DeLongi ECAM 22.110 při přípravě kávy teče voda do odkapávací zásuvky

Rozbalit všechny příspěvky string(6) "143105"
Nový komentář
Zpracovávám...
Jaroslav Novotný
14. 6. 2016

Dobrý den, chtěl bych se zeptat do jaké míry je normální, že při každé přípravě kávy teče trochu vody z levého předního rohu kávovaru (zřejmě přes nějaký safety ventil) do odkapové misky.

Je to běžné nebo u kávovaru v dokonalém stavu by měla zůstat odkapová miska naprosto prázdná?

Servis RH Vending s.r.o.
14. 6. 2016

Dobrý den pane Novotný,
předně při přípravě kávy, nesmí téct přes vedlejší ventil voda. Pokud tomu tak je bude chyba v přepínacím ventilu, který bude třeba vyměnit za celý zcela nový. Bývá to velmi častou závadou právě u těchto modelů kávovarů.
Pokud voda jen kape při přípravě, je tento jev zcela normální. Jde o zbytkový kondenzát.
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Prodejní a servisní centrum automatických kávovarů DeLonghi & Jura Zlín - Otrokovice

Jaroslav Novotný
16. 6. 2016

Díky za odpověď. Ještě bych se zeptal jestli je normální, když se vrací spařovací jednotka po průplachu, že zní vyteče (do nadrze na sedlinu) cca "malý panak" vody. Děkuji

Servis RH Vending s.r.o.
16. 6. 2016

Dobrý den pane Novotný,
pokud je hodně vody po proplachu v kontejneru na použitou kávu, tak to může být:
1) chyba zpětného ventilku na spařovací jednotce
2) chyba těsnění na spařovací jednotce
3) chyba zpětného ventilku na infusoru přepínacího ventilu vody
4) chyba zpětného ventilku na čerpadle

Se servisním pozdravem
Roman Hiller
Specializovaná prodejna a servisní centrum automatických kávovarů DeLonghi & Jura, Zlín - Otrokovice

Míra Lindaur
7. 11. 2017

Dobrý den. Mám kávovar DeLongi ECAM 22.110B týden. Po vybalení a zprovoznění dělal v zásobníku na odpad hromádku (mlýnek byl nastaven na cca č.5). Po úpravě hrubosti mletí na č.3 dělal pěkné suché puky a v zásobníku voda nebyla. Dnes, po výdeji cca 30káv to puky dělá stále, ale mokré a v nádržce na odpad je voda a to i po přípravě kávy, nikoli jen po čištění proplachem. Do odkapávací misky protéká voda rovněž. Při výdeji kávy mi teče větším tlakem z levého výtoku, z pravého po chvíli přestane a jen kape. Děje se tak i při proplachování po vypnutí kávovaru tlačítkem, což také nevím zda je úplně dobře. Každopádně je zarážející, když toto dělá fungl nový kávovar. Mohl by mi někdo poradit do jaké míry je to normální, nebo zda je to na reklamaci? Děkuji.

Servis RH Vending s.r.o.
10. 11. 2017

Dobrý den, pane Lindaure,
podle popisu je zde pravděpodobně o závadu k řešení záruční opravou.
Doporučil bych konzultaci se servisem.
Případně se zastavte u nás na prodejně, kde s vámi projdeme celou přípravu kávy a zjistíme případný problém, který můžeme opravit i na počkání.

Doporučení pro ostatní, kteří si pořizují nový kávovar. Každá kamenná speciálka vám velmi ráda předvede přípravu kávovaru k provozu, nastavení a údržbu.
U nás budeme vždy poctěny, když vám můžeme kávovar předvést pro správné fungování. Případné detaily fungování dokážeme řešit okamžitě.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller
centrum kávovarů

RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna automatických kávovarů a prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Vendula Hanzlíková
12. 11. 2017

Dobrý den, mám s kávovarem tento problém:
Když je přístroj v klidu, tak z nádržky na vodu pozvolna uniká samovolně voda a to v takovém množství, že zcela naplní odkapávací misku, z které dál vytéká na pracovní desku (linku), pokud ji nevylijeme včas. Nádržku nikdy nenaplňujeme více, než je max doporučené množství, voda vytéká i když je nádržka naplněná jen např. 1/5.
Kávovar je fungl nový. Nemůže třeba chybět nějaké těsnění?
Můžete prosím poradit, co by mohlo být za problém? Děkuji.

Servis RH Vending s.r.o.
14. 11. 2017

Dobrý den, paní Hanzlíková,
v tomto uvedeném případě, neřešte problém opravu svépomocí, ale řešte v rámci reklamace.
Všechny plně automatické kávovary procházejí ve výrobě celkovou kontrolou. podotýkám, že za celou dobu prodeje nejen u nás ale i jinde, jsme nezaznamenali chybějící součástku na takovém kávvaru.
Předpokládám, že bude někde chyba, kterou nepůjde odstranit svépomocí.
Jednoznačně je třeba kávovar zkontrolovat v autorizovaném servisu.
Případně pokud máte originální přepravní obal - krabici od kávovaru, pošlete si kávovar na níže uvedenou adresu k vyřízení reklamace.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Martina Krotilová
28. 11. 2020

DeLonghi Magnifica ECAM 22.110

Dobrý den.
Měla bych prosím dotaz ohledně protékání kávovaru. Při každém zapnutí a nahřátí stroje je v levém dolním rohu dost vody (3-5cl). Červená zachytávací nádržka je prakticky prázdná, až na pár kapek a vše je na stole.
O kávovar se staráme vzorně, vše čistíme, používáme změkčovače vody atp. Kávovar máme už skoro dva roky a teče cca 4 týdny, čím dál víc. Na fotkách už je většina vody setřená, aby netekla na zem.
Děkuji moc za radu a přeji hezký den
Martina Krotilová

Servis Centrum kávovarů
30. 11. 2020

Dobrý den, paní Krotilová,
pravděpodobně netěsní parní kondenzátor.
Je to běžná závada, která se dle používání kávovaru vyskytuje dříve, nebo později.
Oprava jen uvedené chyby je cenově do 1tKč včetně kompletní kontroly a základního vyčištění.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna na švýcarské kávovary - Jura, Jura Professional, Italské kávovary De´Longhi, Anglické kuchyňské roboty Kenwood
Autorizovaný záruční a pozáruční servis De´Longhi group. Prodej náhradních dílů a příslušenství.

U nás zakoupené kávovary vždy předvedeme v praxi a ukážeme si, jaké možnosti přípravy nápojů můžete vytvořit, následně Vás prakticky provedeme údržbou kávovaru. Poprodejní podpora je samozřejmostí s možností zapůjčení náhradního kávovaru zdarma.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz