládám, že je potřeba klepnout někam do kovové části. To se mi však bez nějakého rozebrání nepodařilo, celý mlýnek je v plastovém krytu. Měl by jste ještě nějaké doporučení, jak to udělat? Děkuji Neřoldová