DeLonghi ECAM22.110 Jak obnovit tovarni nastaveni

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Honza Š.
19. 1. 2017

Dobrý den,

zakoupil jsem u Vás DeLonghi ECAM 22.110.B a jsem maximálně spokojen jak s kávovarem, tak i s vašimi službami, proto se na Vás obracím s prosbou, zda by jste mi neporalil(li) jak u tohoto typu vrátit veškeré nastavení do tovarního nastavení, v návodu jsem bohužel nenašel, ale věřím, že kávovar tuto funkcí má, předtím jsem také vlastnil kávovar Delonghi bez displeje a na základě kombinace dvou tlačítek se to povedlo. Děkuji za Vaší odpověď.

Servis RH Vending s.r.o.
20. 1. 2017

Dobrý den Honzo,
možnost volby do továrního nastavení je nově u modelů jen s displejem. U kávovarů bez displeje tato možnost není. Tovární nastavení, bylo možno použít hlavně u modelů s přípravou mléčných specialit, po samotnou kávu nemělo význam řešit tovární nastavení.
Tedy na Vámi položenou otázku, jestli jde u uvedeného kávovaru, zadat tovární nastavení stisknutím tlačítkové kombinace? Je odpověď NE.
Jestli máte s kávovarem problém, uveďte jaký, vynasnažíme se ho vyřešit.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum automatických domácích i komerčních kávovarů
Kamenná specializovaná prodejna s autorizovaným servisem kávovarů DeLonghi a Jura Professional

Michaela Štěpánková
23. 8. 2018

Dobrý den,

dle komentáře vidím, že píšete, že možnost továrního nastavení je nově jen u modelů s displejem. Pán píše o typu, který mám také a vy píšete, že to nejde. Tento model ale display má. Asi jsem se ztratila, ale potřebovala bych také poradit, jestli přímo u tohoto typu DeLonghi ECAM 22.110 (bez B) tovární nastavení lze nebo ne.

Děkuji za pomoc. Michaela Š.

Servis RH Vending s.r.o.
23. 8. 2018

Dobrý den, paní Štěpánková,
omlouvám se, ale odpovím otázkou, proč potřebujete obnovit tovární nastavení?
Pokud kávovar vykazuje chybu, továrním nastavením chybu neodstraníte.
Bliká-li kontrolka odvápnění - nebude možné resetováním kontrolku zhasnout!

Tovární nastavení uvedeného kávovaru se provádí jen v režimu technika a to v případě, že se na kávovaru vyměnila elektronika, motor, nebo jiná mechanická část, kterou si kávovar potřebuje opětovně načíst, pro správné fungování.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz


Michaela Štěpánková
23. 8. 2018

Dobrý den,

kolegyním se podařilo přenastavit množství kávy a vody. Napadlo nás tedy, zda není jednodušší, než tu odměrkou zkoumat předepsané množství, provést tovární nastavení. Byl to spíše jen dotaz, pokud to vůbec lze. Byl to spíše jen dotaz. Ostatní kontrolky jako čištění apod. fungují bez problémů a tak jak mají. Jedná se nám opravdu jen o to prvotní nastavení množství kávy na dané tlačítko.

Děkuji, M. Štěpánková

Servis RH Vending s.r.o.
23. 8. 2018

Dobrý den, paní Štěpánková,
množství kávy nastavíte jen rotačním ovládačem na čelním panelu! Jiné nastavení z kávovaru nedostanete, ani po resetováním do továrního nastavení. Vše řídí elektronika a SW program.
Jestli máte stále málo pomleté kávy ve spařovači a nastavení síly je na maximum, bude chyba na hlavní elektronice. Důvod k opravě, případně reklamaci.
Objem šálku nastavíte dlouhým podržením tlačítka nastaveného nápoje. Viz návod k obsluze, který jsme Vám poslal do uvedeného e-mailu.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Tomáš K.
15. 12. 2018

Kupil som si tento model a keď som si chcel nastaviť množstvo kávy tak som podržal tlacitko vybraného napoja. Odvtedy v každom móde a to aj pri výdaji kávy alebo pri precisteni sa mi zapnu kontoly plnej nadobky na odpad ta blika, potom voda ta svieti a vystraha ta blika. V navode je ze pri instalacii filtra to je a treba dat preplachnut cez naparovac mlieka ale aj počas preplachnutia sa to zastavi a robi to to iste. Co mám robiť? Ďakujem

David
23. 2. 2019

Zdravím, mám úplně ten samý problém. Vždy v teče jen půl deci vody a kontrolky začnou blikat. Prosím taky o radu. Děkuji

Jaroslav Slíva
14. 3. 2019

Dobrý den,dnes přišel nový kávovar ,po pokusu nastavení češtiny svítí neustále informace Vul reservoir a kávovar nejde uvést do stavu výběru jazyka.Jedná se o DeLonghi Dinamica Ecam 350.55 B ,nejde se dostat do Menu.Děkuji za info. JaS

Jaroslav Slíva
14. 3. 2019

Dobrý den,dnes přišel nový kávovar ,po pokusu nastavení češtiny svítí neustále informace Vul reservoir a kávovar nejde uvést do stavu výběru jazyka.Jedná se o DeLonghi Dinamica Ecam 350.55 B ,nejde se dostat do Menu.Děkuji za info. JaS