Odvápnění kávovaru delonghi ec 680

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Renáta H ölzlová
7. 6. 2016

Dobrý den ,měla bych dotaz ,máme kávovar delonghi ec 680,rosvítila se nam kontrolka na odvápnění kávovaru,podle návodu jsme dali 100ml přípravku na odvapnění eco decalk a provedli odvápnění,ale neustále nám svítí oranžová kontrolka.Děkuji za odpověd.Hölzlová Renáta

Servis RH Vending s.r.o.
7. 6. 2016

Dobrý den paní Hölzlová,
důvod proč kontrolka odvápnění stále svítí i po provedeném odvápnění může být:
1) program odvápnění jste správně nespustili. Program je poloautomatický a je potřeba jej správně spustit a nechat běžet do úplného vyprázdnění zásobníku vody!
2) Program odvápnění jste správně nedokončili, proto se signalizace odvápnění znovu zobrazuje.

Pro opětovné odvápnění, není třeba dávat znovu odvápňovací roztok, bude stačit jen samotná voda.

Význam oranžově svítící kontrolky symbolu páry:
A) Oranžová kontrolka páry svítí trvale - Je potřeba zahájit program odvápnění tak, že podržíte tlačítko páry na 10 vteřin.
B) Bliká-li oranžová kontrolka je program odvápnění stále v činnosti. Je potřeba program dokončit!

Zásobník vody by měl být při odvápnění plný ze 75% vody.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller
centrum kávovarů deLonghi & jura

alena vondrašová
26. 6. 2017

paní Renato i já mám tento problém, již jsem zkusila několik odvápění po sobě a stále mi svítí oranžové světýlko dnes budu opět odvápňovat jak samotnou vodou, tak i s odvápňovačem DéLonghi.

alena vondrašová
26. 6. 2017

znova jsem zkusila jen vodou propláchnout odvápění, když cyklus proběhl začaly blikat světýlka bíle jen na páru se rozsvítilo světýlko oranžově po zmáčknutí tohoto světýlka začalo svítit bíle. Mohla jsem dělat kávu. Je to tak správné?

Servis RH Vending s.r.o.
26. 6. 2017

Dobrý den paní Vondrášová,
odvápnění provádíte dobře, jen závěr vždy provedete špatně. Blikající kontrolka páry vám signalizuje otevřít ventil horké vody/páry!!!

Pokud se odvápněn opět nepovede kontaktujte zákaznickou linku, kteří s Vámi odvápnění projdou krok po kroku.

Zákaznická linka DeLonghi +420 735 751 929 (v pracovní dny od 8 do 16h).

Se servisním pozdravem
Roman Hiller
centrum kávovarů

RH Vending s.r.o.
Specializovaná prodejna automatických kávovarů a prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Krista Šrámková
16. 9. 2017

Dobrý den, dnes se mi na DE LONGHI ECAM 23.463 B objevilo, že mám provést odvápnění. Prováděla jsme to krok po kroku, ale nedostala jsme se dále než k odvápnění potvrdit. To jsme udělala a ukázalo se mi, že mám zasunout dávkovač vody. Což jsme několikrát po sobě vyzkoušela a toto hlášení tam bylo pořád. Nešlo nic přepnout. Musela jsme kávovar vypnout a pak jsem ho zkusila znovu zapnout. Ohřívání fungovalo i se provedl výplach. Opět jsem podle návodu provedla postup na odvápnění a zase jsem se nedostala dále než k tomu, že to po mě chtělo zasunout dávkovač vody. Když kávovar vypnu a poté zapnu objeví se mi, že mám provést odvápnění. Bohužel mi to nefunguje. Můžete mi poradit co s tím? Děkuji s pozdravem Šrámková

Servis RH Vending s.r.o.
18. 9. 2017

Dobrý den, paní Šrámková,
pravděpodobně provádíte první odvápnění. Zkontrolujte si podle návodu z první strany, podle obrázků, o jaký dávkovač vody jde - jak vypadá (napovím, že nejde o zásobník na vodu) a na jaké místo je třeba jej zasunout.

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Krista Šrámková
18. 9. 2017

Dobrý den, moc děkuji za odpověď. Již jsem to naštěstí zjistila.
Přeji pěkný den,
Šrámková

Pavla Králíková
13. 11. 2017

Dobrý den,
již několikrát jsme provedli odvápnění kávovaru EC 680 přípravkem i posléze čistou vodou podle návodu a stále nám bliká oranžová kontrolka páry .Zásobník jsme pokaždé naplnili celý a nechali i opláchnout až do úplného vyprázdnění. Již si nevím rady, jak dál
Děkuji předem za radu Králíková

Servis RH Vending s.r.o.
14. 11. 2017

Dobrý den paní Králíková,
pokud provádíte první odvápnění a vše děláte správně tak, jak je uvedeno v návodu, tak Vám doporučím kontaktovat zákaznickou linku, viz telefonní kontakt níže, kde s Vámi projdou celý program odvápnění tak, aby jste program odvápnění dokončila správně. Při opakovaném programu odvápnění, již není třeba dávat odvápňovací roztok!
Pokud potřebujete poradit s obsluhou a údržbou výrobků značky De´Longhi, prosím kontaktujte zákaznickou linku De´Longhi na tel.čísle: +420 735 751 929 (v pracovní dny od 8 do 16h).

Se servisním pozdravem
Roman Hiller

Centrum kávovarů
Specializovaná prodejna automatických kávovarů - Jura, Jura Professional, DeLonghi, Saeco ale i prodejních automatů.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis DéLonghi group.

RH Vending s.r.o.
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: servis@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz

Pavla Králíková
15. 11. 2017

Děkuji, dnes jsem provedla další odvápnění i s oplachem a již se to povedlo. Asi jsem k tomu neměla pouštět manžela.
Ještě jednou děkuji a věřím, že teď již bude vše v pořádku
Králíková