Při spuštění hlasí hlášku…odpojte své zařízení a použijte své

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Zpracovávám...
Michal Kubný
17. 4. 2023

Dobrý den,prosím o radu,mám kávovar Krups model EA89,při spuštění vyžaduje údržbu ,chce misku pod trysky a když to zpustím hlási tuto hlášku..odpojte své zařízení a použite své????nechápu

Ladislav
22. 9. 2023

Mám ten istý problém. Vyriešili ste to?

Jirka
22. 9. 2023

Máme ten stejný problém. Vyřešili jste to nějak? Dekuji

Radim Bezouška
23. 9. 2023

To samé, když vytáhnu kávovar ze zásuvky, opakuje ten samý rituál a končí touto hláškou

Jiřina
28. 9. 2023

Mám stejnou hlášku a nevím co to znamená. V návodu jsou různé hlášky, ale tato chybí. Ikdyz odpojím na hodinu, tak to hodí hned tu samou hlášku.

Ela
8. 10. 2023

Povedlo se vám vyřešit?

Jitka Bucková
21. 12. 2023

Na kávovaru Krups se nám objevila stejná hláška a nakonec jsme zjistili, že se zrnko kávy dostalo někam kam nemělo. Prostě vypadlo do zachytávací nádobky, na kterou se pokládá hrnek. Kávovar znovu funguje.

Jarka
23. 12. 2023

Chcem odvápniť kávovar Magnifica EVO postupujem podľa navodu a keď stlačím kontrolku odvápnenia, nič sa nedeje, kontrolka nebliká, proces sa nespustí.

Ivana Kastnerová
1. 1. 2024

Mám úplně stejný problém jak to vyřeším

Pecan
22. 1. 2024

Jednou uz se mi to podarilo vyresit tak, ze jsem kavovar odpojil a na dyl nez tyden "zahodil do kouta" a pouzival rucni pakovy ;-). Pak jsem se rozhodl, ze mu dam jeste sanci a chtel si domluvit servis. Napadlo me, ze bude dobre vedet presne ty hlasky z displeje, tak jsem je znovu zapl (po asi 10 dnech). A vse opet fungovalo.

Bohuzel po par mesicich provozu je tam hlaska opet :(. Odkladat kavovar na par tydnu do kouta mi prijde jako znacne neefetktivni reseni ;-). Pokud by nekdo ze servisu nastinil reseni, asi by to ocenilo mnoho uzivatelu...

Ladislav Vlasák
30. 1. 2024

Po několika zoufalých pokusech o restart kávovaru Krups,jsem ho nakonec rozebral a vysál nepořádek (kávové usazeniny )a kávovar náhle jede jako nový . Souhlasím s komentářem zapadlého zrnka a přidávám , že po vyčištění mechanických částí kávovaru je vše zase ok...(zhruba dvacet šroubků a půl hodinky práce)...snad moje zkušenost pomůže....

Hanka
29. 2. 2024

Nám pán přímo z krupsu řekl, že je to softwarová chyba, tak nevím. Kávovar jsme též rozebrali, vyčistili a nic.

Robby
15. 3. 2024

Mě blbnul krám s touhle hláškou poslední dobou každou chvíli, naposledy už pořád, vypnout zapnout 10x po sobě chyba. Nakonec jsem jen posunul část s tryskama ze spodní polohy do horní a šel.. A v odkapávací misce se mi pak objevilo hodně kávové sedliny, takže čítám, že to bylo ucpáním a zatím jde bez chyby. V každém případě Krups nikdy více. Blbne a nevíte proč.

  • Kávovary na kapsle
  • Profesionální kávovary
  • Bazar kávovarů
  • Návody
  • Moka Express, French Press
  • Vakuové kávovary
  • Prodejní a výdejní automaty
  • Stolní prodejní kávovary
  • Mincovníky
  • Náhradní díly pro prodejní automaty
  • Příslušenství
  • Cukrovinky i do automatu
  • Kelímky a míchátka
  • Chladničky,ohřívače,termonádoby
  • Pěniče mléka
  • Kávomlýnky
  • Kenwood do kuchyně
  • Kenwood odšťavňovače
  • Kenwood -kuchyňský robot
  • Kenwood náhradní díly ke spotřebičům
  • DeLonghi Fritéza
  • DeLonghi Fritéza - ND
  • DeLonghi Parní systémy
  • Parní systémy ND
  • De´Longhi Grily
  •