Philco PHEM 1000 - káva vytéká po kapkách - píše vysoký tlak

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Veronika
4. 4. 2017

Dobrý den, prosím mám kávovar Philco PHEM 1000, cca 3 měsíce a nyní mi to píše vysoký tlak. V servisní knížce jsem nenašla jak toto odstranit či opravit. Prosím můžete mi poradit? Děkuji. Hezký den, Veronika

Servis RH Vending s.r.o.
5. 4. 2017

Dobrý den Veroniko,
na kávovaru odpusťte horkou vodu cca 100ml, případně nechte vychladnout ve vypnutém stavu

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

RH Vending s.r.o.
Kamenná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Specializovaný servis automatických kávovarů DeLonghi Group
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Veronika
6. 4. 2017

Dobrý den,
děkuji za odpověď, bohužel mi moc nepomohla. Káva proteče pár kapkami a poté opět píše vysoký tlak.
Děkuji, přeji hezký den.
Veronika

Servis RH Vending s.r.o.
7. 4. 2017

Dobrý den paní Veroniko,
proveďte proplach kávovaru. Následně seřiďte mlýnek na hrubější mletí a připravte několik káv, než káva poteče výpustí proudem. následně mlýnek pozvolna přitahujte s frekvencí 1 dílek 4 připravené kávy. postupujete do doby, kdy na Espresso káva poteče velmi slabým proudem.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

RH Vending s.r.o.
Kamenná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Specializovaný servis automatických kávovarů DeLonghi Group
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Luděk Hradecký
19. 8. 2018

Dobrý den, mám malý dotaz, kávovar Philco PHEM 1000, často hlásí - VYLÍT ODKAPÁVAČ, přesto, že je prázdný. Děkuji za odpověď, Hradecký

Servis RH Vending s.r.o.
20. 8. 2018

Dobrý den, pane Hradecký,
je třeba v odkapávací zásuvce pečlivě vyčistit a následně vysušit mezírku mezi kontakty snímače hladiny.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Luděk Hradecký
20. 8. 2018

Dobrý den, děkuji za Vaší reakci, ale kontakty o kterých píšete jsem osušil a i tak se hlášení na displeji ukáže několikrát za sebou. Až po několika minutách bez provozu se povedlo kávovar spustit. Tak uvidíme co bude časem, děkuji Hradecký.

Servis RH Vending s.r.o.
21. 8. 2018

Dobrý den, pane Hradecký,
k signalizaci jsem opomenul doplnit, že odpadní šuplík musí být vytažený z kávovaru po dobu 1 - 3 minut, jinak signalizace nezmizí. Při tomto úkonu, musí být kávovar v režimu ON - připraven k přípravě kávy!

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Luděk Hradecký
21. 8. 2018

Dobrý den, děkuji za informace, vše vyzkouším. S pozdravem Hradecký

Luděk Hradecký
21. 8. 2018

Dobrý den Veroniko, stejný problém jsme měli, když se při dosypávání zrn kávy omylem pootočilo s nastavením hrubosti mletí kávy. Čím nižší číslo, tím jemnější mletí a voda hůře protéká. Přeji hezký den Hradecký

Honza R
16. 12. 2018

Dobrý den,

prosím o radu, mám kávovar Philco PHEM 1000, při přípravě cappucino, je nápoj málo teplý a bez pěny nebo i při přípravě teplého mléka je nápoj málo teplý, teplota je nastavena na vysoka

děkuji Honza

Andrea
5. 3. 2019

Dobrý den, mám kávovar Philco 1000 a nejdřívě mi káva šptně vytékala. Provedla jsem pro jistotu odvápnění a od té doby nevytéka voda vůbec a kávovar svítí červeně. Káva se sice namele ale neteče voda, a pak kávovar napíše Vysoký tlak. I když dám jen horkou vodu teče po kapkách a nenateče ani 50ml. Ani při čištění žádná voda neteče. Zkoušela jsem už i tovární nastavení ale nic nepomohlo.
Poradíte mi?
Děkuji a hezký den.

Servis Centrum kávovarů
14. 4. 2019

Dobrý den, paní Andreo,
podle popisu jde o zanesení vodních cest vodním kamenem. Doporučuji se s kávovarem obrátit na nejbližší servis, případně kávovar zaslat na níže uvedenou adresu, kde provedeme diagnostiku závady a navrhneme formu opravy s cenovou kalkulací.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Kamenná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Specializovaný servis automatických kávovarů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.
Otevírací doba Pondělí - Čtvrtek 7:00 - 18:00 hod., Pátek 7:00 - 16:00 hod.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel.recepce: +420 571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Jana
14. 4. 2019

Dobrý deň, my mame tiež kávovar Philco Phem 1000 a jedine co vám k tomu poviem, že nikdy viac, kávovar je kazovy, v oprave bol už 6krat,stale vrátili že je opravený, no chyby sa stále vracali, naše využitie tak drahého kávovaru je minimálne, keďže je viac v oprave ako doma. Žiadali sme vrátenie peňazí, samozrejme to zamietli, lebo sa ta istá chyba neopakovali 3krat!Momentálne som si chcela urobiť kávu, samozrejme neúspešne, vypisuje zase vysoký tlak. Takže milý predajcovia atď. bolo by na mieste keby, ste aj vy uznali že výrobok sa nepodaril a vyšli v ustretí zákazníkovi.

Servis Centrum kávovarů
14. 4. 2019

Dobrý den, paní Jano,
musím s Vámi souhlasit s tvrzení, že kávovar je více poruchový, než standardně kávovary jsou. Můžeme tento jmenovaný model automatického kávovaru umístit na pomyslném posledním místě spolehlivosti automatických kávovarů.
Nic méně, stále existuje možnost tyto kávovary opravit tak, aby se chyba neopakovala.
A pro zajímavost. U nás na prodejně máme jeden kus, který používáme a stále funguje bez poruchy!

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Kamenná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Specializovaný servis automatických kávovarů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.
Otevírací doba Pondělí - Čtvrtek 7:00 - 18:00 hod., Pátek 7:00 - 16:00 hod.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel.recepce: +420 571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Miroslav Louša
17. 11. 2019

Dobrý den. Mám stejný problém s kávovarem philco phem 1000. Chtěl bych se zeptat na cenu opravy zda se oplatí nebo koupit nový kávovar

Radek Hanačík
2. 3. 2020

Dobrý den, mám kávovar Philco Phem 1000 a musím souhlasit s názorem, že kávovar je velmi nespolehlivý(poruchový) Za ty peníze nikdy více. Mám jej necelé 2 roky a 3x v opravě. Naposledy odešel dokonce mlýnek.
Naštěstí jsem si připlatil 5- ti letou záruku, tak můžu posílat do opravny ještě pár let a pak kávovar poletí do popelnice. Každého půl roku jsem měsíc bez kávovaru, než ho opraví. Peníze nechtějí vrátit. Přes Planeo Elektro posílají někam do Brna či Prahy. Dotaz- cena za prohlídku a uvedení přístroje do spolehlivého provozního stavu. Popř. cena za vykoupení starého přístroje( nyní je ve značkovém servise) s možností nákupu nového jiné značky ve Vašem obchodě. Děkuji za odpověď.Hanačík

Servis Centrum kávovarů
11. 3. 2020

Dobrý den, pane Hanačíku,
uvedený kávovar nevykupujeme.
Tento týden by jste byl už třetím zákazníkem, který opravu tohoto kávovaru odmítl a raději si přišel koupit kávovar nový s tříletou plnou zárukou od nás v ceně 14 tKč.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.
Připravujeme pro Vás kurzy vaření na robotech Kenwood od října 2019

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Alena Mašková
10. 3. 2020

Dobrý den, mám stejný kávovar a 1 rok šlapal bez chybně. Po roce se objevovala hláška vysoký tlak, tak jsem telefonovala do servisu , kde mě bylo zděleno , že potřebuje pouze vyčistit. a cena za vyčištění? Prý 2.500,- Kč, ovšem pokud nebudou muset měnit nějakou součástku, jinak to bude víc. No co dodat, tuto značku kávovaru už nikdy víc.

Servis Centrum kávovarů
11. 3. 2020

Dobrý den, paní Mašková,
uvedený kávovar by měl být v zákonné záruce, pokud není zakoupen na firmu a tím i změněny záruční podmínky?
Doporučuji uplatnit reklamaci u prodejce.
Příkladně kávovary DeLonghi nemají rozdíl v záruce, je zde stejná záruka i pro komerční provoz bez omezení množství kávy. Najdou se firmy, které nám na kávovaru připraví 28 tisíc káv do dvou let provozu a mi opravujeme bez jediného zaváhání k řešení záruční opravy.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.
Připravujeme pro Vás kurzy vaření na robotech Kenwood od října 2019

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Jana
26. 3. 2020

Dobrý den, kavovar Philco Phem 1000 mi po spuštění najede a napíše přenastav ventil a restartuj přístroj. Ale ávovar nejde nic jineho než zapnout a vypnout.

Servis Centrum kávovarů
27. 3. 2020

Dobrý den, paní Jano,
není jednoznačné kde je chyba.
Kávovar je třeba zkontrolovat a následně můžeme nabídnout formu řešení.
Obecně si myslím, že bude chyba na bezpečnostním ventilu, případně na rozdělovacím ventilu.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.

Stále kávovary servisujeme i v této náročné době.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Jana
27. 3. 2020

Dobrý den, děkuji za rychlou odpověď, bohužel nyní nemohu kávovar do opravy odeslat a po pravdě po zkušenosti s opravnou v Brně nemám ani odvahu ani chuť. Kávovar tam byl na záruční reklamaci a chlapci se na něm vyřádili, odlámali půl plastových háčků které drží bílý plášť a zadní kolečko Philco u kávovaru. Aby to nebylo všechno celá plášť doškrábali asi šroubovákem jak se pokoušeli plášť sundat. Zpátky jsme dostala kávovar slepený komplet zasypaný mletou kávou. No něco strašného. Vzhledem k tomu že Philda je náš člen rodiny tak mám opravdu strach ho někam posílat.
Kávovar máme nyní doma odpláštěný, proběhla výměna těsnění ale stále při spuštění najede, začne čištění a když to má dělat výplach mléčné trysky přestane pracovat a na displeji napíše přenastav ventil a restartuj přístroj. Nejde už dál nic jiného než jen vypnout. Do menu ani nikam se nejde dostat.
Pokud by jste měl radu nebo fotku na co ( kterou součástku) se máme zaměřit, byla bych Vám velmi vděčná za tuto informaci.
Víkend bez kávy si nedovedu představit.
Děkuji s pozdravem Sikorová Jana

Servis RH Vending s.r.o.
8. 4. 2020

Dobrý den,
omlouváme se, ale nedokázali jsme rozpoznat o jakou závadu by mohlo jít. Se značkou Philco nemáme tak bohaté zkušenosti jako se značkou JURA a DeLonghi.

S přáním brzkého oživení Vašeho člena domácnosti
Jaroslava Mašláňová

RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis Dé Longhi Groupe, Jura, Nivona, Saeco, Necta
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
tel/fax: +420571112044
mobil:+420 603153538
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Richard
25. 4. 2020

Dobrý deň chcem sa spýtať či je možné priamo doma prístroj reštartovať a ako. Stále píše reštartuj prístroj ale neviem ako. Ďakujem.

Servis Centrum kávovarů
27. 4. 2020

Dobrý den, pane Richarde,
resetování přístroje se myslí jen odpojení od zdroje. nechte kávovar odpojený na jeden den a následně vyzkoušejte kávovar zapnout.
Pokud se chyba bude opakovat, bude třeba vyhledat odborný servis.
Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.

Stále kávovary servisujeme i v této náročné době.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Jitka Hoffmanová
7. 5. 2020

Dobrý den, také máme kávovar Philco PHM 1000. Je stejně poruchový jako tady všichni píšou. Máme ho třetí rok a už byl několikrát v autorizovaném servisu. Naposledy před měsícem. Buď hlásí milionkrát vylít odkapávač nebo vysoký tlak a nyní hlásí nasypat kávová zrna i přesto, že tam jsou. Takže předpokládám, že nás opět nemine servis. Mohu mít dotaz kolik je přibližná cena výměny mlýnku? Jestli má cenu to do nekonečna opravovat nebo radši už koupit jiný.

Moc děkuji a přeji hezký den Jitka

Servis Centrum kávovarů
12. 5. 2020

Dobrý den, paní Hoffmanová,
mlýnek nemusí být hned vadný, je třeba zkontrolovat stav. Může jít jen o nečistotu v mlýnku.
Oprava mlýnku do 1tKč
Výměna mlýnku jen v autorizovaném servise. Mlýnek je u tohoto kávovaru specifický a jiné náhradní druhy zde nepasují.
Cena výměny mlýnku za nový se může vyšplhat k částce 4tKč

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.

