Odvápění Magnifa 3000B - problém
Rozbalit všechny příspěvky- Zásobníky - pro kávu, pro mléko, pro odpadní kávu
- Páky a příslušenství pákových kávovarů
- O-ring, těsnění
- Spařovací jednotky + mechanika a příslušenství
- Mlecí mechanika, mlýnek
- Generátor, bojler, kotlík, ohřívač vody, vaporizér, výrobník páry
- Elektronika
- Trysky a ventily mechanické solenoidové + elektrické + IFD
- Plasty venkovní, vnitřní a nerez rošty
- Trubička spojovací, spojka, hadička, konektor
- Ovládací otočné knoflíky (knob), ovládací tlačítka
- Konvice - karafy pro kávu a čaj
- Čerpadlo, průtokoměr, filtry pevných částic, snímače vody
- DeLonghi modely a náhradní díly
- Jura modely a náhradní díly
Dobrý den,
zkoušel jsem odvápnit můj kávovar po rozblikání kontrolky. Nalil čistící roztok do nádoby a podržel cca.5s blikající tlačítko poté co se na kávovaru rozsvítila signalizace(obě tlačítka výdej kávy). Tlačítko odvápění zůstalo svítit, ale signalizace(výdej + pára) nebliká. Otočil jsem "parním" tlačítkem o 180st. a roztok vytekl do připravené nádoby. Po 2min opět vytekl zbytek roztoku a potom se rozsvítila signalizace "nedostatek vody". Po dolití vody kontrolka odvápění přestala svítit a svítí pouze signalizace(připraven výdej kávy). Dle manuálu se signalizace má chovat jinak a proces má trvat cca.30min. Kde mohu dělat chybu ?
Dobrý den pane Tojšle,
chyba může být:
1) špatné množství vody a odvápňovacího roztoku v zásobníku na vodu pro program odvápnění. Má být 100 ml odvápňovače EcoDecalk 1,5 litru vody
2) snímač ukazatele hladiny vody v zásobníku na vodu nepracuje správně. Proveďte optickou kontrolu, jestli plovák správně signalizuje hladinu. V případě poškození je třeba objednat celý zásobník vody nový
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
RH Vending s.r.o.
Kamenná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Specializovaný servis automatických kávovarů DeLonghi Group
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz