Porucha kávovaru DeLongi Magnifica S, ECAM 22.110b

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Ľuboš Leško
5. 3. 2019

Prosím o radu.
Problém začal tak pri zapnutí a vypnutí nepreplachoval cez vydávač kávy, ale voda stekala po ľavej strane priamo do odkvapkávača. Skúsil som spraviť odvápnenie prístroja aj keď si to stroj ešte nevyžadoval + vyčistenie sparovacej jednotky. Po spustení sa mašina snaží tlačiť vodu, ale bez výsledku do zásobníka na odpad vypadáva suchá pomletá káva :(. Naparovač fuguje aj voda aj para. Preplach nie čerpadlo len hučí, ale žiadna voda. Ďakujem za každú radu.

Centrum kávovarů
7. 3. 2019

Dobrý den pane Leško,
problémů, proč kávovar neprotlačí vodu přes kávovou výpust, může být více.
Je potřeba změřit čerpadlo jestli má dostatečný tlak, pak může být chyba v Infuzoru (rozdělovači vody) a v neposlední řadě můžou být zanesené cesty (hadičky), kudy tedy neproteče káva/voda. V nejhorším případě vše dohromady. Doporučuji tedy navštívit autorizovaný servis, kde chybu přesně diagnostikují a navrhnou způsob opravy.
S pozdravem
specialista na kávovary Jura a DeLonghi
Jan Tomiga
Servis centrum kávovarů

Robert
5. 10. 2019

Dobrý deň.
Po určitej dobe prevádzkovania kávovaru začala svietiť červená kontrolka odvápnenia. Odvápnenie som vykonal podľa návodu aj s odvápňoavačom. Po skončení cyklu odvápnenia červená kontrolka svietila stále a ani po druhom vykonaní odvápnenia neprestala svietiť.
Ďakujem za radu.

Servis Centrum kávovarů
17. 1. 2020

Dobrý den pane Roberte,
nejčastější chybou je nedokončení programu odvápnění a nedokončené závěrečné opláchnutí přístroje od chemie.
Nechte kávovar v programu odvápnění propláchnout více vody tak, jak Vám signalizuje kontrolka chybějící vody v zásobníku na vodu.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.
Připravujeme pro Vás kurzy vaření na robotech Kenwood od října 2019

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Valerie Sýkorová
13. 1. 2020

Dobrý den, při spuštění kavovaru začnou blikat všechny tři červené světylka ikdyz v kavovaru voda je a sedlina je vysypana, co s tím ? Děkuji

Servis Centrum kávovarů
17. 1. 2020

Dobrý den, paní Sýkorová,
uvedená signalizace Vám říká, že v systému není voda!
Pravděpodobně máte nainstalovaný filtr, ve kterém je vzduch a kávovar nemůže nasát vodu. Vyjměte filtr ze zásobníku na vodu ven a vyzkoušejte kávovar opětovně spustit, ale nově nejdříve vyzkoušejte přípravu horké vody přes parní trysku. Následně proveďte proplach tlačítkem proplachu viz obrázek. Jestli z kávové výpustě poteče voda, můžete přejít k přípravě samotné kávy.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group.
Připravujeme pro Vás kurzy vaření na robotech Kenwood od října 2019

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz