Delonghi ECAM - zbytek kávy zůstává stále ve spařovači
Rozbalit všechny příspěvky- Zásobníky - pro kávu, pro mléko, pro odpadní kávu
- Páky a příslušenství pákových kávovarů
- O-ring, těsnění
- Spařovací jednotky + mechanika a příslušenství
- Mlecí mechanika, mlýnek
- Generátor, bojler, kotlík, ohřívač vody, vaporizér, výrobník páry
- Elektronika
- Trysky a ventily mechanické solenoidové + elektrické + IFD
- Plasty venkovní, vnitřní a nerez rošty
- Trubička spojovací, spojka, hadička, konektor
- Ovládací otočné knoflíky (knob), ovládací tlačítka
- Konvice - karafy pro kávu a čaj
- Čerpadlo, průtokoměr, filtry pevných částic, snímače vody
- DeLonghi modely a náhradní díly
- Jura modely a náhradní díly
Dobrý den, máme kávovar Delonghi Ecam 23 a v poslední době po uvaření vždy část použité kávy zůstává v sítku spařovací jednotky, místo aby spadla do nádoby na kávovou sedlinu. Zároveň jsem si při čištění spařovací jednotky všimla, že sítko zůstává jakoby pod úrovní spařovače a právě v této štěrbině se drží neodstraněný lógr. Kávovar je ještě v záruce, má smysl ho kvůli tomotu "problému" dávat na záruční sevis? Celkovému provozu to totiž nijak nebrání. Děkuji!
Dobrý den paní Strašíková,
kávovar má poškozen regulátor pohybu spařovače. Vždy si tak uvaříte kávu z části již extrahované kávy (druháka). Není jiné možnosti opravy, než kávovar doručit k záruční opravě.
Kávovar můžete poslat spolu s prodejním dokladem i na níže uvedenou adresu k vyřízení reklamace.
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
centrum kávovarů
RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna automatických kávovarů a prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz
Dobry den, zakoupil jsem kavovar Délonghi Dinamica ecam 35x.75, po nejake chvili mi prestal kavovar po zapnuti i vypnuti vyplachovat.. Nevite, kde by mohl byt problem? Zda se jedna o zavadu, kterou lze vyresit doma, nebo musim kavovar reklamovat?
Diky za odpoved!
Dobrý den, pane Porazile,
vyplachování nemusí být vždy. Případně navolte vyplachování v menu nabídky programu.
Vyzkoušejte kávovar v jiných časových osách, zapnutí, příprava kávy a vypnutí. Zkoušejte a zapisujte, jak dlouho byl kávovar vypnutý, než jste připravil první kávu a jak často se pročistil.
Výsledek můžeme spolu prokonzultovat s návrhem na možné řešení.
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.
U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.
RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz
Dobrý den, máme ECAM23. V poslední době nám nesignalizuje "vyprázdnit zásobník sedliny" . Dá se provést nějaký reset .atd?
Děkuji
Němeček
Dobrý den, pane Němečku,
signalizace vyprázdnění použité kávy Vám sděluje, že je třeba vyprázdnit odpad i v okamžiku, kdy v zásobníku bude jen malé množství použité kávy.
Nechte odpadní kontejner mimo kávovar delší dobu pro smazání uvedené hlášky. Přitom kávovar musí být zapnutý!
Jestli signalizace nezmizí, bude chyba v sepnutí koncového spínače.
Zkontrolujte celkový stav zásobníku, jestli není poškozen trn k sepnutí spínače, viz obrázek.
Nový zásobník si můžete objednat na níže uvedeném linku.
www.rhvending.cz/delonghi-nd-zasobnik-vanicka-kontejner-pouzite-kavy-odpadu-socu-pro-ecam-b-cerny/
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.
U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.
RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz
Děkuji za informaci! Pokusím se postupovat podle Vašeho návodu. Nicméně, info o naplněném zásobníku se mi NEzobrazuje. Kontroloval jsem pin vzadu na zásobníku a ten je OK.
Němeček
Dobrý den, pane Němečku,
jestli zůstává káva ve spařovači, bude chyba jednoznačně v regulátoru pojezdu spařovače.
Oprava: pravděpodobně výměna celé poloviny kostry kávovaru.
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.
U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.
RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz
Pane Hillere stále si nerozumíme :-)
při naplněném zásobníku odpadu použité kávy mi displej nezobrazuje nutnost vysypat zásobník. Pokoušel jsem se zresetovat stroj i postupovat podle vašeho návodu, ale bez úspěchu.
Prostě zásobník je už plný a na displeji se nezobrazí hláška, abych jej vysypal..tedy "vyprázdnit zásobník sedliny"
Děkuji
Němeček
Dobrý den, pane Němečku,
signalizace plného kontejneru na použitou kávu je vyhodnocováno virtuálním počítadlem.
Pokud při zapnutém kávovaru kontrolujete stav odpadu ( povytáhnete odkapávací šuplík s kontejnerem na požitou kávu ) vymaže se informace o zůstatku zbytků v kontejneru! Následně kávovar dává další kávu bez nutnosti vyprázdnění!
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.
U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.
RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz