Philco PHEM 1000 - káva vytéká po kapkách - píše vysoký tlak

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Veronika
4. 4. 2017

Dobrý den, prosím mám kávovar Philco PHEM 1000, cca 3 měsíce a nyní mi to píše vysoký tlak. V servisní knížce jsem nenašla jak toto odstranit či opravit. Prosím můžete mi poradit? Děkuji. Hezký den, Veronika

Servis RH Vending s.r.o.
5. 4. 2017

Dobrý den Veroniko,
na kávovaru odpusťte horkou vodu cca 100ml, případně nechte vychladnout ve vypnutém stavu

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

RH Vending s.r.o.
Kamenná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Specializovaný servis automatických kávovarů DeLonghi Group
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Veronika
6. 4. 2017

Dobrý den,
děkuji za odpověď, bohužel mi moc nepomohla. Káva proteče pár kapkami a poté opět píše vysoký tlak.
Děkuji, přeji hezký den.
Veronika

Servis RH Vending s.r.o.
7. 4. 2017

Dobrý den paní Veroniko,
proveďte proplach kávovaru. Následně seřiďte mlýnek na hrubější mletí a připravte několik káv, než káva poteče výpustí proudem. následně mlýnek pozvolna přitahujte s frekvencí 1 dílek 4 připravené kávy. postupujete do doby, kdy na Espresso káva poteče velmi slabým proudem.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

RH Vending s.r.o.
Kamenná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Specializovaný servis automatických kávovarů DeLonghi Group
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Luděk Hradecký
19. 8. 2018

Dobrý den, mám malý dotaz, kávovar Philco PHEM 1000, často hlásí - VYLÍT ODKAPÁVAČ, přesto, že je prázdný. Děkuji za odpověď, Hradecký

Servis RH Vending s.r.o.
20. 8. 2018

Dobrý den, pane Hradecký,
je třeba v odkapávací zásuvce pečlivě vyčistit a následně vysušit mezírku mezi kontakty snímače hladiny.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Luděk Hradecký
20. 8. 2018

Dobrý den, děkuji za Vaší reakci, ale kontakty o kterých píšete jsem osušil a i tak se hlášení na displeji ukáže několikrát za sebou. Až po několika minutách bez provozu se povedlo kávovar spustit. Tak uvidíme co bude časem, děkuji Hradecký.

Servis RH Vending s.r.o.
21. 8. 2018

Dobrý den, pane Hradecký,
k signalizaci jsem opomenul doplnit, že odpadní šuplík musí být vytažený z kávovaru po dobu 1 - 3 minut, jinak signalizace nezmizí. Při tomto úkonu, musí být kávovar v režimu ON - připraven k přípravě kávy!

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Luděk Hradecký
21. 8. 2018

Dobrý den, děkuji za informace, vše vyzkouším. S pozdravem Hradecký

Luděk Hradecký
21. 8. 2018

Dobrý den Veroniko, stejný problém jsme měli, když se při dosypávání zrn kávy omylem pootočilo s nastavením hrubosti mletí kávy. Čím nižší číslo, tím jemnější mletí a voda hůře protéká. Přeji hezký den Hradecký

Honza R
16. 12. 2018

Dobrý den,

prosím o radu, mám kávovar Philco PHEM 1000, při přípravě cappucino, je nápoj málo teplý a bez pěny nebo i při přípravě teplého mléka je nápoj málo teplý, teplota je nastavena na vysoka

děkuji Honza

Andrea
5. 3. 2019

Dobrý den, mám kávovar Philco 1000 a nejdřívě mi káva šptně vytékala. Provedla jsem pro jistotu odvápnění a od té doby nevytéka voda vůbec a kávovar svítí červeně. Káva se sice namele ale neteče voda, a pak kávovar napíše Vysoký tlak. I když dám jen horkou vodu teče po kapkách a nenateče ani 50ml. Ani při čištění žádná voda neteče. Zkoušela jsem už i tovární nastavení ale nic nepomohlo.
Poradíte mi?
Děkuji a hezký den.

Servis Centrum kávovarů
14. 4. 2019

Dobrý den, paní Andreo,
podle popisu jde o zanesení vodních cest vodním kamenem. Doporučuji se s kávovarem obrátit na nejbližší servis, případně kávovar zaslat na níže uvedenou adresu, kde provedeme diagnostiku závady a navrhneme formu opravy s cenovou kalkulací.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Kamenná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Specializovaný servis automatických kávovarů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.
Otevírací doba Pondělí - Čtvrtek 7:00 - 18:00 hod., Pátek 7:00 - 16:00 hod.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel.recepce: +420 571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Jana
14. 4. 2019

Dobrý deň, my mame tiež kávovar Philco Phem 1000 a jedine co vám k tomu poviem, že nikdy viac, kávovar je kazovy, v oprave bol už 6krat,stale vrátili že je opravený, no chyby sa stále vracali, naše využitie tak drahého kávovaru je minimálne, keďže je viac v oprave ako doma. Žiadali sme vrátenie peňazí, samozrejme to zamietli, lebo sa ta istá chyba neopakovali 3krat!Momentálne som si chcela urobiť kávu, samozrejme neúspešne, vypisuje zase vysoký tlak. Takže milý predajcovia atď. bolo by na mieste keby, ste aj vy uznali že výrobok sa nepodaril a vyšli v ustretí zákazníkovi.

Servis Centrum kávovarů
14. 4. 2019

Dobrý den, paní Jano,
musím s Vámi souhlasit s tvrzení, že kávovar je více poruchový, než standardně kávovary jsou. Můžeme tento jmenovaný model automatického kávovaru umístit na pomyslném posledním místě spolehlivosti automatických kávovarů.
Nic méně, stále existuje možnost tyto kávovary opravit tak, aby se chyba neopakovala.
A pro zajímavost. U nás na prodejně máme jeden kus, který používáme a stále funguje bez poruchy!

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Kamenná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Specializovaný servis automatických kávovarů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.
Otevírací doba Pondělí - Čtvrtek 7:00 - 18:00 hod., Pátek 7:00 - 16:00 hod.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel.recepce: +420 571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz