ucpaný systém vody ?
Rozbalit všechny příspěvky- Zásobníky - pro kávu, pro mléko, pro odpadní kávu
- Páky a příslušenství pákových kávovarů
- O-ring, těsnění
- Spařovací jednotky + mechanika a příslušenství
- Mlecí mechanika, mlýnek
- Generátor, bojler, kotlík, ohřívač vody, vaporizér, výrobník páry
- Elektronika
- Trysky a ventily mechanické solenoidové + elektrické + IFD
- Plasty venkovní, vnitřní a nerez rošty
- Trubička spojovací, spojka, hadička, konektor
- Ovládací otočné knoflíky (knob), ovládací tlačítka
- Konvice - karafy pro kávu a čaj
- Čerpadlo, průtokoměr, filtry pevných částic, snímače vody
- DeLonghi modely a náhradní díly
- Jura modely a náhradní díly
Dobrý den, espresso DeLonghi Magnifica mi po provedení odvápňovací procedury "neprotlačí" vodu - čerpadlo jede (vydává normální zvuk), trocha vody projde, ale jen spíše po kapkách, a to i bez kávy - při proplachu.Bočním vývodem pro páru a horkou vodu voda projde o něco lépe, ale také to není kdovíco. Spařovací jednotku jsem kompletně vyčistil, v ní problém není. Odvápnění jsem prohnal strojem ještě jednou, ale výsledek je stejný.
Předem děkuji za radu.
Jan Trávníček, Zlín
Dobrý den pane Trávníčku,
bude třeba zkontrolovat tlak na čerpadle uvedeného kávovaru. Následně můžeme řešit tlak v systému.
Doporučuji návštěvu u nás. Po vašem příjezdu se hned podíváme na tlak čerpadla, případně čerpadlo vyměníme na počkání. Můžeme provést i celkový servis do druhého pracovního dne. Záleží na celkovém stavu kávovaru.
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
RH Vending s.r.o.
Kamenná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Specializovaný servis automatických kávovarů DeLonghi Group
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz
Zdravím, mám stejný problém, čerpadlo jsem vyměnil za nové a evidentně je tlak lepší ale stále jen prokapává. Poradíte v čem může být problém? Mám to k vám dost daleko. Mockrát děkuji.
Dobrý den pane Nováku,
jelikož jsou různé modely kávovarů s různým prostředím systému průtoku vody, tak by bylo vhodné, alespoň zmínit model kávovaru, případně výrobní číslo, abych mohl nabídnout řešení.
Případně projděte fórum, kde se stejný problém již několikráte řešil .
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
RH Vending s.r.o.
Kamenná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Specializovaný servis automatických kávovarů DeLonghi Group
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz
Dobrý den,
pomohla výměna čerpadla, stroj jede jak švýcarské hodinky. Děkuji za pomoc.
S pozdravem Jan Trávníček
Omlouvám se za hektickou odpověď, jedná se o DeLonghi tuším ecam 4500 magnifica. Nemůže být problém v tom třícestném ventilu? Evidentně je to někde přicpané- když jsem odpojil hadičku před ním tak to při proplachu stříkalo volně. Mockrát děkuji
Dobrý den pane Nováku,
třícestný ventil je v klidovém stavu bez napětí a je stále otevřen s vývodem do přepadu. Chrání celý vodní systém od vysokých teplot a tlaku.
Pro vyzkoušení, můžete ventil obejít a zapojit systém "na tvrdo" bez třícestného ventilu.
Předpokládám ale, že systém bude přicpaný v rozdělovači vody (jde o nejčastějšíchybu), který je pod generátorem horké vody pro kávu. Oprava: demontáž rozdělovače vody a vyčištění zpětného ventilku.
Se servisním pozdravem
Roman Hiller
RH Vending s.r.o.
Kamenná prodejna s automatickými kávovary a prodejními automaty Zlín.
Specializovaný servis automatických kávovarů DeLonghi Group
tř. Tomáše Bati 1848
76502 Otrokovice
tel: +420571112042
e-mail: hiller@rhvending.cz
web: www.rhvending.cz