Stále kávovary servisujeme i v této náročné době.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Ján suchánek
29. 8. 2020

Dobrý deň mám kavovar PHILCO
Model:PHEM 1000 píše my že mám vysoký tlak všetko som skúsil aj vičistil ale nič bezchybne stále my to píše už neviem čo mám robiť

Servis Centrum kávovarů
31. 8. 2020

Dobrý den, pane Suchánku,
kávovar signalizuje, že nemá volný průchod vody přes systém, případně může být chyba na průtokoměru vody. Zkontrolujte vše.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group. Prodej náhradních dílů a příslušenství.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Richard Potocky
25. 9. 2020

Dobry den
Mam problem s mletim kavy. Nechtiac som vylial kusok vodu do nasypavaca zrniek. Mlyncek sa toci ale akoby prestal naberat zrnka (aj ked sa toci) rozobrali sme ho vycistili (bola mokra kava a asi upchala mlyncek. Dokladne sme ho vysusili, vycistili mlynceki zlozili. Ale na zaciatku sice zacne mliet ale akoby sa vzdy upcha. Robime nieco zle? :) viete nam poradit co dalej?
Dakujem

Servis Centrum kávovarů
25. 9. 2020

Dobrý den, pane Potocky,
mlýnek je třeba dokonale vyčistit, všechny zoubky mlecích kamenů. mlýnek a násypka musí být suchá.
Pokud jste si neoznačili nastavení mlýnku, bude pravděpodobně mlýnek špatně sestaven.
Doporučuji pohrát si s nastavením hrubosti mletí.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group. Prodej náhradních dílů a příslušenství.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Marian Tůma
22. 10. 2021

Dobrý den, mám kávovar Philco Oheň 1000 a přestalo mi téct úplně mléko . Nevím co s tím ?

pavel 4erňanský
12. 1. 2022

dobrý den potřeboval bych náhradní díly pro philco phem 1000
na koho se můžu obrátit

Vít Pekal
5. 5. 2022

Dobrý den, přístroj hlásí jednotka je prázdná. V čem je problém?

Luděk Hradecký
20. 8. 2022

Dobrý den, po přečtení pouze hanlivých komentářů nechci někoho tady naštvat, ale kávovar Philco 1000 máme a často používáme pátým rokem a až na “vylijte odkapávač” ( ptal jsem se zde servisu a bylo mi poraděno ) šlape bez chyby. Snažím se pravidelně čistit, odvápňovat, čistit varnou jednotku a td. Koupily jsme ho i synovi a taktéž šlape. Za mne kávovar šlape, dávám palec na horu, s pozdravem Luděk

Pavel
6. 12. 2022

Dobrý den, mám kávovar Philco PHEM 1000 , stává se , že špatně nasává mléko k přípravě pěny či horkého mléka...jako by nasával falešný vzduch. Nevíte kde může být problém? Děkuji Pavel

Pavel
6. 12. 2022

Dobrý den,mohu se zeptat.... přišel jste na závadu?I když otázka je již rok stará,pro mě nyní aktuální

Martin Doležal
3. 11. 2023

Dobrý den,
mám kávovar Philco PHEM 1000, bohužel poslední dobou se mi stává, že kávovar vyrobí cca 3 x kávu a pak hlásí, že je plný zásobník, po vyndání zásobníku není sedlina v nádobě na ni určenou, ale mimo, skoro až u kontaktů. Můžete mi prosím poradit co s tím?

Děkuji.

Hana Holubova
24. 1. 2024

Dobrý den,
Mám kavovar phem 1000 a hlásí chybi: jedn. je prázdná. V návodu radi stisknout otočné tlačítko, když tak však učiním displej napíše test kavovaru a nic. Poradíte mi jestli je to na servis?
Děkuji

  • Kávovary na kapsle
  • Profesionální kávovary
  • Bazar kávovarů
  • Návody
  • Moka Express, French Press
  • Vakuové kávovary
  • Prodejní a výdejní automaty
  • Stolní prodejní kávovary
  • Mincovníky
  • Náhradní díly pro prodejní automaty
  • Příslušenství
  • Cukrovinky i do automatu
  • Kelímky a míchátka
  • Chladničky,ohřívače,termonádoby
  • Pěniče mléka
  • Kávomlýnky
  • Kenwood do kuchyně
  • Kenwood odšťavňovače
  • Kenwood -kuchyňský robot
  • Kenwood náhradní díly ke spotřebičům
  • DeLonghi Fritéza
  • DeLonghi Fritéza - ND
  • DeLonghi Parní systémy
  • Parní systémy ND
  • De´Longhi Grily
  •