odvápňování

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Dagmar Mazůrková
6. 1. 2020

Kávovar DeLonghi ECAM 22.110 Magnifica S - Po 12-ti dnech provozu (asi 4 velké kávy denně za použití filtrované vody) se rozblikala kontrolka na odvápnění . Kávovar byl dán k reklamaci a asi po třech týdnech vrácen s tím, že se závada neprojevila. Kontrolka neblikala. Po dalších 12-ti dnech stejného používání opět bliká. Je to normální a opravdu se musí odvápňovat takto často nebo je chyba v kávovaru? Prosím o radu. Děkuji

Servis Centrum kávovarů
17. 1. 2020

Dobrý den, paní Mazůrková,
prozraďte všem ostatním čtenářům tohoto příspěvku, kolik litrů vody proteče vámi zakoupeným a reklamovaným kávovarem denně vody? A doplňte, jaký objem kávy připravujete nejčastěji, případně jestli používáte horkou vodu i na čaj a v jakém objemu?

Vše výše vyjmenované má vliv na četnost hlášení signalizace odvápnění!

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.
Připravujeme pro Vás kurzy vaření na robotech Kenwood od října 2019

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Dagmar Mazůrková
18. 1. 2020

Děkuji za reakci na můj dotaz. Doplňuji informace: Voda v zásobníku kávovaru nám stačí na celý den, častěji nedoplňujeme, t.j. asi 1,5 l vody. Kávy připravujeme 4 denně o velikosti 120 ml t.j. necelý 0,5 l denně. Horkou vodu na čaj nevyužíváme, pouze do kávy pěníme mléko. Zdá se nám, že na takové množství je zavápňování velmi rychlé a že to není úplně v pořádku. Rádi bychom slyšeli názor odborníka.
Děkuji za odpověď a za radu.
D.Mazůrková

Servis Centrum kávovarů
20. 1. 2020

Dobrý den, paní Mazůrková,
na četnosti používání kávovaru s objemem kávy 120 ml neshledávám žádný důvod k častému odvápnění. Ale příprava páry pro našlehání mléka může mít výrazný vliv na vyšší četnost odvápnění.
Při přípravě páry se v generátoru zachytává vodní kámen častěji, než při samotném průtoku jen horké vody, proto kávovar chce odvápnit systém častěji.

Ještě mě napadá, jestli ve vaší nepřítomnosti není jiná osoba, která by kávovar využívala také?

Váš kávovar si umí ponechat informaci, kolik litrů vody přes něj proteklo, kolik kávy připravil a kolik odvápnění bylo dokončeno. S těmito informacemi se dá zjistit, zda kávovar funguje ve správném režimu.
Tyto informace jsou dostupné jen v režimu servisního technika.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.
Připravujeme pro Vás kurzy vaření na robotech Kenwood od října 2019

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz