Nivona NICR 796 - “povede se až každé druhé cappucino”

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Jan Duda
12. 2. 2024

Dobrý den, mám na vás dotaz:

Kávovar je sice ještě v záruce, ale servis je v Jihlavě a radši se tady poptám, než tu cestu podniknu.
Už takřka po prvních kávách vůbec se nám občas objevila při zapnutí kávovaru chyba 10 (prý nějaká chyba v aktualizaci pcb desky, dobrá)
Každopádně teď, cca po 15ti měsících residenčního užívání je při přípravě prvního nápoje (většinou ranní cappucino), jsou slyšet zjevné změny v délce a tónině cvakání a hučení kávovaru - mletí kávy zní stejně, ale přijde mi jako by byl problém dostat namletou kávu do správného místa od jejího namletí. Po přípravě kávovaru vyteče mléko a pěna (bezproblémově) a káva vyteče až po mnohem delší době (než normálně) a vyteče spíše vodní splaška. Když po první kávě proces identicky opakuji, kafe už se udělá OK.
Navíc je nutné zmínit, že i po jedné dvou kávách je řídící jednotka zjevně více znečištěná, než by měla být (zrnka kávy jsou všude okolo řídící jednotky…..-> jako kdyby se vevnitř něco nedocvaklo jak má, ale po prvním procesu se srovná (než se kávovar zase vypne).
Podívejte se já se jenom chci vyvarovat tomu, aby mi posléze ještě kávovar na reklamaci vzali, když budu s řídící jednotkou více manipulovat.
Uměli byste poradit?
Rovněž bych se chtěl zeptat jestli někdo nemáte přístup k servisním manuálům těchto kávovarů. Třeba sem jen při čištění uvolnil aretaci, nebo podobnou prkotinu - rád bych se někde podíval, jak přesně má jednotka ze všech úhlů vypadat, než se zasadí do kávovaru.
Mnohokrát děkuji za každou odpověď!!!

Servis Centrum kávovarů
12. 2. 2024

Dobrý den, pan Dudo,
jestli používáte kávovar jen sporadicky, potom Vám doporučím před každou přípravou kávy provést proplach kávovaru (v menu údržba - proplachování), aby z trysek kávové výpusti šla jen voda. Pravděpodobně je výpust za filtračním sítkem spařovače zanesena zbytky kávy. Spařovací jednotku doporučuji jen oplachovat. Účinnějším čištění spařovače je pravidelné proplachování vyvolané z menu údržby.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi Group. Prodej náhradních dílů a příslušenství.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Jan Duda
12. 2. 2024

Edit: Na začátku zmíněná chyba 10 není k problému relevantní. Děkuji.

  • Kávovary na kapsle
  • Profesionální kávovary
  • Bazar kávovarů
  • Návody
  • Moka Express, French Press
  • Vakuové kávovary
  • Prodejní a výdejní automaty
  • Stolní prodejní kávovary
  • Mincovníky
  • Náhradní díly pro prodejní automaty
  • Příslušenství
  • Cukrovinky i do automatu
  • Kelímky a míchátka
  • Chladničky,ohřívače,termonádoby
  • Pěniče mléka
  • Kávomlýnky
  • Kenwood do kuchyně
  • Kenwood odšťavňovače
  • Kenwood -kuchyňský robot
  • Kenwood náhradní díly ke spotřebičům
  • DeLonghi Fritéza
  • DeLonghi Fritéza - ND
  • DeLonghi Parní systémy
  • Parní systémy ND
  • De´Longhi Grily
  •