Při spuštění hlasí hlášku…odpojte své zařízení a použijte své
Rozbalit všechny příspěvky- Zásobníky - pro kávu, pro mléko, pro odpadní kávu
- Páky a příslušenství pákových kávovarů
- O-ring, těsnění
- Spařovací jednotky + mechanika a příslušenství
- Mlecí mechanika, mlýnek
- Generátor, bojler, kotlík, ohřívač vody, vaporizér, výrobník páry
- Elektronika
- Trysky a ventily mechanické solenoidové + elektrické + IFD
- Plasty venkovní, vnitřní a nerez rošty
- Trubička spojovací, spojka, hadička, konektor
- Ovládací otočné knoflíky (knob), ovládací tlačítka
- Konvice - karafy pro kávu a čaj
- Čerpadlo, průtokoměr, filtry pevných částic, snímače vody
- DeLonghi modely a náhradní díly
- Jura modely a náhradní díly
Dobrý den,prosím o radu,mám kávovar Krups model EA89,při spuštění vyžaduje údržbu ,chce misku pod trysky a když to zpustím hlási tuto hlášku..odpojte své zařízení a použite své????nechápu
Mám ten istý problém. Vyriešili ste to?
Máme ten stejný problém. Vyřešili jste to nějak? Dekuji
To samé, když vytáhnu kávovar ze zásuvky, opakuje ten samý rituál a končí touto hláškou
Mám stejnou hlášku a nevím co to znamená. V návodu jsou různé hlášky, ale tato chybí. Ikdyz odpojím na hodinu, tak to hodí hned tu samou hlášku.
Povedlo se vám vyřešit?
Na kávovaru Krups se nám objevila stejná hláška a nakonec jsme zjistili, že se zrnko kávy dostalo někam kam nemělo. Prostě vypadlo do zachytávací nádobky, na kterou se pokládá hrnek. Kávovar znovu funguje.
Chcem odvápniť kávovar Magnifica EVO postupujem podľa navodu a keď stlačím kontrolku odvápnenia, nič sa nedeje, kontrolka nebliká, proces sa nespustí.
Mám úplně stejný problém jak to vyřeším
Jednou uz se mi to podarilo vyresit tak, ze jsem kavovar odpojil a na dyl nez tyden "zahodil do kouta" a pouzival rucni pakovy ;-). Pak jsem se rozhodl, ze mu dam jeste sanci a chtel si domluvit servis. Napadlo me, ze bude dobre vedet presne ty hlasky z displeje, tak jsem je znovu zapl (po asi 10 dnech). A vse opet fungovalo.
Bohuzel po par mesicich provozu je tam hlaska opet :(. Odkladat kavovar na par tydnu do kouta mi prijde jako znacne neefetktivni reseni ;-). Pokud by nekdo ze servisu nastinil reseni, asi by to ocenilo mnoho uzivatelu...
Po několika zoufalých pokusech o restart kávovaru Krups,jsem ho nakonec rozebral a vysál nepořádek (kávové usazeniny )a kávovar náhle jede jako nový . Souhlasím s komentářem zapadlého zrnka a přidávám , že po vyčištění mechanických částí kávovaru je vše zase ok...(zhruba dvacet šroubků a půl hodinky práce)...snad moje zkušenost pomůže....
Nám pán přímo z krupsu řekl, že je to softwarová chyba, tak nevím. Kávovar jsme též rozebrali, vyčistili a nic.
Mě blbnul krám s touhle hláškou poslední dobou každou chvíli, naposledy už pořád, vypnout zapnout 10x po sobě chyba. Nakonec jsem jen posunul část s tryskama ze spodní polohy do horní a šel.. A v odkapávací misce se mi pak objevilo hodně kávové sedliny, takže čítám, že to bylo ucpáním a zatím jde bez chyby. V každém případě Krups nikdy více. Blbne a nevíte proč.
Problém se mi podařilo vyřešit…dočasné řešení je vyčistit sítko pod nádržkou uchošťourem…to nám vydrželo cca měsíc…pak mi došla trpělivost a celý kávovar jsem rozebral…na YouTube je docela pěkný návod…jen je potřeba mít dostatečně dlouhý torx, protože jeden šroub za mlýnkem je dost hluboko…a sítko pod nádržkou jsem vyndal a kompletně vyčistil…a vše funguje jak má